Irritant aan jointen roken .

azgaza

Badass junkie
Radeon915 zei:
Of, dat je een flapbats hebt.. zo een die tijdens het draaien ineens het idee krijgt dubbel te flappen en alles op de grond doet laten vallen

Ik heb wel eens joints die als ze klaar zijn omklappen, maar ik draai binnenstebuiten en als ze dan flink nat zijn zakken ze gewoon in elkaar, erg komisch.

matthijs

Badass junkie
Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou :angry:

mattskovic

Wijs gebruiker
matthijs zei:
Het irritantste vind ik als mensen de hele tijd zitten te roepen dat je de joint door moet passen. Ik geef hem godverdomme echt wel door... laat me gewoon fokking rustig roken... doe ik toch ook bij jou :angry:

je hebt zo veel gelijk !! ik denk dat ik een gave heb altijd naast de actiefste te zitten :( laat me toch gewoon lekker genieten :tongueout:

tabak in je mond is echt goor :tongueout:

-spaceman-

Badass junkie
Lapzwans zei:
matthijs zei:
Jadi zei:
Saivy zei:
Hempy zei:
Dat de joint zo snel op gaat. :(

Dat zeker, en dan ben je nog niet voldaan, en moet je opnieuw 1 rollen, enzo
En ook als je heel veel zin hebt erin, en dat je de perfecte joint rolt, je helemaal relaxed bent en klaar om te genieten...en dan komt er opeens iemand bij zitten, waarmee je dan wel moet delen. :rolleyes:
Rookt er niemand puur hier op DF?

Ik rook mijn hasj eigenlijk altijd puur ja. :)

blyft een pure hasj joint wel brande dan? ik heb vaak zat pure wiet joints gerookt, is egt relax, maar hasj? of doe je er wel een beetje shag/peuke by?

:tearsofjoy: :tearsofjoy: :tearsofjoy:

MetaalKonijn

Badass junkie
Gisteravond had ik een dikken één gerolt, en zou 'm even samen met m'n broertje opsmoken. Dus nadat die gozah de laatste 2 dampen van de joint gesmookt had, kotst ie alles onder de satésaus. :angry: :mrgreen: :mrgreen: :stoned:

Dit was wel tamelijk irritant, zuur ruikende satésaus van de grond dweilen, kan leukere dingen bedenken.

Let this be a lesson to 'm.

mattskovic

Wijs gebruiker
MetaalKonijn zei:
Gisteravond had ik een dikken één gerolt, en zou 'm even samen met m'n broertje opsmoken. Dus nadat die gozah de laatste 2 dampen van de joint gesmookt had, kotst ie alles onder de satésaus. :angry: :mrgreen: :mrgreen: :stoned:

Dit was wel tamelijk irritant, zuur ruikende satésaus van de grond dweilen, kan leukere dingen bedenken.

Let this be a lesson to 'm.

smaakelijk :tongueout:

vlaemink

Belezen gebruiker
Lapzwans zei:
of mensen die alleen maar meeblowen en nooit zelf hale, en je dan steeds in de gate houde en achterna lope als je ff weg loopt om met je maat een joint te gaan roke omdat ze wete dat je een joint gaat roke en ze mee wille blowe

Dat is indd zeer irritant.
hear hear

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
matthijs zei:

Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen :stoned:
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.

matthijs

Badass junkie
Radeon915 zei:
matthijs zei:

Je hebt trouwens ook mensen die daar misbruik van maken.. die zitten dan rustig de halve joint op te roken (die jij hebt betaald) terwijl je dan met z'n 3en of soms 4en bent.. de laatste krijgt dan net nog het laatste goorste zwartgeblakertste stompje.
Ok, als je dan gewoon zo ver in je eigen wereldje zit dat je vergeet dat je m met anderen zit te roken kan ik me er nog wat bij voorstellen :stoned:
maar dan meestal krijg je ook nog eens zo'n reactie als je dan vraagt of ie m nog eens door gaat geven.

Als iemand gewoon de joint vergeet door e geven maakt het me geen reet uit. Heb ik ook vaak genoeg.. :tongueout: maar als mensen de hele tijd lopen te bitchen dat je door moet gaan geven is het vervelend.

