Hulp nodig

katje_28

Newbie
Heb net ondekt dat mijn vriend weer (?) heroine gebruikt.
Toen we een relatie kregen gebruikte hij methadon, hij zou er toen mee gestopt zijn. Dit geloofde ik, uiteraard, had vertrouwen in hem. Oke hij heeft altijd een rugzak bij zich, is vaak weg, verteld dan niet wat hij doet. Heeft regelmatig gaatjes van spuitplekken, op armen en benen. Nu had hij de afgelopen dagen, blauwe plekken van spuiten op zijn benen. Heb hier natuurlijk naar gevraagd, was niks volgens hem.

Nu ben ik vandaag alleen thuis, rugzak is hier en wat heb ik gevonden spuitattributen en methadon. Wat nu te doen?????????

Een nerveus katje.

Psychedelic_Fairytale

Bewuste gebruiker
confronteer hem ermee, zeg dat je het niet leuk vindt dat hij tegen je liegt
probeer er rustig over te praten, wees niet boos want hierdoor zal hij waarschijnlijk dichtklappen en niet openlijk willen praten...

veel succes

caatje

Badass junkie
katje_28 zei:
Heb net ondekt dat mijn vriend weer (?) heroine gebruikt.
Toen we een relatie kregen gebruikte hij methadon, hij zou er toen mee gestopt zijn. Dit geloofde ik, uiteraard, had vertrouwen in hem. Oke hij heeft altijd een rugzak bij zich, is vaak weg, verteld dan niet wat hij doet. Heeft regelmatig gaatjes van spuitplekken, op armen en benen.

Je vertrouwde hem terwijl hij naaldwondjes heeft? Sorry, klinkt hard, maar heb je dan een plaat voor je hoofd of niet? Ik denk dat je vooral aan jezelf moet denken, hij dacht ook niet aan jou toen hij zn shotje zette.

katje_28

Newbie
Hoi Psych, ik zal zeker proberen rustig met hem te praten, ben ook niet boos wist waar ik aan begon (min of meer). Maar hij is fout geweest om niet eerlijk tegen me te zijn maar ik ook niet met snuffelen in zijn spullen.

Caatje: je hebt gelijk wist het ook wel daarom ging ik op zoek.

Solidius

Badass junkie
Eerlijkheid duurt het langst. Als hij (zoals reeds bewezen) niet eerlijk tegen je is / kan zijn, hoe zie jij dan jullie toekomst tegemoet? Confronteer hem met het feit dat hij tegen je heeft gelogen, als het hem nix kan schelen dan weet je hoe laat het is.

Succes iig :)

katje_28

Newbie
Hoi Solidius en anderen,

Nou heb het dus tegen hem gezegd, hij is boos. Wilde meteen weglopen heb hem tegen gehouden, maar als er wat is klapt hij dicht. Kan moeilijk praten over "slechte" dingen. Heeft ook het eea meegemaakt. Heeft het al jaren alleen moeten doen.
Wat ik niet begrijp is waarom hij niet heeft gezegd dat hij weer is begonnen met methadon, ik wist dat hij in het begin gebruikte. Heb alleen gezegd toen ik dacht dat hij was gestopt dat ik een keer een beetje geschokt was toen hij het nam waar ik bij was. En dat ik blij was dat hij ermee gestopt was.

Hoop dat hij gaat praten.

katje_28

Newbie
Solidius, je vroeg hoe ik onze toekomst zag, nog niet echt over nagedacht. Natuuuuurlijk ga ik hem eraf helpen :rolleyes: :rolleyes:
verder wil ik eerst met hem hebben kunnen praten, helaas is hij helemaal dichtgeklapt dus zitten we in een impasse. Voor hem telt zwaar dat ik heb zitten neuzen in zijn spullen, prive is erg belangrijk voor hem.

een moe katje

caatje

Badass junkie
Dat prive is alleen maar belangrijk omdat hij zo zijn "ding" kon verbergen, Dat is waarschijnlijk waar die "ziek" van is. Hij heeft je een belofte gedaan die hij niet is nagekomen en hij baalt dat je er achter gekomen bent. Had je een ander geheim ontdekt door het "neuzen" dan was hij waarschijnlijk lang niet zo dichtgeklapt als dat hij nu is.

caatje

Badass junkie
Beste katje, dat is iets waar je voor jezelf uit moet komen. Als het mij overkwam dan koos ik voor mezelf. Ik kan daar heel rigoreus in zijn. Wat dat betreft ben ik een harde (door een lange weg van verdriet en ellende). Als mijn relatie schade aan mij brengt is het gedaan met de relatie. Ik kies ten alle tijden voor mezelf. Niet dat ik hem zou laten barsten als hij zich zou laten behandelen maar wel uit mn huis en uit mn hart. Mijn verstand zou de eindbeslissing hebben zeg maar.

katje_28

Newbie
Hoi Caatje,

Je hebt gelijk maar ik heb zoveel goede kanten van hem gezien. Ik had zo graag de kans gehad om met hem te kunnen praten. Helaas hij is weg.............
Het is ook niet zo dat ik niet wist dat hij heeft gebruikt, heb in het begin wel de deur dicht gedaan om erover te praten maar die heb ik later weer geopend.
Dus wat nu te doen?

Bovenaan