injectiespuit halen

Wacky

Badass junkie
IP's zijn verschillend en ruben.... heeft al zijn posts van 1 en dezelfde IP gemaakt.

Ruben... is niet Timo, zijn posts zijn ook van een ander niveau. Alleen zijn naam is een beetje vreemd :wink:

Angramar Temenos

Badass junkie
Ik heb er eentje gehaald bij de apotheek. Handig om nauwkeurig ML's af te meten & niks te verspillen (bijv. voor keta-neusspray maken :) ). Voor IV/IM gebruik kan je ook bijpassende naalden vragen - die hebben ze ook.

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Ok bedankt voor de info en nee ik heet wel Ruben en ehmmm ik ben gewoon slecht in het verzinnen van namen voor dit soort forums:P Maar nog een vraagje en deze is wel belangrijk. Ik ben minderjarig, wat ook mijn voornamelijke probleem was met het verkrijgen van een spuit.

Aalpoepert

Badass junkie
rubenikhaatjouook zei:
Ok bedankt voor de info en nee ik heet wel Ruben en ehmmm ik ben gewoon slecht in het verzinnen van namen voor dit soort forums:P Maar nog een vraagje en deze is wel belangrijk. Ik ben minderjarig, wat ook mijn voornamelijke probleem was met het verkrijgen van een spuit.
Zie:
Aalpoepert zei:
Bij http://www.wapwinkel.nl hebben ze ook naalden met spuit.

Maar als je minderjarig bent.. Wat moet je met een spuit joh!!!

Cooper

Bewuste gebruiker
gewaagd...ik hoop dat je 17 jaar, 11 maanden en 30 dagen bent. dan valt 't nog wel te overzien :)

Angramar Temenos

Badass junkie
rubenikhaatjouook zei:
Ach ik wil toch graag wel een keertje ketamine spuiten misschien, dat schijnt wel vet te zijn.

Zozo, je hebt je wsl toch iewat ingelezen dan zou ik denken, i.p.v denken van "he ik wil es een shot zetten is kicke en stoer"

Lees (als je het dan toch gaat doen) iig hoe je veilig en steriel moet spuiten.
Oh en, als je voor IV gaat, laat iemand anders het doen.. Het schijnt dat je bij K vaak eerder nokkie gaat dan je de spuit eruit kan halen.

Weedman94

Experimenterende gebruiker
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P

Mike

Bewuste gebruiker
rubenikhaatjouook zei:
Hahaha het gaat me totaal niet om stoer doen. Maar ik doe altijd goed onderzoek voordat ik een drug doe en naar steriel spuiten ga ik zkkr zoeken. Spuiten delen ga ik sowieso niet aan doen, maar das dan ook best wel dom:P

Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)

Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.

Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.

Mike :)

Angramar Temenos

Badass junkie
Mike zei:
rubenikhaatjouook zei:

Minderjarig zijn en drugs spuiten is ook dom. (meerderjarig zijn en drugs spuiten ook trouwens, maar dat is weer een ander verhaal)

Joh! Doe het rustig aan, je hebt je hele leven nog voor je en dus alle tijd om je lijf en je hersenen te vernietigen. Laat alles nou eerst eens goed uitgroeien voor je het naar de klote helpt, je mocht het nog nodig hebben later.

Mocht je het toch willen doen, lees je dan in vredesnaam goed in, lees niet alleen de dingen die je wil lezen, maar lees je ook eens in over de risico's die je loopt. Met name over onherstelbare hersenschade die je aanricht als je nog niet volgroeid bent. Als je het dan nog steeds wil, dan wens ik je veel plezier en hoop ik dat je je ervaringen hier ook wil delen.

Ketamine richt bij incidenteel gebruik geen hersenschade aan... NMDA-agonisten, met uitzondering van PCP zijn relatief veilig. ketamine wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij kleine kinderen, die geen sterkere middelen verdragen.

Als in.. Het is bij incidenteel gebruik (al zou ik het niet spuiten, alhoewel het, met steriele spuit, nauwkeurig afgemeten dosis, een begrip hoe je veilig moet spuiten en een tripsitter nog minder schadelijk voor je is dan een peuk roken...) absoluut ongevaarlijk. Behalve natuurlijk het verslavingsrisico, wat bij ketamine toch wel absoluut aanwezig is.

Pas bij langdurig/vaak gebruik loop je risico op Olney's lesions, een vorm van hersenschade.

Berbatov

Bewuste gebruiker
Angramar Temenos zei:
Mike zei:
rubenikhaatjouook zei:

Ketamine richt bij incidenteel gebruik geen hersenschade aan... NMDA-agonisten, met uitzondering van PCP zijn relatief veilig. ketamine wordt ook gebruikt als narcosemiddel bij kleine kinderen, die geen sterkere middelen verdragen.

