Informatie over Chrystal (niravana)

Rubaboy

Newbie
Hallo, ik heb zaadjes besteld van Chrystal. Ik zou zelf wiet willen kweken. Ik weet ook niet veel informatie over kweken, ik heb al een onderwerp erover gezet in het topic 'kweken' maar ik krijg weinig reacties. Daarom zet ik het hier.
Dus ik zou graag informatie willen hebben over het kweken van een wietplantje. Ik ben een beginneling dus neem het mij niet kwalijk als ik fouten schrijf :wink:
Ik blow wel al meer dan een jaartje. :stoned: Meestal gewoon om effe te chillen. Normaal doe ik per week 1 joint.
Maar nu over het kweken. Ik wil mijn plantje binnen kweken op zolder omdat ik voor de rest maar weinig plaats heb in mijn huis :grin: Ik heb al gelezen dat je er een lamp van 400W maat bovenzetten. Ook heb ik van mijn vrienden te horen gekregen dat ze een potje water naast hun plantjes zetten zodat ze op een gepast moment het water kunnen opnemen. Kunnen jullie even bevestigen of het juist is ? Ook zou ik graag informatie hebben over in welke aarde je het moet zetten? Moet je ze speciale mestoffen geven? Wanneer kan ik oogsten?

OP deze vragen zou ik toch wel wat informatie krijgen. Ik heb al gezocht op het forum maar ik vind niet echt wat ik zoek.

Ik hoop dat jullie mij helpen.

Vriendelijke groetjes. :stoned:

Oom Klaas

Badass junkie
Nee, deze mag naar crea :)

En naar aanleiding van bovenstaande links is dit, een al veel vaker genoemde guide op dit forum, wel een goede bron.

Bovenaan