hier komt mijn verhaal: gisteren het dus gedaan met een vriend zoals ik zei...
ik had een Motorola pilletje gepakt waarover de dealer zei dat het redelijk zwaar was, maar waarschijnlijk niets ging voelen van een halfje. Toch een halfje gepakt en na een uur nog niets gevoelt... dan na 2-3 uur begon men been hevig te trillen en ik kon het niet stilhouden, met men handen hetzelfde. Ik voelde me goed aan de binnenkant en ook aan de buitenkant, alleen dat ik dus niet kon blijven stilzitten, dit heeft zo'n 2 uur geduurd. mijn vriend was verdwenen met zijn vriendin toen ik in de 2 uur zat, en ik was echt SUPERbezorgt, abnormaal... ik dacht echt dat hem iets was overkomen etc.
naar zitten bellen/sms'en en dan hem eindelijk terug gevonden waarna ik terug een beetje kalm werd, met nog altijd een hyperactief been en handen.
Mijn vriend had dus niets gevoelt zoals ik zei, maar deze morgen kreeg ik een berichtje dat zijn hard die avond (toen hij vertrok) een uur lang superhard had zitten slaan...
Ik weet niet of ik het ooit nog zal doen omdat ik er niet echt genot van heb gehad ofzo, wat ik wel merkte was dat ik minder snel moe was...
echt de hele tijd lachen heb ik niet gedaan, wat ik wel merkte was dat ik overal tegelijkertijd naar wou kijken, men ogen stonden helemaal NIET stil en ik keek van het ene gezicht naar het andere.
Dit was mijn verhaal...
thanks voor alle info hierboven!