Ik stop ermee !

Fishhead07

Wijs gebruiker
acidboy zei:
mattskovic zei:
Weednator zei:
Dan loopt het weer uit de hand , weet ik zeker. Ik ga nu gewoon een hele poos stoppen en dan terug met gelegenheden blowen. In het weekend stort ik me wel op de drank :)

that's the spirit laat die wiet liggen en neem een fles vodka of wath ever :tongueout:

Ja en thát's the spirit.. de ene verslaving vervangen voor de andere... en in dit geval voor een schadelijkere denk ik zo.

hehe precies mee eens :P als je de ene verslaving opvult met de andere schiet je er niets mee op.

Ik zelf probeer te minderne met x en ga dat opvullen door andere drugs(wiet, sos en alcohol maar wel in kleine mate) en een deel gewoon nuchter :)

Ik kan zeker nog wel lol maken als ik nuchter ben dus ja.

Weednator

Bewuste gebruiker
MetaalKonijn zei:
Weednator zei:
Heb een zakje gekocht maar ben van plan om daar wel een hele tijd mee toe te komen ! :)

Wees toch alsjeblieft even realistisch. :P

Heb het zakje al 2 dagen en er is nog maar 1 joint uit ...

Toen ik ( na 5 trekjes :grin: ) terug stoned was zei het me niks , ik vond er niet veel meer aan. Ik ga nu om de paar dagen een joint roken en als dit zakje op is stop ik er gewoon weer mee !

Weednator

Bewuste gebruiker
oké misschien ga ik dan tog wel een tijd terug blowen; misschien ook niet :) .

Eerst dit zakje leegblowen en dan zie ik wel ; het is vakantie é !

Ga er nog eentje blowen :stoned:

Dub23

Experimenterende gebruiker
Stoppen met roken is moeilijker als stoppen met blowen vind ik persoonlijk.

Als ik wiet in huis heb blow ik zowiezo,heb ik niets in huis heb ik geen drang ofzo.

Heb wel 's een half jaar niet geblowed enigste probleem is slapen.

Voor de rest blijf ik blowen zolang ik zin heb,heb niet echt problemen onder vonden tot nu toe.

azgaza

Badass junkie
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.

Weednator

Bewuste gebruiker
Als je 'financiele problemen' (zo'n zwaar woord :grin:) hebt dan kun je beter een tijdje stoppen. Als je een tijdje gestopt bent heb je er ook niet zoveel zin meer in (bij mij dan tog), kan je beter dat 'wietgeld' ergens anders in steken tot je weer geld genoeg hebt :grin: .

Fishhead07

Wijs gebruiker
azgaza zei:
Ik moet eigenlijk vanwege financiële redenen minderen, maar ik heb er geen zin in. Misschien ga ik de komende dagen alleen ná het avondeten blowen, of maar één per dag in mijn eentje.. of een paar dagen per week niet.. maar ik heb er eigenlijk gewoon géén zin in.. dus dat maakt het dan weer moeilijker. Misschien gewoon.. algemeen minderen dan.

verslaafd noemen ze zoiets volgens mij ? :)

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen.
Dat was ideaal voor vliegvakanties.

Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen.

Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet.

Osi`

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:
Ik heb helaas sinds mn eerste echte joint nooit meer normaal kunnen slapen zonder. Terwijl ik vroeger in 5 minuten op elk moment in slaap kon vallen.

Nu moet ik 500 keer van positie in bed veranderen voordat ik slaap zonder blowen.

Als iemand hier ook last van heeft tijdens het stoppen wil ik heel graag weten hoe je hiermee omgaat en eventueel een oplossing weet.
misschien stoppen met elke dag een joint te paffen voor je gaat slapen? Want dat is een typisch kenmerk voor de blower die voordat em gaat slapen eentje opsteekt.

MichaelMayhem

Belezen gebruiker
Ik heb joints eigenlijk nooit dagelijks gerookt. Hooguit 3x per week toen ik het net ontdekte.

