INSTANYL

GUESS

Newbie
Ben nieuw hier...recreatief gebruiker(meestal in het weekend of op feestjes). Nou heb ik een Instanyl spray gevonden en vroeg me af of er mensen zijn die het ook gebruiken. Heb het nog niet geprobeerd maar ben wel nieuwsgierig. Is het echt link dan breng ik het gewoon naar de apotheek. Ik hoor graag jullie ervaringen...

Gr.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Ok naar de apotheek, is een zwaar opiaat wat als voorbeeld word voorgeschreven aan mensen die kanker hebben om de pijn te dempen.
Zit 0 recreatieve waarde in. De mensen die het krijgen zijn al gewend aan opiaten zonder gewenning word het boven de gootsteen hangen..

Google maar fentanyl ervaringen dat is de werkzame stof. In rusland 1 of 2 jaar terug nog gebruikt in gas vorm om een gijzeling te eindigen, zou ervanaf blijven.

Gecondoleerd!

GUESS

Newbie
Ok,

M'n moeder had het dus 4 weken geleden. Ze was wel terminaal maar had geen kanker. Is nu dus ook 3 weken geleden overleden (kutzooi). Maar ik ga haar die pufjes en ze werd er een beetje dizzy van en voelde zich wel lekker. Heb vroeger tramadol gehad voor m'n rug en dat was ook wel lekker dus dacht misschien is het ook wel zoiets. Maar als het daar dus niet op lijkt dan breng ik het morgen naar de apotheek. Kwam het tegen toen we het huis aan het opruimen waren. Waren nog niet in de kamer geweest waar ze overleden was na de begrafenis.

Bedankt voor de info!

Bovenaan