EDIT: Dit is een oud topic, je hoeft echt meer te reageren. Het is al opgelost.
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.
Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.
Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.
Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Pascal
Hallo,
Ik heb een paar dagen geleden LSD gebruikt (laten testen bevatte 120 ug). Daarbij heb ik al vaker halucinerende drugs gebruikt, zoals paddo's, salvia en LSA.
Met de paddo's heb ik 2 porties opgegeten.
Met de salvia hele bult van 20x weggerookt
En met de LSA iets van 6 zaadjes gegeten.
En laatst hele zegel LSD en niets gezien..
Ik heb nu heel wat halucinerende shit geprobeerd en ik kan maar niet halucineren.
Ik weet zeker dat ik alles goed heb gebruikt, want ik heb tussen alle "trips" veel tijd tussen gezet.
Ik heb alleen maar dat héle vage gevoel als ik dit soort drugs neem, maar ik zie niets van halucinaties, echt gewoon Totaal niets ik kan gewoon normaal functioneren en de normale realiteit zien.
Mijn uiteindelijke vraag is, Waaarom kan ik niet trippen?
Alvast bedankt.
Met vriendelijke groet,
Pascal