Stel ik wil truffels nemen en ik heb een portie van 15g. Maakt dit dan een verschil in effect als ik eerst 15 neem of eerst 10 en een uurtje later nog 5?
theholyganja zei:Het is gewoon omdat ik graag een stevige trip wil hebben op atlantis maar ook niet te heftig. Ik denk dat 10 te weinig is en 15 teveel...
theholyganja zei:nou ik ben 175m en ongeveer 67 kg
Truffels hebben wel iets meer mindfuck dan LSD inderdaad, maar voordeel aan truffels is wel weer dat het redelijk snel is afgelopen. Heb je al ervaring met truffels en zo ja wat voor doseringen?theholyganja zei:ik ervaarde LSD vooral heftig in de zin dat het zolang duurt en dat het lijkt alsof je lichaam lijkt op te lossen. Dat gevoel dat je hoofd helemaal lijkt open te gaan is ook wel wat raar maar ik had hier geen problemen mee. Truffels hebben vooral die onophoudelijke gedachtestroom en die bodyhigh...Die gedachtestroom kan soms vervelend zijn.
Als ik je eerdere tripreport lees komt het bad gaan of het moeilijk hebben meer door de set en setting die niet ideaal waren dan de dosis. Hoewel in de natuur trippen echt heel bijzonder en mooi is kun je wel paranoia worden van andere mensen die je tegen komt. Mijn ervaring is dat binnen trippen een stuk veiliger voelt en naar buiten gaan beter vermeden kan worden door niet ervaren trippers of pas nadat de piek is uitgewerkt. Ik start eigenlijk altijd binnen met trippen en zodra ik op die piek zit merk ik dan of ik naar buiten kan of dat ik beter nog even wacht tot het weer wat begint af te nemen. Verder is het wel beter om dan niet te ver van je huis af te zijn, zodat je altijd weer terug kan lopen mocht het buiten minder fijn worden.theholyganja zei:http://drugsforum.nl/viewtopic.php?f=21&t=52581
Dit was mijn eerste keer truffels maar die was niet zo goed voorbereid, maar dat zal het nu wel zijn.