Hulp nodig truffels!

Hallo DFers,

Ik ga binnenkort naar Den Haag truffels halen maar ik ben nog niet heel goed geinformeerd. Ik heb de volgende vragen.

1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen :) ? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken :) .
2. Welke dosering moet je gebruiken als je echt lekker wil gaan hallucineren?
3. Moet je ervoor goed hebben gegeten of kan het het best op lege maag?
4. En ook nog een persoonlijke tip gevraagd als je ooit truffels hebt gebruikt. Wat vind jij het lekkerst? En waarom?

Ik zou het heel erg waarderen als jullie me zouden helpen!!! :mrgreen:

Hulp nodig truffels!!!!!!!!

Hallo DFers,

Ik ga binnenkort naar Den Haag truffels halen maar ik ben nog niet heel goed geinformeerd. Ik heb de volgende vragen.

1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen ? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken .
4. En ook nog een persoonlijke tip gevraagd als je ooit truffels hebt gebruikt. Wat vind jij het lekkerst? En waarom?

Eeuwig dankbaar als je me helpt!

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker
Re: Truffels how to use???

Hallo! Leuk dat je het gaat proberen. Met de juiste ingrediënten kan zo'n trip een ongelofelijke verrijking zijn!

1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken.
Klopt, ik vind het een van de meest ranzige dingen die er bestaan. Verrotte walnoten met een zuurbittere overheersende nasmaak. Als je na inname gaat boeren dan is dat echt te vies. Al moet ik zeggen dat ik de eerste twee keer gewoon heb gekauwt en geslikt. Je kan een klein stukje proberen goed te kauwen en door te slikken. Valt het mee, dan kan je verder gaan. Is het te vies voor woorden, dan moet je het zo fijn mogelijk snijden en door bijv. limonade gooien en met je neus dicht doorslikken. Of maak er thee van. Kook water, laat het afkoelen tot het van de kook af is (zeer belangrijk), gooi de truffels er doorheen en laat het lekker trekken. Theezakjes erbij, citroenzuur en suiker er doorheen en drinken maar. Of wat dacht je van cup a soup? Ook hier geldt; maak de soep, maar gooi de truffels er pas doorheen als de kook eraf is. Het valt dan heel erg mee!

Voor een eerste keer moet je niet verder gaan dan 10 gram van Atlantis (een goede starter) p.p., zodat je weet of je er tegen kan en of je het wel zo leuk vindt. Daarnaast moet je lekker in je vel zitten omdat je hersens met je gevoelens gaan spelen, zowel negatief als positief. Bij 15 gram van bijv, Atlantis kan je al behoorlijk pittig trippen dus dat is voor later. En wil je toch meteen 15 gram nemen en heb je al ervaring met andere drugs, dan raad ik ook een sitter aan, een nuchtere metgezel (of desnoods neemt de sitter maar een hele kleine dosis zodat hij wel in de flow zit, maar wel gewoon helder is).

Op een nuchtere maag (dus 4-6 uur niets eten van te voren) begint het al te werken na 15-30 minuten. Hoe meer je eet, hoe minder snel de stoffen worden opgenomen en soms zwakt de intensiteit ook af. Maar een paar beschuitjes met jam en wat thee van te voren is prima. (Daarnaast krijgen sommigen last van hun maag, en truffels op een lege maag zijn dan niet ideaal, als je begrijpt wat ik bedoel) .
:kots:

Muziek! In mijn ogen valt of staat een goede trip met prachtige muziek waar je je goed bij voelt. Daarnaast zal je totaal geen honger hebben maar ik raad wel aan om wat kleine, lekkere snacks en lekker drinken bij je te hebben. Moet je eens opletten hoe intens alles smaakt! :)
In een vertrouwde omgeving zitten is ook een must. Mocht je je niet goed voelen, dan ben je met een seconde toch weer helder en weet je in ieder geval welke route de snelste is naar de bad- of slaapkamer. (Sowieso is lekker chill hangen met makkelijke kleding het beste).

Héél veel plezier en ik ben benieuwd naar je ervaring. :)

harry123

Bewuste gebruiker
Re: Hulp nodig truffels!!!!!!!!

heb het zelf nog niet gedaan, maar staat nog wel op m'n to do lijst. Kan de vragen wel beantwoorden naar dingen die ik gehoord heb van vrienden die het wel eens doen.

1. Vaak maken ze er thee/soep van of ze snijden ze en doen ze door vanille vla heen.
2. Denk dat je van een half pakje van de sterkste wel redelijk aan het spacen bent.
3. Best op de lege maag.
4. Heb nog geen ervaring

Re: Hulp nodig truffels!!!!!!!!

harry123 zei:
heb het zelf nog niet gedaan, maar staat nog wel op m'n to do lijst. Kan de vragen wel beantwoorden naar dingen die ik gehoord heb van vrienden die het wel eens doen.

1. Vaak maken ze er thee/soep van of ze snijden ze en doen ze door vanille vla heen.
2. Denk dat je van een half pakje van de sterkste wel redelijk aan het spacen bent.
3. Best op de lege maag.
4. Heb nog geen ervaring

Heel erg bedankt denk dat ik het door vanille vla doe of soep ervan maak. Werk het niet beter als je ze echt opeet want ik neem aan dat je dat met thee niet doet?

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter

Topics samengevoegd
1 topic is voldoende voor dezelfde vraag.

Enjoy

ThePhotographer

Experimenterende gebruiker

PillieBilly zei:
Super bedankt voor zo'n uitgebreid antwoord! :) :) :) Moet ik dus wel *iets* ervoor eten?

Nee, hoeft niet. Als je echt zeker wil zijn van de beste trip, dan is het 6 uur van de voren niets eten en de truffels tot pap kauwen en doorslikken.. maar uit mijn eigen ervaring blijkt dat een licht ontbijtje helemaal geen kwaad kan. En zeker met bijv beschuit met hagelslag of jam.. een uurtje of twee van te voren opeten kan echt geen kwaad.

Trouwens, het is niet verstandig om zuivelproducten te eten. Dit blijft lang in je maag en kan erg rottig zijn.

Yourii

Newbie
1. Kan iemand mij de beste manieren vertellen om ze door je keel te krijgen :) ? Heb gehoord dat ze wanstaltig smaken :) .
Ik heb daar zelf erg weinig moeite mee, maar vrienden eten er wel is chocolade mousse bij of iets zachts, zoals fruit.

Ik heb 2x een heel portie gedaan en 1x een halve, en ik moet zeggen dat ik bij die halve qua hallucinatie het hardste ging. Maar dat was ook de enigste keer overdag van de drie keer.

Ik heb 2x er niks voor gegeten, en de andere keer wel gewoon avond eten, en ik ging daar gewoon even hard op.

Met vrienden zijn, en altijd muziek aan hebben. Geen muziek is geen trip vind ik :) , ook je mobiele verbinding uitzetten. Ik word altijd gestoord als ik gepingt wordt/whatever. En als laatste tip, koop zoiets als mentos, daar heb ik tot nu toe altijd rollen van opgegeten als ik aan de truffels zit :tearsofjoy: !

Veel plezier ermee :tearsofjoy: !

Bovenaan