Psychose: Moet je toch gelijk geven dat ketamine iets bij mij triggert wat noch LSD, Paddo's of Mescaline ooit kunnen. Namelijk, ik ben dan wel gevoelig voor psychoses, maar niet het soort dat standaard tryptamines/phenethylamines veroorzaken;
Een overdaad/storm van gedachtes. Ik hoef geen "rust in m'n hoofd" - misschien ook de reden dat ik downers niet echt leuk vind. Sterker nog, ik veracht "normaalheid". Dingen moeten episch, diepzinnig, bombastisch en aan krankzinnigheid neigen, anders word
ik krankzinnig.
Echter, waar standaard psychedelics niet op dat punt werken, triggert (een overdaad aan, iig) aan ketamine een vreemde, alienachtige en vooral doodse leegte die ik moeilijk kan omschrijven. Het brengt me in een staat van een onafgemaakte videogame, met placeholder models, werelden die realistisch ogen maar bijv. geen animaties of geluiden hebben en iets enorm engs hebben. En de client crasht constant. Juist.. Scheve vergelijking maar beter leg ik het niet uit.
En die holheid heeft weer iets scherps, edgy's, maar vooral doods. LSD is Leven, Ketamine is Dood - niet in de zin van goed of slecht, in de zin van de eeuwige, natuurlijke cyclus. Dissociatieven smijten cryogenische vloeibare gassen op je hoofd, terwijl trypts/phens het oplossen, en het laten ontploffen.
Kaboom
Ik kan niet tegen leegte. Beter dat er erge dingen gebeuren dan verveling.
Stilstand is dood
Achteruitgang is leven
Vooruitgang is Leven² en moet worden nagestreefd
Stillness
Silence
Quiescence
dormancy
Inactivity
Begone from my mind! You bring me ruin!
juist.
Ik draaf door.
Het overanalyseren: Dat is geen risico, dat is een voordeel.
Dat je dingen gaat doorzien die mensen normaal niet zien is geen fout van jezelf, maar van de stupiditeit van onze maatschappij.
De truc is jezelf leren toch te doen alsof je "normaal" bent. Downregulatie van je verstand, zegmaar.
In een waas leven: Ga dan ook niet elke dag je volgooien met drugs...
Trauma's: Ach ja, zet je aan het denken nietwaar? Als je door een hel gaat maar daar wat van leert ben je een beter mens geworden.
...Ja, ik ben verdomd stoned. Na deze post door te lezen zie ik dat dat toch echt enorm duidelijk is. De eerste keer in weken + pijpje goede hasj =
Ahem.
Beter snuif je het gewoon op enzo. Minder risico. Wil je voor een K-hole gaan, smijt dan iets meer geld over de balk en slik het gewoon.. je hebt wel een FLINKE hap meer nodig, echt veel dus, maar ik geef liever iets meer geld uit om het risico te beperken.
Neem gewoon special K met special K. Jammie.