Ik kan niet halucineren?!

pascal828

Badass junkie
EDIT: Dit is een oud topic, je hoeft echt meer te reageren. Het is al opgelost.

Hallo,

Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.

Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.

Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.

Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?

Alvast bedankt.

Met vriendelijke groet,

Pascal

TeKNoZem

Wijs gebruiker
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?

pascal828

Badass junkie
TeKNoZem zei:
LSD, Paddo's en LSA zijn sowieso hallucinogenen, welke geen hallucinerende maar wel een soortgelijke ervaring betekend. Hier worden de visuals mee bedoeld. Misschien verwacht je teveel?

Maar het echt totaal niets zien van die "visuals" dat kan toch niet?

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.

pascal828

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Kan zeer zeker. Elke trip is anders, en iedereen reageert er anders op. Ik heb vaak zat een hoge dosis paddo's toegenomen zonder dat er veel visuals waren. Het was dan meer een filosofische trip. Misschien toch vaker proberen.

Toch zonder visuals vind ik lsd nog een leuke drug.
Puur omdat het zo een "mindfucker" is. Het is wel heerlijk om echt in je kop te zitten en je te laten overrompelen door de lsd.

Heb je misschien nog overige tips waardoor ik misschien nog visuals zou kunnen zien behalve de setting dan?

Greetz.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)

pascal828

Badass junkie
TeKNoZem zei:
Nee eigenlijk niet. Misschien een hogere dosis proberen, maar het lijkt me stug dat je nergens visuals van krijgt. Misschien heb je gewoon meer geluk met de komende trips. =)

Hogere dosering is wel een optie ja.
Ben dan wel duurder uit xD
maar ik probeer wel wat uit :)
over paar weken even kijken of ik er dan tijd voor heb dan maak ik ook wel trip report als! het werkt.
Nog bedankt!:grin:

Later,

Pascal

Angramar Temenos

Badass junkie
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.

Probeer een dosis van 200-250 µg, dan heb je een "sterke" trip zonder in het "extreem trippen" niveau te zitten. Ik vind zelf dosissen van 200-250 het meest visueel; Daarboven heb je wel meer visuals maar ben je te mindfucked en vaag om er echt efficient naar te kijken.

Op 200-250 kan ik op de bank gaan zitten, en bewust nuchter beslissen "En nu ga ik eens lekker kleurtjes kijken, ik heb drugs genomen waar ik visuals van krijg en ik ga er eens heel bewust en recreatief naar staren" :hearteyes: .

P.S: Als je voor het eerst zo'n hoge dosis neemt, neem 40 mg temazepam mee. Temazepam is chill daarvoor omdat het echt een K.O pill is waardoor je gewoon instant kan gaan maffen, einde trip; valium ofzo werkt ook prima maar met wat ongeluk duurt het een uur tot je iets begint te merken en dat kan in een kutervaring wel 15 uur duren voor je gevoel.

Oxazepam werkt ook geweldig, maar ik raad benzo's af tenzij er echt geen alternatief is.

TeKNoZem

Wijs gebruiker
Angramar Temenos zei:
Dat het sarcasme was was volgens mij vrij duidelijk.

Ik zag het sarcasme wel. Er zijn alleen mensen die dit niet zien en het klakkeloos als advies overnemen. daar moetje ook rekening mee houden. "human stupidity knows no bounds."

Oom Klaas

Badass junkie
Toch vind ik het wel frappant dat je met een hele blotter nog geen visuals had, je had net zo goed dood kunnen zijn. /mierenneukmodesoff

azgaza

Badass junkie
Ik vind het moeilijk voor te stellen te trippen zonder visuals omdat ik juist iemand ben die van 50 ug LSD al duidelijk aanwezige visuals heeft of van een kwart portie paddo's al; ik trip alsnog graag een flink stuk harder dan dit, en wat ik weet is dat 'hoe meer ik neem, hoe meer visuals ik heb', en ik weet ook dat iedereen een andere hoeveelheid heeft waar de visuals beginnen, en dat sommige mensen visueler trippen (zoals ik) en sommige mensen juist mentaler trippen (zoals ook heel veel mensen). Wat ik wel weet van mijn vrienden die bijvoorbeeld wat mentaler trippen is dat ze vaak vanaf een bepaalde dosis wel visuals hebben dus mijn enige tip als je meer visuals wil is de dosis inderdaad wat opschroeven, probeer van je 120 ug eens anderhalve zegel?

Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).

pascal828

Badass junkie
azgaza zei:
Je kan ook kijken of je voor phenethylamides wel gevoelig bent, die zijn voor sommige mensen ook visueler (2c-b en dergelijke verwante stoffen).

Een vriendin adviseerde mij om een keer DMT te proberen of ik kan een hogere dosis nemen, maar bij LSD is het toch zo: dat als je meer neemt de langdurigheid van de trip langer is, maar niet de intensiteit ervan? ik weet het ook niet precies, maar ik zal het allebei wel proberen.
Dus misschien anderhalf/2 blotters lsd van 120 ug of DMT proberen.

