Hallo
Ik wil binnenkort xtc gaan proberen op een hardstyle feest.
Nu heb ik 1 ding wat mij ontzettend tegen houd terwijl ik het super graag wil.
Mijn ouders zijn ANTI drugs, mochten zijn er achter komen dan kan ik mijn spullen pakken en vertrekken. Dit wil ik natuurlijk voorkomen.
Het feest duurt van 22-7 en is op ongeveer een uur rijden van mijn huis.
We gaan met de auto.
Als ik thuis kom, ruim genomen rond 9 uur in de ochtend, zullen mijn ouders zeer waarschijnlijk al beneden zijn uit bed.
Ik moet ze dan natuurlijk even gedag zeggen.
Nu wil ik voorkomen dat zij aan mij zien dat ik iets gebruikt heb qua drugs, grote pupillen en klappende kaken.
Wat is een handig tijdstip om de laatste te nemen? Zodat zij zo min mogelijk kunnen zien?
En hoe moet ik me gedragen? Alsof ik dronken ben? Of valt dat te veel op.
Ik wil het super graag dus het gaat ook zeer zeker gebeuren wil alleen zeker zijn dat zij er niet achter komen!
Hopend op zinvolle reacties en tips! Alvast bedankt
Groeten
Ik wil binnenkort xtc gaan proberen op een hardstyle feest.
Nu heb ik 1 ding wat mij ontzettend tegen houd terwijl ik het super graag wil.
Mijn ouders zijn ANTI drugs, mochten zijn er achter komen dan kan ik mijn spullen pakken en vertrekken. Dit wil ik natuurlijk voorkomen.
Het feest duurt van 22-7 en is op ongeveer een uur rijden van mijn huis.
We gaan met de auto.
Als ik thuis kom, ruim genomen rond 9 uur in de ochtend, zullen mijn ouders zeer waarschijnlijk al beneden zijn uit bed.
Ik moet ze dan natuurlijk even gedag zeggen.
Nu wil ik voorkomen dat zij aan mij zien dat ik iets gebruikt heb qua drugs, grote pupillen en klappende kaken.
Wat is een handig tijdstip om de laatste te nemen? Zodat zij zo min mogelijk kunnen zien?
En hoe moet ik me gedragen? Alsof ik dronken ben? Of valt dat te veel op.
Ik wil het super graag dus het gaat ook zeer zeker gebeuren wil alleen zeker zijn dat zij er niet achter komen!
Hopend op zinvolle reacties en tips! Alvast bedankt
Groeten