Mischien heb ik wel gewoon een nicotine verslaving =/

acidboy

Badass junkie
Fishhead07 zei:
azgaza zei:

verslaafd noemen ze zoiets volgens mij ? :)

Ghehe, correct. Het komt me allemaal maar te bekend voor, dus ik ben helemaal gestopt. Of ik probeer helemaal te stoppen. Weekendroken of minderen werkt voor mij niet. Weekenden gaan gauw langer duren dan tot zondag, nouja, je valt snel terug in het dagelijkse ritme. Maargoed, da's mijn ervaring.

acidboy

Badass junkie
MichaelMayhem zei:

Tsjah, de eerste nachten heb ik gewoon niet tot nauwelijks geslapen, ik kan je ook niet echt helpen.
Fysieke uitputting, dus gewoon iets van 5 km hardlopen ofzo, dan douchen, boekje lezen ofzo, dan moet het wel beter lukken denk ik...
Of jezelf dwingen een dag héél vroeg op te staan, gewoon om 7 uur eruit ofzo, dan put je jezelf gewoon uit en kom je vanzelf in een 'normaal' ritme terecht. En zal je dus wel beter gaan slapen.

Dub23

Experimenterende gebruiker
Wat ook helpt is eerst gwn een warme douche nemen,en voor dat je in bed kruipt een mok warme melk drinken.

sex helpt ook trouwens val daarna binnen 2 min in slaap. :rolleyes:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Dub23 zei:
Wat ook helpt is eerst gwn een warme douche nemen,en voor dat je in bed kruipt een mok warme melk drinken.

sex helpt ook trouwens val daarna binnen 2 min in slaap. :rolleyes:

vandaar dat ik altijd goed slaap haha :P :sunglasses:

Doodkapje

Wijs gebruiker
vannacht gestopt, te erg fysiek uitgeput om nog een joint te kunnen roken. maar ik ga zo nog effe terug beginnen tot maandag... :sunglasses:

Fishhead07

Wijs gebruiker
Doodkapje zei:
vannacht gestopt, te erg fysiek uitgeput om nog een joint te kunnen roken. maar ik ga zo nog effe terug beginnen tot maandag... :sunglasses:

verslaafd ?:P hehe nou ik hou het ff bij softdrugs voorlopig. Al beviel de sos me gister heel goed :sunglasses: en heb ik momenteel veel geld maarja :P

volgende week denk weer X want week daarna wordt niets :)

Doodkapje

Wijs gebruiker
Fishhead07 zei:
Doodkapje zei:

verslaafd ?:P hehe nou ik hou het ff bij softdrugs voorlopig. Al beviel de sos me gister heel goed :sunglasses: en heb ik momenteel veel geld maarja :P

volgende week denk weer X want week daarna wordt niets :)

verslaafd? neuh niet echt meer...gewoon teveel dagen doorgebracht met mr Gonzalés, vandaar te uitgeput om te kunnen roken (ben ook al bijna 5 kg kwijt op 1 week), kan het evengoed laten nu, paar weken geleden was ik nog wel ECHT verslaafd aan de wietsky :sunglasses:

Lappenpopje

Bewuste gebruiker
MichaelMayhem zei:

Misschien helpen melatoninetabletjes? Die gebruik ik zelf ook als ik uit mijn ritme ben en helpt goed..

Wiet!

Beste Mensen,
Graag zou ik willen zeggen dat ik jaren verslaafd ben geweest aan blowen! Zo erg dat ik alles ben kwijt geraakt! Mijn werk, vriendin en huis! Alles ging naar de klote door mijn junkengedrag! Ik heb 11 maanden in een afkickcentrum gezeten om van alles af te komen. En de bijwerkingen waren heel veel zweten, weken lang bijna of helemaal niet slapen. En zwaar chagerijnig. Ik had schulden en overal relaties verziekt! Ik heb nu op in maand na twee jaar niet gerookt, en heb weer een leven terug! Ik zeg niet dat ik toen geen leven had, want genoten heb ik zeker van die jaren. Ik heb alleen geen geheugen meer, tenminste niet als een normaal mens! Mijn korte termijngeheugen is zwaar fucked up! Als mensen mij dingen willen vragen, of echt voorgoed willen stoppen. Ik wil graag antwoorden en helpen!

