TrippyShit
Badass junkie
Hallo mensen ik heb een paar weken/maanden geleden lsd gedaan.
Nu ben ik stoned
, net ff een jointje gerookt, en nu komt het...
Het leek opeens net alsof de keuken hoger en kleiner werd dan het deel van de kamer waar ik zat en toen k me daarop concentreerde leek het wel weg te zakken. Toen schrok k een soort van en ging mn hart ff kloppen. Toen begon alles opeens soort van groter en kleiner te worden. ik dacht wtf is dit en ging ff in de spiegel kijken was ook nogal trippy bezig.
Nu zit het ook zo dat ik een week na de lsd trip ook al flinke flashbacks had (ben overigens niet de enigste uit mijn groep) dingen zoals asbakken uit mn ooghoek voor mn hangen en als ik kijk dattie terugschokt de diepte in op de plek waar die hoort te staan.
Nu ben ik dus stoned en leek het er echt op alsof ik een lsd flashback had.
Is dit echt zo of is dit gewoon heel raar :P
Het was trouwens nog best wel 'heftiger' dan ik van een lsd flashback verwacht had. Maar het was zondaig 'heftig' dat het me sterk lijkt dat het verbeelding was. Kan iemand me van deze twijfel afhelpen??
Sorry als het niet duidelijk is ben niet de nuchterste op dit moment :P
Nu ben ik stoned
, net ff een jointje gerookt, en nu komt het...Het leek opeens net alsof de keuken hoger en kleiner werd dan het deel van de kamer waar ik zat en toen k me daarop concentreerde leek het wel weg te zakken. Toen schrok k een soort van en ging mn hart ff kloppen. Toen begon alles opeens soort van groter en kleiner te worden. ik dacht wtf is dit en ging ff in de spiegel kijken was ook nogal trippy bezig.
Nu zit het ook zo dat ik een week na de lsd trip ook al flinke flashbacks had (ben overigens niet de enigste uit mijn groep) dingen zoals asbakken uit mn ooghoek voor mn hangen en als ik kijk dattie terugschokt de diepte in op de plek waar die hoort te staan.
Nu ben ik dus stoned en leek het er echt op alsof ik een lsd flashback had.
Is dit echt zo of is dit gewoon heel raar :P
Het was trouwens nog best wel 'heftiger' dan ik van een lsd flashback verwacht had. Maar het was zondaig 'heftig' dat het me sterk lijkt dat het verbeelding was. Kan iemand me van deze twijfel afhelpen??
Sorry als het niet duidelijk is ben niet de nuchterste op dit moment :P