Ik heb 3-CMC gekocht

Ik heb 1 gram 3-CMC gekocht en ik heb een maand geleden ongeveer MDMA gedaan

is dit met elkaar te vergelijken en wat voor een dosis moet ik nemen om het meeste te voelen?

Ten eerste gefeliciteerd met jouw aankoop.

Waarom heb je het gekocht? Ter vervanging van?

Het is geen mdma en de research chemical die het meest daarbij in de buurt lijkt te zijn, ligt in een heel ander straatje (6-APB).
Ik heb het niet gekocht om iets te vervangen en ik zeg ook niet dat het MDMA is

de enigste drug die ik gedaan heb is MDMA en daarom vraag ik me af of het enigszins met een gevoel te vergelijken is…

Ik schuif net aan dus ik doe maar met jullie mee, om niet te veel op te vallen.

Gefeliciteerd met je aankoop. Het is geen MDMA. Verre van.
Heb ik toch ook niet gevraagd of dit MDMA is

het is de enigste drug die ik gedaan heb en ik vraag me af vanuit welke opzichten het op elkaar lijkt

MaddMonkey

Badass junkie
Ik heb het niet gekocht om iets te vervangen en ik zeg ook niet dat het MDMA is

de enigste drug die ik gedaan heb is MDMA en daarom vraag ik me af of het enigszins met een gevoel te vergelijken is…
Aha.

Ik heb zelf nooit 3 cmc gedaan, maar denk het niet. Men zei dat 4-mmc of 3-mmc wat in de buurt kwam van mdma achtige effecten, maar ik merkte zelf veel meer coke/speed achtige effecten van 3mmc. 3cmc schijnt een stuk minder te zijn in eigenlijk alles dat 3mmc wel is.

Maar misschien kan een ervaringsdeskundige zoals @De Zeemeerman je verder helpen.

Mocht je op zoek zijn naar het mdma effect, dan is momenteel 6-apb wel iets dat meer in de buurt komt legaal gezien.

• Like
Waarderingen: ljuv

Dirkdirk

DF-koning
Ik heb 1 gram 3-CMC gekocht
maand geleden ongeveer MDMA
is dit met elkaar te vergelijken
Even je grote waffel houden anders ga je zonder eten naar bed. Nee hoor, grapje. Het lijkt niet op elkaar omdat MDMA veel euforischer en verliefdere high geeft die niet te ervaren is met CMC, chloro meth cathinone, wat een verslapte versie van Methyl Meth Cathinone is. Denk aan speed maar korter, minder heftig, en meer bijwerkingen.

Aha.

Ik heb zelf nooit 3 cmc gedaan, maar denk het niet. Men zei dat 4-mmc of 3-mmc wat in de buurt kwam van mdma achtige effecten, maar ik merkte zelf veel meer coke/speed achtige effecten van 3mmc. 3cmc schijnt een stuk minder te zijn in eigenlijk alles dat 3mmc wel is.

Maar misschien kan een ervaringsdeskundige zoals @De Zeemeerman je verder helpen.

Mocht je op zoek zijn naar het mdma effect, dan is momenteel 6-apb wel iets dat meer in de buurt komt legaal gezien.
Oke bedankt dan ga ik mij binnenkort eens aan 6-apb wagen.

Even je grote waffel houden anders ga je zonder eten naar bed. Nee hoor, grapje. Het lijkt niet op elkaar omdat MDMA veel euforischer en verliefdere high geeft die niet te ervaren is met CMC, chloro meth cathinone, wat een verslapte versie van Methyl Meth Cathinone is. Denk aan speed maar korter, minder heftig, en meer bijwerkingen.
Oke bedankt😂

nou ik laat wel weten als ik de CMC gedaan heb en wat mijn ervaring ermee was.

De Zeemeerman

Badass junkie
Aha.

3-cmc paar keer gebruikt en t stelt niet veel voor
3-mmc deed ook niet veel meer na paar keer gebruiken was in t begin heerlijk
Subtiele functionele stim voor mij, ik kon gewoon boodschappen gaan doen bijv
Ik trap wel iedere keer in de valkuil van bijpakken tot t op is ook al heeft het dan nauwelijks effect meer en blijf ik vooral wakker 😳

Kortom: best lekker maar de high van eerste keren 3-mmc ga ik in elk geval nooit meer ervaren denk ik

Dirkdirk

DF-koning
In de oorlog gebruikten ze chloor gas als wapen. Heel naar omdat je dan een pijnlijke dood sterft. En toen was er iemand die dacht, als ik nou 3-MMC maak, maar dan met een verbinding met chloor, is dat misschien een idee?

Megadude

Experimenterende gebruiker
3CMC vond ik meer ook een beetje richting coke gaan, en alleen hoeveelheden van 200 mg (ik + 100 kg) of pluggen 150 mg vond ik leuke effecten geven van 1,5 uur of zo. XTC is bij meer iets van 3 uur echt vol door. Ik heb nu wel Blue Bliss gekregen (en dat vond ik nog meer richting XTC gaan dan 6-APB. XTC is nog steeds vol die mep/klap na een half uurtje. Van opeens slaat het in, je voelt het opkomen en dan bam dan ben je er. Ik heb gehoord dat XTC de serotonine er gewoon wordt uit geperst. Bij 6-APB en consorten wordt heropname geremd. Geen idee of dat werkelijk zo is. Graag mensen die daar meer van weten, of ze me daarover kunnen inlichten. Ik zal ook nog wel een rapportje schrijven. TL:grin:R.

Nee, geen XTC met die harde klap (is zeker lekker om af en toe helemaal van het padje af te zijn), alleen ook zeker voordelen Blue Bliss is langer, redelijk zelfde gelukzalige liefhebbende effect en in ieder geval niet dat lethargische/lamlendige van alleen 5-MAPB. (Blue Bliss een soort mixje van 5-MAPb, 2-FMA en 5 Mipt of zoiets. Verder nauwelijks dippie.

FerdFatoehaus

Badass junkie
3CMC vond ik meer ook een beetje richting coke gaan, en alleen hoeveelheden van 200 mg (ik + 100 kg) of pluggen 150 mg vond ik leuke effecten geven van 1,5 uur of zo. XTC is bij meer iets van 3 uur echt vol door. Ik heb nu wel Blue Bliss gekregen (en dat vond ik nog meer richting XTC gaan dan 6-APB. XTC is nog steeds vol die mep/klap na een half uurtje. Van opeens slaat het in, je voelt het opkomen en dan bam dan ben je er. Ik heb gehoord dat XTC de serotonine er gewoon wordt uit geperst. Bij 6-APB en consorten wordt heropname geremd. Geen idee of dat werkelijk zo is. Graag mensen die daar meer van weten, of ze me daarover kunnen inlichten. Ik zal ook nog wel een rapportje schrijven. TL:grin:R.

Nee, geen XTC met die harde klap (is zeker lekker om af en toe helemaal van het padje af te zijn), alleen ook zeker voordelen Blue Bliss is langer, redelijk zelfde gelukzalige liefhebbende effect en in ieder geval niet dat lethargische/lamlendige van alleen 5-MAPB. (Blue Bliss een soort mixje van 5-MAPb, 2-FMA en 5 Mipt of zoiets. Verder nauwelijks dippie.
Heftige combinatie wel.

Bovenaan