immuun voor xtc ofzo?

hansjuh

Newbie
Hoi,

Heb een vraag.
Ik gebruik nu ongeveer een jaar xtc.
Alleen op feestjes. Hier ff de feestjes met de hoeveelheid en dan komt ie. ( ongeveer 130mg )

Qlimax 2009- 1/2
hard bass 2010- 1
In qontrol 2010 2
fantasy island 2010 2
defqon 2010 1
feestfabriek 2010 2 ( waren klote dingen )
qbase 2010 3

Het gekke is dat ik er t/m defqon goed wat van voelde, maar de feesten daarna bijna niets meer. Is het tijdbestek te kort ofzo. Wil ook naar Qlimax 2010. Iemand tips?

pascal828

Badass junkie
De tussentijd is denk ik te kort.
Ik weet geen datums van de feesten. Maar je moet minstens 3 maanden ertussen houden, wil je het effect zo lang mogelijk houden. Dus ongeveer 4 keer per jaar.

Natuurlijk zal het effect elke keer een klein beetje afzwakken, omdat het niet meer zo'n verrassing is.

Ik zou je aanraden om op Qlimax geen xtc/MDMA te gebruiken, ook geen andere middelen die je serotonine uitputten. Dus ook geen mephedrone.
En dan gewoon een tijd wachten, anders zul je het effect nooit terugkrijgen.

Ik hoop dat je het niet gaat riskeren om het effect te verliezen. :wink:
Succes man!

weyoun22

Bewuste gebruiker
Combinatie van een te korte tussenpoos en misschien te hoge doseringen.
Als je 2 of 3 pillen neemt ipv 1 normaal, misschien dat het oppeppende effect dan het love-gevoel wegdrukt en dat je daardoor het idee hebt dat de pillen minder effect hebben.

hansjuh

Newbie
Hoi

Begrijp ik het goed dat als ik bij Qlimax wat gebruik ik weer helemaal niets zal gaan voelen?
Na Qlimax gah ik namelijk 7 maanden niet meer naar een feest, dus in principe een mooie stop vanaf dat moment.

Ik ken trouwens ook wel gasten ( ken ze niet super goed ofzo, alleen van feesten ) die de afgelopen maanden ook naar die feesten zijn geweest en die hadden hem wel goed staan op 2 stuks.

Maargoed, ik zou bij qlimax liefst wel wat gebruken. Zijn er dan tips om nog wel het gewenste effect te krijgen? Ander eten die avond ofzo? Of minder? Moet trouwens wel bekennen dat ik bij qbase een half uur voor die eerste pil 2 vrij grootte broodjes vlees heb gegeten.( Had die dag nog niet veel gehad omdat de bus vrij vroeg ging ) Volgens mij was dat bij de feestfabriek ook zo.

En wat heeft serotonine er precies mee te maken? Wie kan me dat uitleggen?

B.v.d.

pascal828

Badass junkie
hansjuh zei:
Begrijp ik het goed dat als ik bij Qlimax wat gebruik ik weer helemaal niets zal gaan voelen?
Bij Qlimax zal het gevoel heel minimaal zijn.
hansjuh zei:
Na Qlimax gah ik namelijk 7 maanden niet meer naar een feest, dus in principe een mooie stop vanaf dat moment.
En wat bij mensen gebeurt is, dat het daarna helemaal niet meer werkt door zo veel in zo weinig tijd.
hansjuh zei:
Maargoed, ik zou bij qlimax liefst wel wat gebruken. Zijn er dan tips om nog wel het gewenste effect te krijgen? Ander eten die avond ofzo? Of minder?
Je zou kunnen overwegen om een andere drug te kiezen in plaats van MDMA. Maar geen serotonine-verbruikende drugs.
hansjuh zei:
En wat heeft serotonine er precies mee te maken? Wie kan me dat uitleggen?
Serotonine verbruikt MDMA/xtc heel erg wanneer je onder invloed bent.
Dat is een stof in je hoofd die onder andere je stemming regelt.
Hier vind je informatie over hoe xtc werkt in je lichaam.

[/ExeptionalInsight-modusout]

yxes

Bewuste gebruiker
Hmm ik laat er altijd ~1,5 maand minstens tussen tot 2 maanden. Merk zelf nog niet heel erg minder effect, alhoewel ik niet meer de tintels krijg zoals in het begin. Maar vind het nog steeds wel geweldig :P. Kan alleen zeggen, hoemeer je gebruikt hoe minder love gevoel ik krijg eigenlijk. Ik had er op Q-base ook 3 op maar de volgende keer houd ik het toch op max 2.

k00k

Bewuste gebruiker
yxes zei:
Hmm ik laat er altijd ~1,5 maand minstens tussen tot 2 maanden. Merk zelf nog niet heel erg minder effect, alhoewel ik niet meer de tintels krijg zoals in het begin. Maar vind het nog steeds wel geweldig :P. Kan alleen zeggen, hoemeer je gebruikt hoe minder love gevoel ik krijg eigenlijk. Ik had er op Q-base ook 3 op maar de volgende keer houd ik het toch op max 2.

EN dat is nou juist het probleem, mensen gaan de dosis verhogen om het gewenste effect te krijgen. Wat dus niet werkt :)

Ik heb sinds 6 maart eigenlijk om de 2 maanden 2x een halfje gehad. In de zomermaanden heb ik het om de 4 weken gebruikt, Defqon(12 juni), Dominator (24 juli) en Decibel (21augustus).

Ik denk ook dat het echt aan de dosis ligt. Op een avond is mijn dosis misschien 100-120mg. Ook heb ik tussendoor een feestje (InQontrol op 24 april) zonder XTC gefeest :)

Vanaf Decibel (21 augustus) heb ik een stop tot 27 november, Qlimax namelijk.

Bovenaan