DjTrips zei:Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
gepakt word je zoizo, vroeg of laat...
kwestie van slim zijn..en andere stapje voor blijve..
beetje mensenkennis..
DjTrips zei:Saivy zei:Das het risico van het vak eh, moet je maar zorgen dat je niet gepakt word.![]()
Spacecowboy zei:dragon zei:he jojo,ik hoef op niemand jaloers te zijn ik heb namelijk 6 auto's
maar de meeste dealertjes zijn losers die nix anders kunnen verzinnen om geld te verdienen,en cocaine is de laagste drugs ooit verzonnen,ik heb alle drugs ooit uitgeprobeerd,het maakt een hoertje van je meer niet,wat een kolere troep zeg bah.
en mepkletsen of wat ik daag een ieder dealertje uit om met mij te vechten.........
Lol, zelf iets te diep in je eigen poederdoos gezeten? Je kllinkt als iemand die net een behoorlijke klont sos in z'n neus heeft gepropt...

nee hoor, dealer worden is niet iemands zijn droomwerk , je moet ook weten wat voor een leven hun hadden voor dat ze begonnen met dealen,El Retro zei:yellowmoon zei:weet je hoe die mensen leven soms, hele nacht auto rijden in het zelfde plaats , om de 10 seconden je spiegels checken in een lege straat voor politie, verslaafden die voor een halfje 5 keer achter elkaar bellen , basejunkies die je hele tijd proberen flashen
Daar kiezen ze zelf voor, niemand verplicht hen om dealer te worden, of wel soms? Als je dealer wordt, weet je dat dat zulke gevolgen heeft.
DreamWeaver zei:Voor dealen kies je niet, daar rol je in. Kwestie van groeien en contacten opdoen. Je kan er uiteraard wel voor kiezen om het niet te doen, maar soms kun je niet anders (of wil je niet anders, hangt af van je eigen situatie).
"Dad, are we gonna be poor? 'Cause I don't ever wanna be poor."
Hillbilly bastard zei:Ik heb het ook echt gehad me coke. Laatst nog is een gram gaan halen. De eerste 3 lijnen is het leuk, daarna is het al niet meer zo fantastisch. Dat gevoel van de eerste 3 lijnen krijg je heel de avond niet meer terug en de somberheid begint zich langzaam in te zetten. Ik wordt er verder bloedserieus van, ik lach niet meer en ik ben alleen nog bezig met die fucking coke. Verder duurt het effect echt belachelijk kort en is het helemaal ook weer niet zo fantastisch. En dan heb ik het nog niet gehad over die enorm dure prijs...Geef mij maar pep: leuker, goedkoper, langer werkend, minder verslavend (in mijn ogen) en voor mij persoonlijk is de crash en de somberheid veel minder als het is uitgewerkt.

maakt het iets uit??? :PNick de Neger zei:Hij reageerd niet meer... zou die nou daadwerkelijk een dealer op zijn bek getrimmed hebben en vervolgens zelf afgeknalt zijn. Een OD coke hebben genomen omdat het zo'n kut spul is, of vond die ons gewoon saai?![]()

quotethemadraven zei:Typische reactie van iemand die nooit met die dure wagen (van de bank) heeft meegereden. T'is een hondenstiel. Is het goed spul ben je te duur is het slecht is het ook niet goed. En dealen daar kies je voor. Ja das juist als je op een gegeven moment geen euro meer hebt. En de staat laat je in de steek. Heb je idd veel keuze's.
a: U leeft op straat en eet uit vuilbakken
b: U lanterfant wat rond aan een bankautomaat met hetzij een mes of een pistool. Wachtend op je volgende loon/slachtoffer.
c: Je belt wat rond geeft je geld uit aan dope en verkoopt het niet met woekerwinsten bij coke vergeet het maar. En probeert zolang niet gepakt te worden totdat je weer normaal kan leven.
(d : je doet ergens een Heist, maar als je een cokedealer op zijn snuit meppen een goed idee vind zou ik me daar niet aan wagen. Zoals gezegd die mannen zul je zelden of nooit zien vechten. Als ze het niet laten doen, is een wapen nooit ver uit de buurt)
De geest is blijkbaar te klein om te kunnen vatten, dat je in alle lagen van de bevolking dealers hebt zitten. Ik ken een gast die heeft meer geld dan ie kan tellen. Maar verkoopt wel elke week pillen tijdens het op stap gaan, voor de kick. En van zo iemand kan het zijn dat je eens een pil of een gram krijgt. Die wat er zijn brood van moet kopen let er beter mee op.

iddDelirium zei:Ja, het is al vaker gezegd: de vorm, het ritueel er omheen is heerlijk.
Maar het effect van de drug is ook niet mis hoor![]()
aXXis zei:Het gekke bij sos is, dat ik het lijntje leggen + het snuiven altijd veel leuker vind dan het effect zelf. Natuurlijk met genoeg alcohol is het zeer relaxt enzo maar toch het gevoel dat je iets doet dat zwaar illegaal is maakt het gewoon veel leuker. Meer die dat hebben?
aXXis zei:Het gekke bij sos is, dat ik het lijntje leggen + het snuiven altijd veel leuker vind dan het effect zelf. Natuurlijk met genoeg alcohol is het zeer relaxt enzo maar toch het gevoel dat je iets doet dat zwaar illegaal is maakt het gewoon veel leuker. Meer die dat hebben?
Extrm-Bzar zei:Fok mean voorspel leuker dan sexCoke is gwoon lekker effect is bagger
DarkScope zei:Extrm-Bzar zei:Fok mean voorspel leuker dan sexCoke is gwoon lekker effect is bagger
Ja, omdat je weet bij het 'voorspel' dat het nog wel even gaat duren, terwijl je bij de 'sex' weet dat het zo al voorbij is.
Dat is precies zoals het met coke ook is.
DonnieDark0 zei:DarkScope zei:Extrm-Bzar zei:Fok mean voorspel leuker dan sexCoke is gwoon lekker effect is bagger
Ja, omdat je weet bij het 'voorspel' dat het nog wel even gaat duren, terwijl je bij de 'sex' weet dat het zo al voorbij is.
Dat is precies zoals het met coke ook is.
ehh zo al voorbij is ? zeker nooit met pep in je neus de "liefde" bedreven![]()
TechNora zei:Ik vind t ook wel iets hebben, samen snuiven op de wc, of op een feest doorgeven van de spiegel. En dan allemaal een snuifje, waardoor soms de stemming in zo'n groep helemaal kan omslaan. (bv van diepe 1 op 1 gesprekken naar wazig groepsgeschreeuw) Geweldig, een van de redenen waarom ik drugs leuk vind. En inderdaad tis allemaal net iets spannender omdat t illegaal is...![]()
![]()