I want to be liquidfied forever .....

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Beste fotofreaks en uploaders ....

2004 Portugal ... zo is het ooit allemaal begonnen door 1 druppel van deze cristal clear drips ben ik voorgoed geintrigeert door de LSD.
Puur uit passie en verlangen naar toen en de liquid lsd heb ik mezelf verwent met een flesje voor mijn prive collectie.

Morgen even een testje doen en dan wachten we het weer rustig af.

groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
De eerste keer dat ik het flesje zag keek ik er al verwondert naar.
Zo'n mini flesje verlies je gauw uit de broekzak.

Vandaag een drip proberen ... uittrippen op Texel.

Stonie

Moker

Bewuste gebruiker
heb je hier mee niet heel snel te veel? of druppel je het eerst ergens op ofoz een suikerklontje of iets anders :confused:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Het testen van de liquid is een probleem, ik moet een absorberend stiukje karton hebben. Op de vraag of Edett ook goed was lachtte ze hard.

Ik moet lege papertrips hebben maar wil geen blotter bestellen om er eentje vanaf te trekken.

Heeft iemand een goede tip .. ik wil niet het flesje achterlaten en ook geen blotter kopen en incompleet maken voor 1 papertrip.
De blotters die ik wil bestellen zitten zo wie zo in een lijst.

http://www.blotterart.com

Zelf dacht ik eraan om een DF blotter te laten drukken leek me wel geinig maar erg schadelijk voor de naam van DF.

Groetjes

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Gouden tips weer van der Uber Kroller .. a million thanks.

De liquid druppel op aquarel papier ligt nu al bijna 2 weken op de testbench ik verwacht deze week meerdere uitslagen ....

Albert Hoffman
Alex Grey
Buddha
Liquid Clear Cristal View

En uiteraard de Maya ..... die veels te laat is ingeleverd maar goed.

Er moet een goede vervanger tussen zitten die gaat dienen voor mijn voorraad Hartjes die gewoon opraakt.

Ik moet ook minder lsd gaan consumeren vrees ik ..... de drips gaan veels te hard.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
Alles wordt nu getest uitslagen heb ik nog niet .....

Duurt tergent lang ik weet het.

Ijzeren geduld smelt langzaam weg.

Stonie

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de test uitslag was toen 64 mics ofzo ...

maar dat vond de dealer zware bullshit.

als ik mijn opinie mag geven:

100 mics is inderdaad beter geschat, het testen van liquid is nog lastiger dan gewone papertrips, en helemaal officieel: je moet en uitslag maal 1,3 doen maar ik zal jullie die details besparen.
Warom het niet meteen juist wordt doorgegeven is omdat ze de oplossingzouten niet prijsgeven en dat zout zorgt voor een vermenigsvuldiging factor.
voorbeeld: de uitslag van de Brijder is 100 mics dan is het dus officieel 130 mics.

Houdbaarheid in de vriezer is onbeperkt lang.

:hearteyes:

Agonist

Experimenterende gebruiker
lysergine25 zei:
de test uitslag was toen 64 mics ofzo ...

Houdbaarheid in de vriezer is onbeperkt lang.

Hee Stonie, dat kan wel zijn... Maar LSD kan juist slecht tegen temperatuurschommelingen. Dus het lijkt me extra slecht voor je liquid als je het steeds uit de vriezer haalt, moet ontdooien, dosis nemen, en daarna weer invriezen.
Kan je het niet beter op stabiele kamertemp bewaren dan?

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
kan ook ...... de vriezer droogt ook uit ...

alleen een swpeciale vriezer let op de LV.

en dat bevroren drugs minder wordt na ontdooien is nooit bewezen.

flessie is helaas op ! :cry: :cry: :cry:

nu weer aan de mayas en de hartjes.

Atropa

Bewuste gebruiker
At Stonie, het beste is nèt boven het vriespunt houden. Dan moet je wel een beetje knijpen om een druppel op je hand te leggen. Maar je kunt het èn gebruiken en zonder tempratuur schommeling langdurig lang bewaren.

Ik heb het gevoel dat ijzig koude drops razensnel me kop intrekken. Het brandt zelfs lichtelijk op m'n tong en er blijft echt een aparte smaak op m'n tong achter voor 2 dagen. Soort lijm, haha.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
de drips heb ik altijd in de koelkast gelgd, de papertrips in de vriezer.

bevroren drips drippen lastig he !

Bovenaan