Bedankt nog:)

Tigg

Belezen gebruiker
Mijn verwachtingen van de visuals waren ook te hoog voordat ik voor het eerst paddo's nam. Je moet geen roze olifantjes verwachtingen, maar eerder wat verkleuringen of vervormingen.

Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste.

Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?

pascal828

Badass junkie
Tigg zei:
Wat gebeurt er als je je ogen dicht doet? Ga je dan wel patronen zien? Deze closed eye visuals vind ik zelf de mooiste.

Trouwens, hallucineren is ook dingen horen, proeven, ruiken of voelen die er niet zijn (of vervormd zijn). Heb je dat wel? Heb je het idee dat de omgeving waarin je bent anders is? Of trip je echt alleen in je hoofd?

Ik had wel die zogenaamde Closed-eye-visuals, maar met open ogen had ik toaal geen vervorming van iets. Ik zag gewoon de realiteit alleen

teck

Experimenterende gebruiker
ik zie nooit echt heel sterk dingen.
maar wat ik meestal probeer te doen is lekker aan de eind van de avond als nog licht is beetje wolkjes kijken met wat rustgevende psy achtige muziek wat standard speel dingtjes zo als een plasma boll ala 15 euros +- doet ook wonderen
en wierook opzetten is altijd well een goeie de rook er van geeft een heel gaaf efect enzo

ik heb van alle trips die ik gehad heb meschien maar 3 keer echt goeie vaage dingen gezien waarvan ik weet dat het zeker niet echt was met paddos heb ik altijd well faage shit gezien

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
pascal828 zei:
azgaza zei:

Een vriendin adviseerde mij om een keer DMT te proberen of ik kan een hogere dosis nemen, maar bij LSD is het toch zo: dat als je meer neemt de langdurigheid van de trip langer is, maar niet de intensiteit ervan? ik weet het ook niet precies, maar ik zal het allebei wel proberen.

Dat alleen de langdurigheid word verlengt is enkel als je bijv. diezelfde avond al een ZEGEL en geen BLOTTER ( is een heel vel zegels) hebt genomen en dan halverwege je trip nog een bij neemt.

Startdosis kun je zeker wel opschroeven. Als je wel CEV's had zou ik de dosis iets omhoog gooien, dus zoals je zegt anderhalf/2 zegels van 120 mic. ( je zei dat ze getest waren, door jouzelf of door de dealer? Kan me voorstellen dat de persoon die jou een 'blotter' verkoopt/geeft over de geteste dosis ook onzin kan praten)

Succes!

azgaza

Badass junkie
pascal828 zei:
azgaza zei:

Dat zeggen ze voor bóven de 400 ug, daar zit je nog niet. Van 200 ug krijg ik veel meer visuals dan van 100 ug, van 100 ug krijg ik veel meer visuals van dan 50 ug, dat bouwt zeker wel op met dosis, logisch ook natuurlijk.

pascal828

Badass junkie
PepTalk zei:
Dat alleen de langdurigheid word verlengt is enkel als je bijv. diezelfde avond al een ZEGEL en geen BLOTTER ( is een heel vel zegels) hebt genomen en dan halverwege je trip nog een bij neemt.

Startdosis kun je zeker wel opschroeven. Als je wel CEV's had zou ik de dosis iets omhoog gooien, dus zoals je zegt anderhalf/2 zegels van 120 mic. ( je zei dat ze getest waren, door jouzelf of door de dealer? Kan me voorstellen dat de persoon die jou een 'blotter' verkoopt/geeft over de geteste dosis ook onzin kan praten)

Succes!

Ik heb ze zelf laten testen en weet dus zeker dat er 120 ug in zat ik probeer over een paar weken wel anderhalf of twee zegels en dan kijken of dat gaat werken:)

pascal828

Badass junkie
J0S zei:
Gebruik je toevallig anti-psychotica medicatie?

nee ik gebruik totaal geen medicatie.

Ik zou gwn net als ieder ander persoon moeten trippen, maar ik crank de hoeveelheid wel wat :)
over paar weken weer wat lsd fixen, want dan trip ik lekker het hardst hoop ik.

DrippTone

Badass junkie
Tripreporter
Misschien toch eens proberen een 2c'tje te bemachtigen, die zijn voornamelijk visueel. Of paddo's nemen met een moa-remmer.

Desnoods LSD met een 2c-x combineren. Maar ik denk dat een hogere dosis LSD het gewenste effect wel zal moeten veroorzaken. Als het dan nog niks is geworden dan is er nog hoop. Zoals je eerder al zei, misschien DMT proberen, een vrij heftig trip middel.

Succes. :grin:

Angramar Temenos

Badass junkie
LSD werkt idd niet goed als je benzodiazepinen of antipsychotica gebruikt.

