Ik wil xtc proberen

Guidetti

Newbie
Hallo

Ik wil binnenkort xtc gaan proberen op een hardstyle feest.
Nu heb ik 1 ding wat mij ontzettend tegen houd terwijl ik het super graag wil.
Mijn ouders zijn ANTI drugs, mochten zijn er achter komen dan kan ik mijn spullen pakken en vertrekken. Dit wil ik natuurlijk voorkomen.

Het feest duurt van 22-7 en is op ongeveer een uur rijden van mijn huis.
We gaan met de auto.
Als ik thuis kom, ruim genomen rond 9 uur in de ochtend, zullen mijn ouders zeer waarschijnlijk al beneden zijn uit bed.
Ik moet ze dan natuurlijk even gedag zeggen.
Nu wil ik voorkomen dat zij aan mij zien dat ik iets gebruikt heb qua drugs, grote pupillen en klappende kaken.

Wat is een handig tijdstip om de laatste te nemen? Zodat zij zo min mogelijk kunnen zien?
En hoe moet ik me gedragen? Alsof ik dronken ben? Of valt dat te veel op.

Ik wil het super graag dus het gaat ook zeer zeker gebeuren wil alleen zeker zijn dat zij er niet achter komen!

Hopend op zinvolle reacties en tips! Alvast bedankt

Groeten

d1g1tal1s

Belezen gebruiker
Zorg er dan gewoon voor dat je bij iemand anders kunt logeren. Bij mij blijven pupillen enorm groot totdat ik een paar uurtjes geslapen heb.

Gok wagen dat ze het niet doorhebben zou ik niet doen. is het niet waard. In je verdere leven komen nog genoeg momenten dat je het kunt proberen en je minder risico loopt.

Md&MaTje

Newbie
Ben het met de bovenstaande mensen eens. Je kan je de dag erna nog erg brak voelen. En heb het zelf nog een keer gehad dat ik de dag erna nog met giga pupillen op mijn werk liep :/ geen aanrader. lekker proberen een dag uit te brakken en ook gezond te eten.

Md&MaTje

Newbie
Ik ben het zoiezo met de bovenstaande mensen wel eens. Probeer idd ergens anders uit te brakken. ik heb het zelf ook wel meegemaakt dat ik met giga pupillen en een comeback op mijn werk stond de volgende ochtend. Zeker als je niet wil dat je ouders het weten DOEN! het heeft bij mij ook niet lang geduurt voordat mijn pa erachter was waar de grote doppen vandaan kwamen.

Zoals de andere posts ook zeggen kun je beter zorgen dat je ergens anders blijft slapen. Kan het echt niet dan zou ik zorgen dat je (als je rond 9 uur thuis komt) Na 3/4 uur niet meer bij slikt. Houd je eigen ogen in de gaten en zorg dat voor je naar huis gaat je een jointje rookt, haalt de scherpe kantjes eraf en zorgt dat je wat minder druk bent. Probeer niet heel gehaast langs je ouders te sneaken! Valt alleen maar meer op! Veel plezier op het feestje!

Bovenaan