Ik ga wat kopen

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ik ga misschien 1 gram mdma poeder kopen, mijn dealer zou zaterdag ergens langs gaan om te kijken of ze het hebben. Ik heb gevraagd om 1 gram mdma poeder getest... Hoe kan ik zien of het echt is en geen troep... ook al ga ik er niet vanuit? ik heb trouwens geen weegschaal dus hoe kan ik goed doseren..

Dig_this_vibe

Belezen gebruiker
Roken?

In een glas water pleuren en opdrinken.

Verdelen kan best met het blote oog. Verdeel je gram in 8 soortgelijke porties van dus circa 125mg.

Aking

Wijs gebruiker
Roken moet je zoiezo niet doen...

Of snuiven, of een bommetje nemen, of in je drinken smijten

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Koop van die lege capsules, kost geen drol.
twee sleutelpuntjes (is ongeveer 100mg) in de capsule doen en gaan :hearteyes: .
Snuiven zou ik niet doen. het schijnt namelijk nogal te branden...
In je drinken zou ik het ook niet doen aangezien het spul niet lief is tegen je tanden :P
Of je vinger nat maken, dan in het envelopje en dan in je mond. Werkt ook goed mij bij.

Everio

Bewuste gebruiker
poeder? je moet gaan voor de kristallen!

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!

Wakkoe

Belezen gebruiker
Everio zei:

Als je een goede dealer hebt krijg je het aan één brok! Of miss deels al afgebroken.

Als je het echt fijne poeder krijgt zou ik het niet vertrouwen met een grote kans op versneden!

Alsof een brok kristal altijd even zuiver is

Everio

Bewuste gebruiker
Wakkoe zei:
Everio zei:

ik weet dan wel zeker dat het niet versneden is!

TrippyShit

Badass junkie
Roken :confused: ??
Beter ga je eerst ff goed lezen wat mdma kristal is en hoe je het moet nemen. Roken is wel het gekste wat ik ooit gelezen heb hier. Mdma kristallen zijn ook helemaal niet in de juiste vorm om te gerookt te worden.

Je kan het makkelijk doseren zonder weegschaal. het zal niet op de miligram goed zijn maar als je het gewoon in bijvoorbeeld 10 zo goed als gelijke delen legt heb je ongeveer 100mg per dosis dus. Dan kan je het altijd nog iets veranderen als je de basis voor 100mg hebt.

En zeker weten of het geen troep is? Gewoon zelf laten testen misschien? Of gewoon erop vertrouwen en het nemen. Mdma kristallen zijn niet zoals een pil. Je kan er niet zomaar van alles in doen lijkt me. Maarja het kan natuurlijk niet heel zuiver zijn of toch iets erdoorheen hebben. Dan moet je het dus gewoon zelf laten testen.

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Ja ik denk dat ik dan maar een bommetje maak. dan drop ik het bommetje en dan loop ik naar buiten voor als ik allergisch ben. Maar dan denk ik dat ik eerst 1 sleutelpuntje doe en als ik dan niets voel dan een tweede.

dfssdfde

Badass junkie
De kans dat je allergisch bent is redelijk klein, dus ga gewoon naar binnen...
Lijkt me niet echt leuk om buiten een half uur te moeten zitten wachten tot het inslaat omdat je dan pas zeker bent of je allergisch bent of niet :confused:
Dus, behalve als je veel allergiën hebt, gewoon droppen.

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Uhm..waarom zou je uberhaupt naar buiten lopen mocht je een allergische reactie krijgen? Snap het ff niet hoor :confused:

Wakkoe

Belezen gebruiker
Everio zei:
Wakkoe zei:
Everio zei:

ik weet dan wel zeker dat het niet versneden is!

ik bedoel hoe zuiver, is het per gram 84% zuiver? of 70% zuiver? dat weet je niet zonder het te laten testen, dus hoe weet jij het zo zeker?

Katatonia

Experimenterende gebruiker
Gewoon even laten testen. Ze hebben echt maar een mespuntje nodig (ongeveer 50mg), maar dan weet je wel meteen hoe sterk het is, en hoeveel porties je wilt maken.

Testen is anoniem, gratis en duurt ongeveer een week.

Daarna lekker onbezorgd dat spul naar binnen mikken, in plaats van vrezen 'voel ik wel wat', of erger 'help, ik ga fout'...

En je weet meteen of je dealer te vertrouwen is!

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.

Miss J

Bewuste gebruiker
Welhallodaar zei:
Nou het is de eerste keer dat ik wat haal (ik heb het nog niet) maar als het lukt dan haalt mijn vriend het op van een dealer, testen gaat niet lukken het test bureau is te ver weg voor mij.

Er zit er gewoon een in Groningen hoor...

Welhallodaar

Bewuste gebruiker
Miss J zei:
Welhallodaar zei:

Er zit er gewoon een in Groningen hoor...
Ja, maar onder een specifieke tijd of met afspraak en dan moet je het gebouw nog vinden ook nog. en dat is 20km van mij vandaan

De Sjeik

Bewuste gebruiker
Gooi het dan gewoon naar binnen man, weinig kans dat er iets mis gaat, kleine kans dat je wat geld hebt verspild. So what.

Bovenaan