Als voor die 1000 ug, graag, heb ik weer lsd voor een trip of vijf :P.

Probeer eens in het donker te trippen, of naar een punt te focussen zonder te knipperen, dat triggert vervormingen wel vaak...

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Maar psychedelica hebben ook niet echt een universele werking voor iedereen.

Mag ik vragen hoe je vorige trips mentaal aanvoelden? Kon je nog een boek lezen of iets op tv volgen? Hoe voelde je je verder afgezien van het feit dat je niet echt visuele veranderingen waarnam?

Tigg

Belezen gebruiker
De hallicunaties die ik het meeste heb zijn dingen die lijken te bewegen maar het toch niet doen. Bijvoorbeeld gordijnen waarbij het lijkt alsof ze heen en weer waaien in de wind, terwijl het raam dicht is.

Iets anders wat ik ook heb is dat kleuren net iets wat feller zijn, en dan een kleine verandering van licht, de hele sfeer in de ruimte kan doen veranderen.

Ik heb zelf ook nog nooit gehallucineerd zoals ik verwacht had dat het zou zijn voor mijn eerste trip, maar ik weet nu dat ik dat gewoon overschat heb.

Op de twilight hoor ik ook graag antwoord.

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
ik hallucineer nooit op de lsd, dat is normaal.
Mensen die met verhalen komen over entiteiten etc etc etc ....

Misschien op de DMT maar niet op de lsd.
Het vervormen van geluid en beeld en de kleurenpatronen zijn geen hallucinaties in mijn ogen.

:wave:

endor

Badass junkie
Van lsd zag ik toch lekker veel stenen verschuiven op een kassijenweg.
Ik keek in het water en zag iemand anders staat , tot ik me beter concentreerde op het beeld.
Ik stond aan het vervallen stationtje in mijn buurt , ik keek naar de vloer en zag duidelijk overal perkament zegeltjes waarop er in een cirkel het hoekpunt van een huis stond.
Ik keek vlak voor mij , en net hetzelfde huis stond daar.

Dan zeg je mij dat je niet hallucineert van lsd?

Btw , toen had ik een halve maia op (die zijn redelijk hoog geschat)

Vaste klant

Bewuste gebruiker
endor zei:
Ik keek in het water en zag iemand anders staat , tot ik me beter concentreerde op het beeld.
Ik stond aan het vervallen stationtje in mijn buurt , ik keek naar de vloer en zag duidelijk overal perkament zegeltjes waarop er in een cirkel het hoekpunt van een huis stond.

NOESSSSSS!!!!!!!!!!
Not that discussion again!

TeKNoZem

Wijs gebruiker
endor zei:

LSD is een Hallucinogeen! Niet te vergelijken met daadwerkelijke hallucinaties! Heb je uberhaubt wel ooit eens echt gehallucineerd?

Vaste Klant zei:
NOESSSSSS!!!!!!!!!!
Not that discussion again!

Ja dat ja. >_<

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
echt hallucineren is net zoals ijlen .... komt zelden voor.

je hoort iemand wel is op de lsd mompelen: Ik snap het niet ik snap het niet ik snap het niet ...

das bijna ijlen ... maar net niet.

pascal828

Badass junkie
Twilight zei:
Maar psychedelica hebben ook niet echt een universele werking voor iedereen.

Mag ik vragen hoe je vorige trips mentaal aanvoelden? Kon je nog een boek lezen of iets op tv volgen? Hoe voelde je je verder afgezien van het feit dat je niet echt visuele veranderingen waarnam?

Met de Paddo's/salvia en LSA kon had ik mentaal niets en visueel al helemaal niets.
maar met LSD had ik zeker een mindfuck wat wel heel leuk was, maar ik kon alles prima volgen en kon ook normaal alles lezen.

pascal828

Badass junkie
lysergine25 zei:

Het vervormen van geluid en beeld en de kleurenpatronen zijn geen hallucinaties in mijn ogen.

Ik heb laatst met een maat DMT geprobeerd, maar GADVERDAMME wat smerig is het haha.
Ik heb wel een hele leipe nacht gehad waar die andere gast vast nog wel een tripreport overschrijft. maar ik ga nog wel een keer DMT goed proberen.

TrippyShit

Badass junkie
lysergine25 zei:

Nah, hier ben ik het niet helemaal mee eens. Ik snap wel wat je bedoeld hoor. JE ziet hallucineren wsl als 'echt dingen zien die er niet zijn'? Wat ik versta onder hallucineren is Je zintuigen dingen laten waarnemen die er niet zien. Die je creeërt vanuit je eigen fantasie. Als jij patronen ziet, vind ik dat ergens toch al een hallucinatie. Ik zie ze nuchter niet namelijk :P
Maaar zo heeft ieder zijn eigen kijk daarop..

Bovenaan