Beste HolyGanja!
Spannend, je eerste keer molly hoe ik het altijd noem. Mijn eerste keer is ook net geweest en ik kan je verzekeren dat je een kick-ass time gaat beleven. Ik kan je hier al wat tips geven...hele goede tips. Ook al zijn ze niet allemaal zo verantwoordelijk en sommige wel als je ze wilt toepassen begrijp je waarom. Voor vragen kan je mij altijd berichten want ik vind dat ik mij zelf aardig heb belezen over dit goedje!
Veel tips zijn voor een thuis setting. Dit wordt aangegeven met een [x]
1. Wees niet bang dat je fout gaat. Geloof me, ik heb altijd de bad-gaan gedachtens bij wiet maar die worden weg gehaald door de mdma. Je kan de eerste 5 seconden á 5 minuten wel een beetje paniekerig zijn omdat het gevoel je "overrompeld" maar je moet er even aan wennen.
2. [x] Als je het op een huis setting doet, glowsticks! Koop er zoveel als je kan bij de action want ze kosten niks. Alle lichten uit en het hele huis bedekken met glowsticks...vooral de vloer. (wij hadden er ~360 maar de volgende keer gaan we er zeker 1000 kopen)
3. [x] Zorg dat je een playlist klaar heb staan en overal speakers zijn. Muziek is de shit.
4. [x] Ga in bad of onder de douche. Vergeet niet het licht uit te doen en alle glowsticks mee te nemen! Stop de glowsticks in bad het het water wordt verlicht erdoor. Ook onder de douche de glowsticks voor je ogen halen is geweldig! Neem ook de speakers mee en zet het keihard aan!
5. Doe het met andere, het beste is een beetje gelijkdelig met meisjes en jongens. Niet om te flikflooien maar diviersiteit is leuk, maar alles is leuk om molly...
6. Zorg dat je genoeg water drinkt...maar oh! niet te veel. 1 tot max 2 glazen per uur wordt aangeraden. Als je op de dansvloer bent of de hele tijd loopt de badderen / douchen zal ik toch voor ongeveer 1.5 glas water per uur gaan.
7. Combineer het nou niet, vooral niet de eerste keer. In de toekomst zou candyflip leuk zijn als je er voor open ben.
8. Zorg dat niemand anti-depressia slikt, dit zorgt ervoor dat je hersenen meer serotonine bevat waardoor de "serotonine verkrachting" nog heftiger wordt. Dit leidt op een grotere kans op het serotonine-syndroom.
9. [x] Rituals, badschuim...luchtjes...parfum...het ruikt lekker en het voelt....

.
10. [x] Dekens....dekens...en kussens! Ze zijn geweldig, ze voelen geweldig en nog beter als je samen met iemand in bed ligt en de knuffel gevecht met deze dekens / kussens kan delen.
11. [x] vergeet de muziek en glowsticks niet die je heb achtergelaten in de badkamer!
12. Als je rookt, koop het driedubbelen. Je rookt makkelijk twee pakjes weg en als het niet gekker kan is de kans dat je er maar 1 van rookt ook groot. Je deelt alles onder molly dus zorg dat iedereen goed bevoorraad is met sigaretten.
13. Neem genoeg en bewust, een overdosering is hoogstwaarschijnlijk niet het geval en het gene waar je meer op moet letten is het goed bevochtigen van je lichaam (maar niet te veel!). Zorg dat je een mg weegschaal heb en doseer goed dat je het zeker goed voelt. Ook hier in de link die ik geef meer informatie over doseringen. (slecht advies, maarja

)
14. De laatste tip waar ik momenteel op kan komen en
het is de allerbelangrijkste tip.
Vergooi het nou niet, het wordt een magische ervaring en om deze magische ervaring te behouden moet je het goedje niet misbruiken. Doe het niet elke week, doe het niet elke 4/8 weken wat wordt aangeraden maar zorg dat het speciaal blijft. Als de magie is weggevallen is de kans er dat het nooit meer terug komt. Dan voel je je pas kut.
ik zelf heb 5 minuten geleden ook wat vragen gesteld op het forum, best educatief! Ben benieuwd naar de antwoorden.
Nogmaals, voor tips of meer informatie kan je mij altijd een privé bericht sturen!
HIER DE LINK
viewtopic.php?f=10&t=56591