Ik stink!

Flameon zei:
nee man :P gewoon een goeie douche en een groot stuk zeep, goed schrobben en weg is die geur....

20 minuten later komtie weer terug maar dat maakt niet uit, dan ben je al compleet in iets anders geinteresseerd xD

De Mosselman

Bewuste gebruiker
Ik ga dr bij kleine / grote inspanning ook echt enorm van zweten :confused: Op foto's ziet mn gezicht er ook altijd glimmend uit, soort van mn gezicht zweet mee :confused:

Flunitrazespeed

Belezen gebruiker
ok gelukkig voor de users onder ons komen stilletjesaan de winterdagen dichterbij en gaat het zweet minderen :)
maar idd kleine of grote inspanning..het maakt niet uit je zweet uit je kop en je realiseert je dat je dat je conditie slechts een illusie is :(

Aalpoepert

Badass junkie
Flunitrazespeed zei:
ok gelukkig voor de users onder ons komen stilletjesaan de winterdagen dichterbij en gaat het zweet minderen :)
maar idd kleine of grote inspanning..het maakt niet uit je zweet uit je kop en je realiseert je dat je dat je conditie slechts een illusie is :(

Ik weet niet hoe het met jou zit maar wij gebruiken geen drugs hoor!

JunkXL

Bewuste gebruiker
atbboy zei:
Flunitrazespeed zei:
en nee ik hoef geen shit zoals: "hey man doe es wat rustiger en vriendelijker" of "tjonge jij bent lekker naar de zak gesnoven"
pubers moeten van de speed blijven en coke snuiven..kunnen ze ook stoer doen zonder te stinken

Doe ik ook, coke is 10x beter!

Sjeezus.
En waren moeten die pubers het geld vandaan halen?
Beroven die hun ouders ofzo :wink:
En overigens vind ik coke echt een loser drugs. Ik vind het alles behalve een sociale-drugs. Ik word er heel egocentrisch van. En dat vind ik echt A-relax .
Enne waarom zou een coke-head niet stinken? Dat is net zo goed chemische kankerzooi wat uiteindelijk op allerlei manieren jou lichaam verlaat. Dus ook via zweet, waardoor je op een geven moment een eigenaardige lucht krijgt. Pep, Coke, Pillen of wat dan ook, die afvalstoffen moeten er toch op een manier uit.
Jaja coke 10 keer beter? Je zal eerder bedoelen 10 keer duurder, voor een te nuchtere ego-drugs. Waar ik niet eens ECHT vaag van word.
Dus ja blijven jullie maar lekker stoer aan de coke.
Dan doe ik wel lekker chill de pep :wink:
:wave:

JunkieEyes

Experimenterende gebruiker
heb onlangs op national geographic gezien dat bij bestraling, bepaalde medicatie en chemishe drugsoorten het lichaam afvalstoffen afscheidt. Deze kunnen specifieke (onaangename) geuren hebben. De man op tv zei dat dit in veel gevallen op te lossen is door bepaalde voedingsmiddelen extra te eten of net te laten.. geen idee of dit nuttig is ma op wikipedia vind je een lijst met dieëten die invloed hebben op de zweetsecretie.

De Mosselman

Bewuste gebruiker
JunkXL zei:
En overigens vind ik coke echt een loser drugs. Ik vind het alles behalve een sociale-drugs. Ik word er heel egocentrisch van. En dat vind ik echt A-relax .
Enne waarom zou een coke-head niet stinken? Dat is net zo goed chemische kankerzooi wat uiteindelijk op allerlei manieren jou lichaam verlaat. Dus ook via zweet, waardoor je op een geven moment een eigenaardige lucht krijgt. Pep, Coke, Pillen of wat dan ook, die afvalstoffen moeten er toch op een manier uit.
Jaja coke 10 keer beter? Je zal eerder bedoelen 10 keer duurder, voor een te nuchtere ego-drugs. Waar ik niet eens ECHT vaag van word.
Dus ja blijven jullie maar lekker stoer aan de coke.
Dan doe ik wel lekker chill de pep :wink:
:wave:

Respect voor het onderstrepen van vind ik :grin:

Voor mij was coke wel een sociale drug, dat egocentrische kom ik eigenlijk in elke drugs wel tegen (niet zo zeer bij mezelf, maar gewoon over het algemeen :) met coke niet meer of minder dan met pep of mdma oid).. Alleen was ik zo bezig met de cokerush over het algemeen dat ik het zweten niet door had..

Laatste tijd valt het met pep ook wel mee overigens, niet meer die gore typische pep zweet ten 1e en niet meer zo snel zweten. Flink stuk lopen warm aangekleed en niet méér (gezond) zweten dan normaal.. Misschien gewenning van het lichaam?

JunkXL

Bewuste gebruiker
Ik heb geen idee of het door gewenning zou kunnen komen.
Wat ik wel weet, als je lang genoeg niet eet gaat je lichaam op je zelf teren.
En de geur die daar afkomt.. :kots: krijg je niet zomaar weg met douchen.

Bovenaan