Illegale raves

Leoleo

Newbie
Beste mensen,

Op zoek naar dikke feestjes het liefst illegale raves op apparte locaties.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Beter niet zo online vragen. Als er dan een antwoord komt is het geen geheime rave meer....

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Beter niet zo online vragen. Als er dan een antwoord komt is het geen geheime rave meer....
Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.

Ik ben zelf uit de illegale rave scene dus kan je niet helpen helaas. Maar door de juiste mensen te kennen kreeg ik vroeger altijd via Facebook invites voor besloten evenementen en dan moest je op de avond zelf een nummer bellen voor de precieze locatie.

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Zo'n antwoord zal die ook niet openbaar krijgen. Dat gaat altijd via via of via niet openbare groepen.

Ik ben zelf uit de illegale rave scene dus kan je niet helpen helaas. Maar door de juiste mensen te kennen kreeg ik vroeger altijd via Facebook invites voor besloten evenementen en dan moest je op de avond zelf een nummer bellen voor de precieze locatie.
Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.

Laatst bewerkt:

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Klinkt wel leuk spannend zo! Geeft een extra demensie zeg maar. Ik ben nog nooit geweest naar zo iets. Wel eens in een boeren schuur maar dat was volgens mij gewoon legaal/gedoogd.
Hahaha ja dat waren altijd de vetste feesten moet ik zeggen, op de meest random locaties ook.

Zo leren we nog eens wat over je Bee :tearsofjoy:
Het klinkt nu groter dan is het hoor, ik kende een paar mensen die weer een paar mensen kenden die het daadwerkelijk organiseerden. Maar dan kreeg ik dus wel altijd invites voor die illegale raves doorgestuurd. De meesten ging ik trouwens niet eens heen, want het waren er veel te veel.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Ik heb er heel wat gehad een paar jaar geleden, kende ook mensen die zelf organiseerden, was zo leuk altijd! Maar ja mensen groeien op en krijgen banen dus nu heb ik er niet zo veel meer haha.

StimsalaBanne

DF Stuff
Forumleiding
Moderator
Tripreport Analist
Tripreporter
Zag er laatst een hele gave (al wat oudere) documentaire over. Wel echt vet om te zien. Je kon de spanning van die organiserende gasten met rijdende complete geluidinstallaties bijna voelen.

Levensgenieter🌈

Badass junkie
I ❤️💙💛 illegale raves! In de jaren '90 was er bij ons in Limburg nooit wat te doen op dat gebied, maarrr we hadden studerende vriendinnen in Eindhoven, via wie we hoorden waar de raves waren.
20 jaar later, was ik toch nog aan drugs begonnen, terwijl ik al bijna 40 was, en wilde ik toch wel es weten hoe dat was, zo'n rave met een pil op. Heeeeeeeeeeeeeeel lang gezocht en overal nagevraagd of iemand wist waar er 1 was. Vond ik er gewoon 1 op Facebook! Ik moest een pb sturen en dan zou ik horen hoe en wat. Later moest je informeren in 'je netwerk' over de locatie.
Ik mis de feestjes en het dansen ook heel erg!

Levensgenieter🌈

Badass junkie
De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍

Gebruiker 0012685732

Badass junkie
er waren er ook die hadden altijd super trippy decor enzo beschilderd met glow in de dark paint met blacklight erop.
en anderen met ander soorten bouwsels.. en vlammen machines etc.
super creatief.
en soms gewoon onder een viaduct met alleen draaitafels en speakers.

De locaties zijn ook gewoon al zo leuk! Je moest ook weleens verzamelen bij het station en dan achter iemand van de organisatie aan, die zei dat je je zaklamp in het bos onderweg NIET de hele tijd aan moest laten, want dat zou de aandacht trekken van de omgeving. Zo spannend alles. Of in de grotten in België, vlak over de grens. Iemand zou de sleutel van het hek hebben. Oeps, plan mislukt. Als je een dunne was, kon je door de spleet langs de zijkant. Was je een dikkere, dan moest je eroverheen. En overal gezellig theelichtjes. 😍
Ik heb die grotten zelf pas ontdekt echt ongeloofelijk leuk daar. Ik had helaas geen wiet bij me maar als je daar een rave organiseert stort alles dalijk in 😂

Hardcore_frk

Badass junkie
Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.

Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!

Zo heerlijk die goeie ouwe raves. Met een telefoonnummer dat via een voicemail instructies gaf voor de locatie. Was altijd goed zoeken en de muziek volgen. De meest wonderlijke locaties. Een aangekomen was het altijd compleet gekkenhuis. Iedereen helemaal waus. Drugs in overvloed en soorten waar ik nog nooit van gehoord had.

Wat ik ook wel heel mooi vond altijd, is dat iedereen op het einde alles netjes ging opruimen. Dan lijdt de natuur er ook maar beperkt onder!
Wauww lijkt me echt cool! En fijn dat ze opruimen dan kan het ook gewoon door blijven gaan zonder achteraf problemen

Jumping Jack

Bewuste gebruiker
Next weekend in een villa 300 kaarten uitverkocht! Word een knaller!

Er zijn zoveel raves in Amsterdam en omgeving.
Veel op boten.
Gewoon je netwerk gebruiken 😉

Bovenaan