Radeon915 zei:Of, dat je een flapbats hebt.. zo een die tijdens het draaien ineens het idee krijgt dubbel te flappen en alles op de grond doet laten vallen
matthijs zei:Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou![]()
Lapzwans zei:matthijs zei:Jadi zei:Rookt er niemand puur hier op DF?Saivy zei:Hempy zei:Dat de joint zo snel op gaat.![]()
Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen.![]()
Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja.![]()
blyft een pure hasj joint wel brande dan? ik heb vaak zat pure wiet joints gerookt, is egt relax, maar hasj? of doe je er wel een beetje shag/peuke by?
MetaalKonijn zei:Gisteravond had ik een dikken één gerolt, en zou 'm even samen met m'n broertje opsmoken. Dus nadat die gozah de laatste 2 dampen van de joint gesmookt had, kotst ie alles onder de satésaus.![]()
![]()
![]()
![]()
Dit was wel tamelijk irritant, zuur ruikende satésaus van de grond dweilen, kan leukere dingen bedenken.
Let this be a lesson to 'm.
Lapzwans zei:of mensen die alleen maar meeblowen en nooit zelf hale, en je dan steeds in de gate houde en achterna lope als je ff weg loopt om met je maat een joint te gaan roke omdat ze wete dat je een joint gaat roke en ze mee wille blowe
matthijs zei:Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou![]()
Radeon915 zei:matthijs zei:Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou![]()
Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen![]()
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.
matthijs zei:Als iemand gewoon de joint vergeet door e geven maakt het me geen reet uit. Heb ik ook vaak genoeg..maar als mensen de hele tijd lopen te bitchen dat je door moet gaan geven is het vervelend.
Heb je lijm aan je vingers ofzo?!

paupie zei:als je van je ouders niet binnen mag draaien/roken en je dus buiten moet draaien. Je hebt dan onvoldoende licht ('s avonds) of je wiet waait tijdens het draaien van je vloei weg door de wind.
Tsja, mensen die vragen worden overgeslagen. En als iedereen vraagt...MetaalKonijn zei:Als ie inmiddels opgerookt is ja. :P![]()
![]()

Stroooont, is ook zoe.MetaalKonijn zei:één ding: SOCIAL! PARASITE!
![]()
![]()
matthijs zei:Of als je buiten zit te blowen en je moet de hele tijd uitkijken dat je spullen niet wegwaaien..![]()
Weednator zei:Fietsen als je stoned bent , het is een hele karwei![]()
Saivy zei:Weednator zei:Fietsen als je stoned bent , het is een hele karwei![]()
Fietsen is leuk dan, tussen de grasvelden, de zon stralend in je gezicht met een zonnebril op![]()
matthijs zei:Radeon915 zei:matthijs zei:Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou![]()
Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen![]()
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.
Als iemand gewoon de joint vergeet door e geven maakt het me geen reet uit. Heb ik ook vaak genoeg..maar als mensen de hele tijd lopen te bitchen dat je door moet gaan geven is het vervelend.

naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.Dub23 zei:Bij sommige soorten hash of wiet krijg ik jeukende ogen echt irri!!
Als ik dan eenmaal gewreven heb,wordt het alleen maar erger.
Vaak krijg ik er dan nog niesbuien bij,net of je hooikoorts hebt zo'n gevoel.![]()
Voor de rest is die droge bek en,naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.