innameverschil truffels

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Stel ik wil truffels nemen en ik heb een portie van 15g. Maakt dit dan een verschil in effect als ik eerst 15 neem of eerst 10 en een uurtje later nog 5?

transformated

Badass junkie
Ik heb niet zoveel ervaring met truffels maar ik denk dat het beter is dat je 15g in 1 keer eet voor het effect.
Je kan 10g doen en dan 5g eten als je dat liever wil maar het effect zal waarschijnlijk wat minder sterk zijn. Weet niet of dit zo is maar toen ik het deed verlengde het de trip alleen maar.

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Het is gewoon omdat ik graag een stevige trip wil hebben op atlantis maar ook niet te heftig. Ik denk dat 10 te weinig is en 15 teveel...

Bobsacamano

Badass junkie
theholyganja zei:
Het is gewoon omdat ik graag een stevige trip wil hebben op atlantis maar ook niet te heftig. Ik denk dat 10 te weinig is en 15 teveel...

Wat versta je onder een stevige trip. Ik heb niet mega veel truffel ervaring maar. Toen ik laatst Atlantis nam nam ik 9 gram ik ben 195 en weeg 84 kilo. Het was best licht qua effect na anderhalf uur nam ik nog is vijf in en dat deed echt niks extra's voor me.

Ik las gister ook dat de gewenning van de stof heel snel kan optreden dus beste is toch in één keer.

Fool

Badass junkie
Als je er tijd tussen zal laten zal het gigantisch afdoen in sterkte en waarschijnlijk íets langer duren. Als 10 te weinig is en 15 teveel neem je toch gewoon 12.5? :P

Bobsacamano

Badass junkie
De keer daarna had ik een andere truffel heel iets sterker maar volgens mij niet veel. Toen nam ik 12 en was alles veel sterker visueel. Was een leuke dosis. Opzich moet dat bij jou ook wel kunnen.

Dus zou lekker tussen de 10 en de 15 in gaan zitten zoals Fool al melde.

theholyganja zei:
nou ik ben 175m en ongeveer 67 kg

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter