Iemand enige info over :

Benn

Experimenterende gebruiker

Ik ken het verhaaltje dat er aan het uiterlijk en de kleur van een pil niet duidelijk verteld kan worden wat er in zit. Maar ik kon deze ook niet vinden op pillreports, alleen in het blauw. Maar is er iemand die ergens een verslagje kan vinden van iets wat hier op lijkt ? Ik ben door mn bronnen heen :P

Duidelijke diamant opdruk en wit/grijs van kleur ...

Alvast bedankt

cunt

Wijs gebruiker
ik ken ze niet en heb er nooit van gehoord, uiterlijk zegt inderdaad niets..!
ik zou zeggen als je ze hebt: laat ze testen..!

boy

Bewuste gebruiker
cunt zei:
ik ken ze niet en heb er nooit van gehoord, uiterlijk zegt inderdaad niets..!
ik zou zeggen als je ze hebt: laat ze testen..!

In theorie heb je natuurlijk helemaal gelijk, want bij de drukker kunnen ze er bijna alles in doen wat ze willen. In de praktijk is het echter vaak zo dat de pillen met hetzelfde uiterlijk (afmetingen, gewicht, kleur en opdruk) van dezelfde batch zijn, en dus gewoon hetzelfde zijn. Soms zijn er wel labs die allebei dezelfde pillen drukken met een andere inhoud, maar bij de meeste pillen kom je dat niet tegen.

Als iemand anders dus net zo'n pil heeft laten testen op bijvoorbeeld 80 mg MDMA, dan kun je waarschijnlijk wel zeggen dat deze ook zo'n 80 mg MDMA bevat. Uiteraard niet met zekerheid, want dat heb je alleen door te laten testen.

Frisko

Badass junkie
je kan het nooit weten,maar voor te weten of ze IETS bevatten,lek eraan en smaken ze echt goor/vies,dan is het meestal wel IETS:tongueout:,hier heb je soms ook pillen die echt droog aanvoelen op je tong,net of je aan een blokje kalk likt...dat zijn meestal de brol pillen! :P

Marcel

Belezen gebruiker
Frisko zei:
je kan het nooit weten,maar voor te weten of ze IETS bevatten,lek eraan en smaken ze echt goor/vies,dan is het meestal wel IETS:tongueout:,hier heb je soms ook pillen die echt droog aanvoelen op je tong,net of je aan een blokje kalk likt...dat zijn meestal de brol pillen! :P

Dit lijkt me erg onwaarschijnlijk....buiten dat is het vrij smerig om aan je pillen te gaan likken.. :cry:

Frisko

Badass junkie
dude,ik lik altijd aan pillen die ik koop...proeven ze smerig zijn ze meestal goed(naar mijn ervaring) :wave:

Holy Noise

Hey!
Wel erg toevallig... Ik heb laatst een zooitje pillen gekocht (ze zien er hetzelfde uit als die van jou), ik heb er geen goed gevoel bij... Ik weet niet hoe dat komt... Gewoon ff laten testen dan he..!?
xxxx

Benn

gisteren zelf getest .. werd er helemaal lauw van joh ! echt super dingen ! :P Was helemaal vaag en echt als een idioot staan stampen hier tijdens een jump feestje :P

Benn

ehhhhh .. uit eindelijk wel ja .. was er wel ffies waus van .. en rond 7/8 uur kon ik heerlijk slapen .. wel een aanrader :)

Benn

:P Alleen mn kaken gingen beetje een eigen leven leiden :P dus moest ff kauwgompje zoeken ergens .. Wij door heen de stad rennen opzoek naar een cafetaria, 2 gehad .. nergens kauwgom natuurlijk als je het nodig hebt .. uit eindelijk bij een shoarma tent aangekomen die "Koning Jozef" heet .. Ik daar op mn knieën "Ow, Koning Jozef, heeft u misschien voor mij een kauwgompje,, .. en daarna aan een man die aan de bar zat gevraagd of hij een bekende van de hoogheid was... Tja .. alcohol en drugs .. :P

Geweldige batterijen dus :P

maxtc

Van zulke heb ik dit weekend nog op zdie van mij waren behoorlijk goed
en was er aardig van aan het spacen :rolleyes:

Bovenaan