ibuprofen + GHB ?

mmn

Belezen gebruiker
:( zit hier een beetje met een probleem wil namelijk vanavond GHB gaan gebruiken, maar ik heb nu hoofdpijn kan ik dan gewoon nu een ibuprofen nemen en dan vanavond GHB of is die combinatie niet aan te raden :( ???

knurft

Experimenterende gebruiker
ALs je er maar 1 neemt zal dat niet zoveel uitmaken, binnen 3/4 uur is dat weer uit je systeem

angel-devil

Experimenterende gebruiker
kan helemaal geen kwaad.. je moest eens weten hoeveel pijnstillers *alle merken* heb ingenomen tijdens het gebruik van ghb..

Heb overlaatst genomen in combi met brufen en ik viel er wel rapper van in slaap... Ook antibiotica genomen en ondertussen rustig doorgeghbt en men keelontsteking is ook verdwenen dus medicamenten en ghb weinig gevaar...

Frisko

Badass junkie
Superwillempie1984 zei:
Heb overlaatst genomen in combi met brufen en ik viel er wel rapper van in slaap... Ook antibiotica genomen en ondertussen rustig doorgeghbt en men keelontsteking is ook verdwenen dus medicamenten en ghb weinig gevaar...
dude denk na wat je zegt!!!!
medicamenten + ghb kan geen kwaad???
ghb is een antidepressiva oorspronkelijk...
+ het is een downer!!
er zijn zat "medicamenten" zoals jij ze noemt,die hier gevaarlijk bij zijn!!!!!!
dus scheer liefst niet alle medicamenten over 1 lijn!!

ik heb gebrek aan kennis om concrete antwoorden te kunnen geven over welke wel en welke niet.

Frisko

Badass junkie
Re: Kom kom

Superwillempie1984 zei:
Slaappillen noem ik gen medicamenten eh... En ghb is nog altijd verdovingsmiddel en geen antidepressiva...
dan ga toch maar eens eerst wat research doen...
ghb is oorspronkelijk een antidepri :wink:

Robdebob

Bewuste gebruiker
het lijkt mij dat ghb eerder een anxiolytisch middel is en geen AD. GHB werkt net als benzo's, alcohol en barbituraten op de GABA afgifte en geeft dus een beetje een soortgelijk effect. AD's werken op het serotonine of het norepinefrine systeem of allebei...

davie

Wijs gebruiker
GHB is gewoon de grotere broer van GABA. GABA is een neurotransmitter en wordt ontrokken uit GHB. GHB is per ongeluk ontdekt door Dr. Wermuth toen hij opzoek ging naar een GABA anoloog.

Intussen is GHB al voor zoveel ziektes gebruikt, maar echt niet om een olifant te verdoven ofzo. Ooit is er 1 persoon geweest die zei dat je er een olifant mee kan verdoven/neer halen en iedereen neemt maar aan dat het ook daarvoor wordt gebruikt. Onzin, het is eerder een slaapmiddel of AD dan wat dan ook. Het werd zelfs gebruikt om de pijn te verzachten bij bevallingen.

Ik heb ook een tijdje GHB gebruikt toen ik depressief was en het heeft echt geholpen. Terwijl de dokter mij Prozac ofzo wilde voorschrijven. Het werkt dus echt als AD, tenminste als je het juist gebruikt. Of het nu invloed heeft op je seretonine of niet, het geeft je gewoon een happy gevoel en dat ontbreekt altijd als je depressief bent. Het put je serotonine niet uit, maar volgens mij maakt het gewoon serotonine aan. Maar goed verbeter me maar als dat niet zo is.

Tegenwoordig is het te verkrijgen bij de apotheek onder de naam Xyrem en is tegen narcolepsie. Dus meer als een slaapmiddel.

Heeft er al iemand trouwens GABA getest? Het is gewoon een voedingsupliment en bevat gamma-aminoboterzuur. Schijnt ook erg goed te werken en gewoon in de winkel te verkrijgen.

OT: Indien je medicijnen gebruikt, dan moet je lever ook die stoffen verwerken. Als je daarbij GHB gebruikt kan het zijn dat je lever dat niet aankan, waardoor de kans op een overdosis veel groter is. Bij antibiotica kan het zijn dat je bij gebruik van GHB de werking vele malen minder is. Je kan best medicijnen gebruiken en GHB, maar let er dan wel op dat de kans op een overdosis vele malen groter is dan normaal.

Bovenaan