Hulp gewenst. Water + coke

Markiss

Newbie
Geachte forum gebruikers..

Ik bazuin hier al een eindje rond op de forums maar heb me nooit lid gemaakt tot op heden aangezien ik een vraag heb die mij veel problemen zou oplossen.

Als je cocaïne nou met water zou vermengelen zodat het een witachtige vloeistof (geen papje) wordt en dan bv opsnuiven zou het dan nog steeds zijn gewenste effect bekomen? Of is deze combo helemaal niet mogelijk? Of is het gewoon hetzelfde maar.. Nat? Alvast bedankt bij voorbaat

Markiss :wave:

Tony Montana

Belezen gebruiker
Ik zou niet opnieuw het wiel gaan uitvinden als ik jou was.
Misschien ga je hierna op het idee komen om het te snuiven samen met wodka of zoiets.

Gewoon lekker droog laten en dan snuiven. Niet mee knoeien.

Tripper

Wijs gebruiker
exact zei:
als je water erbij doet, kom het dan niet bij snuiven in je longen terecht/ :confused:

Ja, dat denk wel idd.. Als je de pap te dun maakt dan komt het je longen in. Als je het te dik maakt dan wordt het een brei en gaat het niet door het gaatje.

acidboy

Badass junkie
Tripper zei:
exact zei:
als je water erbij doet, kom het dan niet bij snuiven in je longen terecht/ :confused:

Ja, dat denk wel idd.. Als je de pap te dun maakt dan komt het je longen in. Als je het te dik maakt dan wordt het een brei en gaat het niet door het gaatje.

Hehe, het gaat zeker niet in je longen terecht komen, op zijn allerergst, als je hard snuift, komt het allemaal in je keelholte terecht..
Als het je luchtpijp in zou schieten om naar je longen te gaan, begin je direct met ontzettend hoesten, handig mechanisme van je lichaam om te voorkomen dat er 'vloeibare' coke in je longen terecht komt.

Spor

Wijs gebruiker
Tripper zei:
exact zei:

Haha - wat een onzin ik snuif al 10 jaar otrivine neuspray en ik weet toch wel zeker dat die troep niet in me longen komt. Geloof bovendien dat andere witte poedertjes ook niet in de longen terecht komen.... denk opzich wel dat het gaat, weet alleen niet of coke oplost in water, heb wel elders op t forum gelezen over mensen die van een gram keta neusspray maakte, dat loste wel op... als je geld over hebt probeer het en deel je ervaring !

Bovenaan