H.E. Verhagen :wave:

Ik rookte er gemiddeld zo'n 15 tot 20 per dag, en dit deed ik meestal buiten mijn werktijden om! Ik weet dat er mensen zijn die veel meer roken, maar dit aantal deed mij dus wel de das om! Als ik genoeg had bleef ik roken. Het leven is goed zonder wiet! Beter zelfs! :wave:

BlackSun

Newbie
Ik rook niet veel.Af en toe ene 5gr met vrienden of minder.En op ene gegeven moment dacht ik ook om te stoppe omdat wiet een redelijk dure drug is.Maar dat gevoel was al snel over toen een vriend een tientje had en vroeg of ik zin had :P .Gemiddeld blow ik 1 kee rom de week ofzo , hangt er ook vanaf hoe het financieel gesteld is.

Doodkapje

Wijs gebruiker
Casanova-23 zei:
Ik rookte er gemiddeld zo'n 15 tot 20 per dag, en dit deed ik meestal buiten mijn werktijden om! Ik weet dat er mensen zijn die veel meer roken, maar dit aantal deed mij dus wel de das om! Als ik genoeg had bleef ik roken. Het leven is goed zonder wiet! Beter zelfs! :wave:

eneuh was dat met tabak bij of zonder? ik rookte namelijk puur 13 tot 18 joints. en zo 400 a 500 euro op aan wiet per maand was het wel ongeveer. rook nu weer terug dagelijks maar zo maar 2 of 3 op een dag. maar goed morgen nog eens een poging doen.

Jan janssen

Bewuste gebruiker
is dit echt zo moeilijk voor jullie?

rookte dagelijks 5 joints per dag ongeveer 5 jaar lang.. ben er van de een op de andere dag mee gestopt.. :sunglasses: rook nu ooit nog opstap ofzo een jointje maar dit is mischien een joint per maand

Osi`

Bewuste gebruiker
TimKGB zei:
is dit echt zo moeilijk voor jullie?

rookte dagelijks 5 joints per dag ongeveer 5 jaar lang.. ben er van de een op de andere dag mee gestopt.. :sunglasses: rook nu ooit nog opstap ofzo een jointje maar dit is mischien een joint per maand
Ieder mens is anders :wink:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
Hoihoi, vraagje.
Vanaf ongeveer 2,5 jaar geleden rook ik tenminste 1 joint per dag met een gemiddelde van 5 per dag. (Das een hele eerlijke inschatting.) Maar nu dan ben ik al de hele dag nuchter. En ik hing net met mijn hoofd uit het raam, voel ik me toch in ene stoned. Heeft dit een rede misschien, zit er nog 'zooi' in mijn systeem, is dat wat ik voel?

Ik zit er namelijk al geruime tijd over te piekeren om ook te gaan stoppen. Ik ga (als het goed is) binnekort in behandeling, dus dan zal ik wel moeten uiteindelijk. Daarom vraag ik me ook af, wanneer word je nou echt nuchter? Hoelang duurt zoiets? Of is zoals ik me nu voel, echt zoals ik me de rest van mijn nuchtere tijd ga voelen? Na 1 dagje niet blowen? Of is er een significant verschil tussen hoe ik me nu, en hoe ik me later als ik echt ga stoppen zal voelen?

Iemand ideeën?

-spaceman-

Badass junkie
thc blijft ruim 30 dagen in je bloed, maar het echt stonede gevoel hoort er maar een uurtje of 4 na gebruik te zijn...

ff gratis stoned is niet erg toch!? succes met stoppen!!

The Chosen

Belezen gebruiker
Ik rookte in het begin ook dagelijks, dat ging later over naar weekends, en tegenwoordig eigenlijk nooit meer. Voel me stukken beter.

Komeetman

Belezen gebruiker
Weednator zei:
Nu ben ik dus definitief gestopt , blowen intresseert echt geen zak meer :) .

Zelfde hier, ik heb dit weekend zelfs eentje afgeslagen toen het me aangeboden werd, vond ik wel goed van mezelf hehe

Bovenaan