info over kweken drugs

matthi

Newbie
ik ben hier nieuw een een totale newbie als het gaat om drugs
maar ik zou graag willen weten wat niet moeilijk is om achter te graken en wat je kan kweken en van kunt trippen

flash kieke

Wijs gebruiker
matthi zei:
ik ben hier nieuw een een totale newbie als het gaat om drugs
maar ik zou graag willen weten wat niet moeilijk is om achter te graken en wat je kan kweken en van kunt trippen

Weed kun je kweken en het is niet moeilijk om die zaatjes te bemachtigen.

Gewoon DF goed belezen,en je zal wel wat bijgeleerd hebben.

matthi

Newbie
het zal vooral voor eigen gebruik zijn en voor vrienden maar ik wil graag vannalles kweken en experimenteren

Weed kun je kweken en het is niet moeilijk om die zaatjes te bemachtigen
waar bv zou ik ze kunnen krijgen?
ps: ik woon in belgië in de provintie antwerpen

mss nog andere drugs om zelf te kweken en die gemakkelijk te krijgen is

ps: zal morgen pas terug antwoorden, ga slapen :)

:stoned:

flash kieke

Wijs gebruiker
matthi zei:
het zal vooral voor eigen gebruik zijn en voor vrienden maar ik wil graag vannalles kweken en experimenteren

Weed kun je kweken en het is niet moeilijk om die zaatjes te bemachtigen
waar bv zou ik ze kunnen krijgen?
ps: ik woon in belgië in de provintie antwerpen

mss nog andere drugs om zelf te kweken en die gemakkelijk te krijgen is

ps: zal morgen pas terug antwoorden, ga slapen :)

:stoned:

Je kunt nog andere planten kweken,maar daar heb ik geen flauw benul van.
Mss kun je paddo's kweken. :P

Als ik jou was zou ik het houden bij het kweken van een weedplantje, als je andere dingen wilt kweken moet je toch wel effe zoeken voor je het matriaal hebt om het te kweken,En in Antwerpen ga je dat niet zo rap vinden.Dus kun je beter gewoon de dope halen bij je dealer.

Als je echt wilt beginnen te kweken , moet je naar Nederland gaan voor je grief.

Maar kijk gewoon rond in De Kweek- en Crea-Hoek en daar vindt je wel wat info en kun je zien wat je nog kunt kweken.

Hier in Antwerpen kun je het beter fixe via je dealers ,das ook bijna de enige manier.De serieuse weed dealers in Antwerpen kunnen meestal weed zaadjes fixen.

fun

Bewuste gebruiker
Je kunt paddos gaan kweken, op internet zijn verschillende smartshops die al het materiaal en sporen verkopen.
Het is even werk om te beginnen maar als je eenmaal snapt hoe het werkt dan kun je zelf lekker kweken.

Bovenaan