Ja, gaan we het wel een beetje ontopic houden nu?
nee man :P gewoon een goeie douche en een groot stuk zeep, goed schrobben en weg is die geur....Flameon zei:Clearasil?
Flunitrazespeed zei:ok gelukkig voor de users onder ons komen stilletjesaan de winterdagen dichterbij en gaat het zweet minderen
maar idd kleine of grote inspanning..het maakt niet uit je zweet uit je kop en je realiseert je dat je dat je conditie slechts een illusie is![]()
atbboy zei:Flunitrazespeed zei:en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken
Doe ik ook, coke is 10x beter!

JunkXL zei:En overigens vind ik coke echt een loser drugs. Ik vind het alles behalve een sociale-drugs. Ik word er heel egocentrisch van. En dat vind ik echt A-relax .
Enne waarom zou een coke-head niet stinken? Dat is net zo goed chemische kankerzooi wat uiteindelijk op allerlei manieren jou lichaam verlaat. Dus ook via zweet, waardoor je op een geven moment een eigenaardige lucht krijgt. Pep, Coke, Pillen of wat dan ook, die afvalstoffen moeten er toch op een manier uit.
Jaja coke 10 keer beter? Je zal eerder bedoelen 10 keer duurder, voor een te nuchtere ego-drugs. Waar ik niet eens ECHT vaag van word.
Dus ja blijven jullie maar lekker stoer aan de coke.
Dan doe ik wel lekker chill de pep![]()
![]()