ik heb een beetje hulp nodig :D

hallo

i will voor de eerste keer een pilletje nemen normaal een rode super man

op wat moet ik allemaal letten

ik ben ongeveer 1m85 en ik ben 17 jaar en 95 kilo :grin:

kan iemand mij helpen

thx :grin:

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
* Laat je XTC testen.
* Gebruik alleen als je je lichamelijk en psychisch goed voelt.
* Neem XTC bij speciale gelegenheden en niet meer dan 1 keer per 2 - 3 maanden.
* Zorg tijdig voor afkoeling. Rust af en toe uit.
* Vul vocht- en zoutverlies aan. Als je danst heb je ieder half uur een glas water, zoete frisdrank, isotone drank ("sportdrank")Eet een zout koekje of wat chips om het zout aan te vullen. Dat is om het zout aan te vullen beter dan isotone drank
* Let op de dosis. Als je meer gebruikt omdat je het effect niet meer voelt raak je aan XTC gewend en is de periode tussen het slikken te kort.
* Niet aan het verkeer deelnemen. Je veranderde stemming en verminderde vaardigheden om te rijden, verhogen de risico's.
* Zorg voor herstel van je lichaam door goed te eten en te rusten. Neem na XTC- gebruik vitamine C (fruit, frisdrank, sinaasappelsap). Dit is een anti-oxidant en gaat gifstoffen tegen die schade aan weefsels en organen veroorzaken.
* Wees voorzichtig want je voelt onder invloed van XTC minder pijn. Je kunt gewond zijn zonder dat je het merkt.
Lees dit even door als je dingen mist laat het weten :)

ja ten eerste wat hierboven vermeld word, en mijn persoonlijke modificatie is: rode supertjes die driehoekige, zijn zoizo goed! testen heb ik gedaan :wink: vele, en je ruikt t al aan die dingen, anijs achtig chemisch luchtje, maar mijn persoonlijke tip: neem lekker een halve, half uurtje/uurtje later weer een halve, 1 is zat voor de eerste keer, enjoy :hearteyes: ow,.. licht er we beetje aan watje gaat doen, ben je van plan de hele avond te gaan hakkuh dan zou ik t lekker bij n halve houden.. alsje buiten ben (aanrader) go with the flow en post je tripverslagje :stoned:

Bovenaan