info nodig voor eindwerk amfetamine

ja ik ben niet nieuw maar k'heb een nieuw account gemaakt kwestie van privé en school gescheiden te houden.

Ik moet dus een eindwerk maken over amfetamine een gip met praktijk en al....
Ik heb wel al info maar toch. Al wie info heeft doet er niet toe in welke vorm dan ook. Je mag ze altijd doorsturen. Maar geen standaard info van wat is amfetamine dat vind ik ook wel. Maar als er vb mensen zijn die soms boeken hebben door hun studierichting ofzo waar er bruikbare info in staat mogen de titel van dat werk altijd doorsturen. filmkes of info over de geschiedenis (zeer moeilijk te vinden) mag ook altijd. Mijn werk moet wiskunde CHEMIE en BIO Fysica geschiedenis bevatten.

Als er mensen, zijn help mij aub kan de hulp gebruiken.

Groetjes

G.S.

Megasumo zei:
Inclusief een praktijkopdracht? Je maakt een grapje of niet?
Ja ja kijk ik zit in nu mijn laatste jaar 6de Techniek Wetenschappen (België) en hier is de regel dat als je in het TSO zit je een eindwerk moet maken. Die gip moet vakoverschrijdend zijn aangezien mijn hoofdvakken: bio,chemie,wisk en fysica zijn moet ik dus ook een deel labo doen. Het labo is al geregeld kga naar Ugent naar toxicologie stage volgen. Diene gip staat wel op 30% van mijn eindtotaal dus dat is al wel de moeite.

Chris Pontius

Badass junkie
http://nl.wikipedia.org/wiki/Paul_Erd%C5%91s

Na 1971 begon hij amfetamine te slikken, ondanks de bezorgdheid van zijn vrienden, die met hem om $500 wedden dat hij geen maand met de amfetamine zou kunnen stoppen. Hij won de weddenschap, maar protesteerde dat de wiskunde een vertraging van een maand had opgelopen: "Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek, zaten mijn hersenen vol ideeën, tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier". Zodra hij de weddenschap had gewonnen, hervatte hij zijn oude gewoonte weer.

Chris Pontius zei:

Na 1971 begon hij amfetamine te slikken, ondanks de bezorgdheid van zijn vrienden, die met hem om $500 wedden dat hij geen maand met de amfetamine zou kunnen stoppen. Hij won de weddenschap, maar protesteerde dat de wiskunde een vertraging van een maand had opgelopen: "Als ik vroeger naar een leeg vel papier keek, zaten mijn hersenen vol ideeën, tegenwoordig zie ik alleen maar een leeg vel papier". Zodra hij de weddenschap had gewonnen, hervatte hij zijn oude gewoonte weer.

ja merci zo dingen kan ik altijd gebruiken. zo extra's zijn altijd goed.

Deranged

Badass junkie
Chris Pontius zei:

Precies zoals ik amfetamine ook ervaar, maar dan met taal in plaats van wiskunde.

Bovenaan