Houdbaarheid XTC?

Flasher

Experimenterende gebruiker
Yiep mede gebruikers! :wink:

Heb eens een vraagje voor de kenners onder ons, heb de zoekfunctie al eens geraadpleegd maar vind het dus nergens terug. Het zit zo: ik heb onlangs het aanbod gekregen om een tamelijk aantal pillen te kopen. Aangezien ik maar zelden gebruik kan ik met dit aantal wel een hele tijd toekomen. Mijn vraag aan jullie nu is: worden pillen slecht mettertijd? Wat zijn de beste condities waarin pillen bewaard dienen te worden? Wil toch al even vermelden dat het niet kan in de vriezer aangezien ik nog thuis woon :grin:

Alvast bedankt en vriendelijke groeten vanuit Antwerpen!

Flasher

Experimenterende gebruiker
Mja, der zit ni alleen MDMA in eh? Kunne die andere stoffen ni overtijd gaan, want heb geen zin om kei hard scheef te gaan :P

Anyhow, aangezien MDMA zo lang goed blijft kan'k dien hoop wel effe late ligge zonder er aan te komen... hopelijk :grin:

El Retro

Wijs gebruiker
Bij XTC zal dat wel lang genoeg zijn. Kdenk niet dat de houdbaarheid iets is om je zorgen over te maken...

Qocaïne

Badass junkie
De pillen zullen lang houdbaar zijn.

Zorg er gewoon voor dat je ze droog en donker bewaard op kamer temperatuur ^_^

023User

Belezen gebruiker
Lang houdbaar!
Heb zelf ook wel eens pillen van een jaar oud geslikt..

Geen idee hoelang ze houdbaar zijn, maar in ieder geval wel lang!

TeQ

Bewuste gebruiker
Secoo zei:
Maar wordt van de eventuele amfetamines die erin zitten de werking dan wel minder?

Wellicht, maar je moet maar zo denken, des te puurder het mdma gevoel zal zijn :)

Echoes

Newbie
niemand weet het eigenlijk zeker? Iedereen DENKT dat ze lang houdbaar zijn? Ik heb dezelfde vraag :)

Solidius

Badass junkie
Als je de pillen in een verpakking (doosje / leeg flesje multivitamine o.i.d.) doet, en vervolgens in de vriezer bewaart zal er niets van de MDMA verloren gaan tot je hoogbejaard bent.

Dit is een feit en van toepassing bij alle synthetische drugs.

Bovenaan