Ik ga stoppen met blowen.

gtedbro

Bewuste gebruiker
Na vannacht heb ik het eindelijk besloten, ik ga stoppen met blowen.
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.
Nee, het is niks meer voor mij, ik hou ermee op.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
BT2303 zei:
Ik word alleen nog maar misselijk, duizelig en ik voel me er gewoon niet meer goed bij.
Ik blow nu zo'n 3 jaar af en aan, maar het rare is dat ik me juist in het begin veel beter erbij voelde. Ik kon ook veel meer hebben. 3/4 joints op een avond ging gewoon goed en ik kon er ook van genieten. Tegenwoordig ben ik na een halve joint al misselijk enzovoort.

Good for you!

Zo raar is het niet hoor, de meeste daily blowers komen er ongeveer rond die tijd achter dat het genoeg is geweest. Blowen is de eerste paar keer vaak ietswat onprettig, dan begint de funtime.
En na het middel een poosje te hebben ge(mis)bruikt word het minder.
De nadelen gaan tegen de ''voordelen'' opwegen en je besluit te stoppen.

Keeping a clear mind is a good thing!

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
BT2303 zei:

Good for you!

Zo raar is het niet hoor, de meeste daily blowers komen er ongeveer rond die tijd achter dat het genoeg is geweest. Blowen is de eerste paar keer vaak ietswat onprettig, dan begint de funtime.
En na het middel een poosje te hebben ge(mis)bruikt word het minder.
De nadelen gaan tegen de ''voordelen'' opwegen en je besluit te stoppen.

Keeping a clear mind is a good thing!

Daar ben ik het mee eens, ik heb ook die fases meegemaakt. Dan uiteindelijk ongeveer een jaar gestopt met blowen, maar een maand (ofzo) geleden had ik er echt nog eens zin in.
Nu rook ik 1-2 jointjes in de week, en daar voel ik mij goed bij. Lekker stoned naar een filmpje kijken. :hearteyes:

Maar zoals jij het beschrijft lijkt me er niet veel leuks meer aan. Dus doe je er inderdaad goed aan om (even) te stoppen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Vind ik erg knap van je!

4 jaar geleden heb ik ongeveer een half jaar lang elke dag geblowd.
Dat vond ik toen niet kunnen en ben toen helemaal gestopt.

Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).
Nu 4 jaar verder blow ik alweer bij 2 jaar dagelijks.

I just love that shit to much :hearteyes:

ps. puur roken raak je minder snel beu en word je minder snel ziek van:)

KoxBox

Badass junkie
PepTalk zei:
Vind ik erg knap van je!

Een jaar verder begon ik weer rustig aan te blowen ( is een jointje in de week).

Ik moet wel zeggen dat ik nooit echt verslaafd ben geweest, ik kon gewoon een weekje niet meer blowen zonder complicaties.

Het is inderdaad erg lekker spul! Daarom juist dat ik het maar af en toe gebruik, dan heb ik er meer aan. :)

Zazuu.

Bewuste gebruiker
Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch.

Zalmpy

Belezen gebruiker
Zazuu. zei:
Heb ik ook, eerst volle bak momenten zoeken wanneer het maar kon. En nu meer tijd nodig voor school en andere dingen dus zodoende dat ik het ook minder doe waardoor ik zo'n avondje op de bank meer waardeer. Lekker chillen jesnapttoch.

Maar chillen met een jointje klinkt zoveel verleidelijker!

Toad

Newbie
Je kunt een 'T-break'(Tolerance-Break) nemen, Je tolerance is zeker sky high, blijf enkele weken of 1-2 maanden zonder blowen en blow daarna weer, de effecten zullen net als vroeger zijn. :)

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Purple haze zei:
succes met stoppen :)

Ik hoop voor de TS dat hij/zij al gestopt is.
Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.

endor

Badass junkie
Veel succes !
Maar let wel op.
Je zal jouw verslaving snel proberen te vervangen.
Of je begint gewoon veel meer te sigaretten te roken (dat was bij mij voornamelijk zo)

cropp

Badass junkie
BT2303 zei:
Heb ik jou niet op de novembermeet 2009 gezien?

langeman

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Purple haze zei:

Wanneer je 3 maanden aan het proberen bent te stoppen met blowen, is professionele hulp misschien wel nodig.

Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
langeman zei:
PepTalk zei:
Purple haze zei:

Toch goed om eerst even de reacties door te lezen.... zeker bij een kort topic moet dat toch kunnen lukken....

Uuh? Ik snap je niet?

Waaruit haal je dat is het niet gelezen heb dan?

langeman

Bewuste gebruiker
Hahaha, jij niet. Ik bedoelde juist dat men jouw post had moeten lezen. Had een aantal overbodige reacties gescheeld. In dit geval had het mss beter geweest om het citaat onder mijn bericht te plaatsen.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Ha! okee, ik snap hem:wink:

Tja, niet 100% handig gequoted. Maar zelfs dan had ik het nog fout gelezen :stoned:

Toad

Newbie
PepTalk zei:
Vind ik erg knap van je!

'I just love that shit to much' Hahahaha I know exactly what you mean. :mrgreen:

Bovenaan