-spaceman- zei:wel handig als je meteen wat info geeft...
![]()
Naam - I Love Techno 2008
Datum - 15-11-2008 (zaterdag)
Locatie - Flanders Expo ( 8,9 )
Prijs - 45,00
Straat - Maaltekouter 1
Plaats - Gent BE
Tijd van - 19:00
Tijd tot - 07:00
Line-up: Underworld (live), Dave Clarke, Justice, Boys Noize, Richie Hawtin, Digitalism, Dj Rush, Booka Shade (live), Hot Chip (live), Felix Kröcher, Tocadisco, Pet Duo (live), Dr.lektroluv, Magda, Sebastian, Umek, Crookers, Marco Carola, Robert Hood, Surkin, Frank Kvitta, Feadz, Audion (live), Brodinski, Heartthrob (live), Dusty Kid (live), Uffie, Dj Murphy, Troy Pierce, Birdy Nam Nam (live), Bloody Beetroots, Gaiser (live), Marcel Dettmann, Dj Mehdi, Marc Houle (live), Busy P, Kabale Und Liebe, Ed Rec Allstars, Matthew Hoag, La Riots, Pierre
http://www.ilovetechno.be
Das ook mijn vraag heheoinks zei:hoe zit het met de controlles op partybussen en zijn er aan de ingang nog controlles?
Deep Blue zei:Voor dit jaar weet ik het nog niet,Het is ook al uiterkocht ondertussen. Ik vind de line-up zelf een beetje tegenvallen eigenlijk. Wel vet dat Contakt er wordt gehouden. Maar die show heb ik 25e al in Amsterdam gezien.
Deep Blue zei:ivbm controles:
2 jaar geleden ben ik met de trein gegaan, zwaar control in't station, iedereen moest langs drughond passere. Ik was zo stoem geweest om speed op men broek te morsen in de trein...hond had het direct geroken uiteraard. Der stond direct ne flik me plastieke handschoentjes klaar dus ik heb me direct overgegeven, speed en wiet kwijt grrrr
teonanacatl zei:1 keer pitteeeuuuhh .... en dan een keertje niet pitteeeeuuuhhh![]()
4é keer ILT maar wel 1e keer met de trein![]()
ik neem mijn speed mee in envelopje in mn kous maar denk dat ik mn pillen ga verdelen onder vrienden zodat niet alles kwijt is![]()
wordt zowizo de bom met die lineup!
Df meeting???