Als in.. Het is bij incidenteel gebruik (al zou ik het niet spuiten, alhoewel het, met steriele spuit, nauwkeurig afgemeten dosis, een begrip hoe je veilig moet spuiten en een tripsitter nog minder schadelijk voor je is dan een peuk roken...) absoluut ongevaarlijk. Behalve natuurlijk het verslavingsrisico, wat bij ketamine toch wel absoluut aanwezig is.

Pas bij langdurig/vaak gebruik loop je risico op Olney's lesions, een vorm van hersenschade.

En het psychoserisico, het risico dat je alles overanalyseert, het risico dat je sociaal minder functioneert omdat je in een waas leeft en het risico op trauma's heb je natuurlijk ook.

Angramar Temenos

Badass junkie
Psychose: Moet je toch gelijk geven dat ketamine iets bij mij triggert wat noch LSD, Paddo's of Mescaline ooit kunnen. Namelijk, ik ben dan wel gevoelig voor psychoses, maar niet het soort dat standaard tryptamines/phenethylamines veroorzaken;

Een overdaad/storm van gedachtes. Ik hoef geen "rust in m'n hoofd" - misschien ook de reden dat ik downers niet echt leuk vind. Sterker nog, ik veracht "normaalheid". Dingen moeten episch, diepzinnig, bombastisch en aan krankzinnigheid neigen, anders word ik krankzinnig.

Echter, waar standaard psychedelics niet op dat punt werken, triggert (een overdaad aan, iig) aan ketamine een vreemde, alienachtige en vooral doodse leegte die ik moeilijk kan omschrijven. Het brengt me in een staat van een onafgemaakte videogame, met placeholder models, werelden die realistisch ogen maar bijv. geen animaties of geluiden hebben en iets enorm engs hebben. En de client crasht constant. Juist.. Scheve vergelijking maar beter leg ik het niet uit.

En die holheid heeft weer iets scherps, edgy's, maar vooral doods. LSD is Leven, Ketamine is Dood - niet in de zin van goed of slecht, in de zin van de eeuwige, natuurlijke cyclus. Dissociatieven smijten cryogenische vloeibare gassen op je hoofd, terwijl trypts/phens het oplossen, en het laten ontploffen.

Kaboom :hearteyes:

Ik kan niet tegen leegte. Beter dat er erge dingen gebeuren dan verveling.
Stilstand is dood
Achteruitgang is leven
Vooruitgang is Leven² en moet worden nagestreefd

Stillness
Silence
Quiescence
dormancy
Inactivity

Begone from my mind! You bring me ruin!
juist.
Ik draaf door.

Het overanalyseren: Dat is geen risico, dat is een voordeel.

Dat je dingen gaat doorzien die mensen normaal niet zien is geen fout van jezelf, maar van de stupiditeit van onze maatschappij.

De truc is jezelf leren toch te doen alsof je "normaal" bent. Downregulatie van je verstand, zegmaar.

In een waas leven: Ga dan ook niet elke dag je volgooien met drugs...

Trauma's: Ach ja, zet je aan het denken nietwaar? Als je door een hel gaat maar daar wat van leert ben je een beter mens geworden.

...Ja, ik ben verdomd stoned. Na deze post door te lezen zie ik dat dat toch echt enorm duidelijk is. De eerste keer in weken + pijpje goede hasj = :stoned:

Ahem.
Beter snuif je het gewoon op enzo. Minder risico. Wil je voor een K-hole gaan, smijt dan iets meer geld over de balk en slik het gewoon.. je hebt wel een FLINKE hap meer nodig, echt veel dus, maar ik geef liever iets meer geld uit om het risico te beperken.

Neem gewoon special K met special K. Jammie.

Berbatov

Bewuste gebruiker
En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.

Angramar Temenos

Badass junkie
Berbatov zei:
En THC is voor jou zeker ook ongevaarlijk? Nou, ik dacht het niet. Ik snap niet wat je wilt bereiken maar ik zou echt oppassen als ik jou was.
En nog iets; je kan wel gaan zeiken op de maatschappij, maar dat is nogal tegenstrijdig met de wajong die je aanvraagt. Ik ga er niet te veel op in, maar ik vind dit eigenlijk belachelijk.

THC is ook gevaarlijk voor me, daarom beperk ik het ook enorm.. Ik blowde vroeger elke dag, nu is het eens in de zoveel weken/maanden. Soms is't gewoon gezellig enzo.. bleh.

cropp

Badass junkie
Berbatov zei:
ik heb je nooit echt gewardeerd op het forum, maar dat is denk ik veranderd bij deze post...

Oom Klaas

Badass junkie
cropp zei:
Berbatov zei:
ik heb je nooit echt gewardeerd op het forum, maar dat is denk ik veranderd bij deze post...

+1 !

Bovenaan