123spacer

Experimenterende gebruiker
-laatste stukje is vaak heet (op te lossen met achterin de tip blazen, maja ooit blaas je dan de inhoud eruit :P )
-inbranders omdat je te los hebt gedraaid omdat je al tering gaar bent
-te snel op

en tja, dan ook die mensen die 100 x achter emakar vragen als je zelf 1 tiesje genomen hebt: pass mij pass mij.

btw kga weer is wat actiever op forum meedoen:tongueout:

paupie

Bewuste gebruiker
als je van je ouders niet binnen mag draaien/roken en je dus buiten moet draaien. Je hebt dan onvoldoende licht ('s avonds) of je wiet waait tijdens het draaien van je vloei weg door de wind.

Delirium

Badass junkie
matthijs zei:
Als iemand gewoon de joint vergeet door e geven maakt het me geen reet uit. Heb ik ook vaak genoeg.. :tongueout: maar als mensen de hele tijd lopen te bitchen dat je door moet gaan geven is het vervelend.

Haha, so true:
Heb je lijm aan je vingers ofzo?!

Bij ons een veelgebruikte zin als we smoren :smoke:

Weednator

Bewuste gebruiker
paupie zei:
als je van je ouders niet binnen mag draaien/roken en je dus buiten moet draaien. Je hebt dan onvoldoende licht ('s avonds) of je wiet waait tijdens het draaien van je vloei weg door de wind.

Weed blij dat je thuis mag rollen :)

Als je 2 korte bladjes aan elkaar moet maken om een joint te rollen , zo irritant !

azgaza

Badass junkie
matthijs zei:
Of als je buiten zit te blowen en je moet de hele tijd uitkijken dat je spullen niet wegwaaien.. :angry:

Of als je aan het draaien bent de joint leeg waait of om waait, dat is ook zo vreselijk.

paupie

Bewuste gebruiker
Saivy zei:
Weednator zei:
Fietsen als je stoned bent , het is een hele karwei :smoke:

Fietsen is leuk dan, tussen de grasvelden, de zon stralend in je gezicht met een zonnebril op :hearteyes:

als je eenmaal fietst is het ook niet zo erg. Maar daarvoor, als je weet dat je bijv. 5km moet fietsen om weer thuis te komen en je 5 stappen vooruit al veel moeite vind :tongueout:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
matthijs zei:
Radeon915 zei:
matthijs zei:

Ja, als je het vergeet is het een heel ander verhaal :stoned:
En dan is ie vaak ook uit, omdat je zo inactief voor je uit zit te staren dat je óók vergeet dat je een joint in je handen hebt :mrgreen:

Veritas

Newbie
het uit je bed stappen rond 11u als je het nachtje ervoor tot 7u half 8 hebt zitte paffen (en beseffen dat je over een uurtje naar een familiefeest moet gaan ) maar zonder dat laatste is het eiglijk al voos genoeg :angry: :openmouth:

of ..

zondagavond > boerendorpje -> geen enkele winkel is open -> lekker veel wiet -> MAAR -> geen : blaadjes / tabak

meest verschrikkelijke ooit :smilingimp:

Dub23

Bij sommige soorten hash of wiet krijg ik jeukende ogen echt irri!!
Als ik dan eenmaal gewreven heb,wordt het alleen maar erger.
Vaak krijg ik er dan nog niesbuien bij,net of je hooikoorts hebt zo'n gevoel. :(

Voor de rest is die droge bek en, :wave: naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.

acidboy

Badass junkie
Dub23 zei:
Bij sommige soorten hash of wiet krijg ik jeukende ogen echt irri!!
Als ik dan eenmaal gewreven heb,wordt het alleen maar erger.
Vaak krijg ik er dan nog niesbuien bij,net of je hooikoorts hebt zo'n gevoel. :(

Voor de rest is die droge bek en, :wave: naderhand die asbak smaak in je mond wel minder.

Eerste heb ik gelukkig nooit echt last van, wel dat ik gewoon voel dat mn ogen rood zijn, vooral natuurlijk als ik wiet heb gerookt. Ben daarom ook wat meer van de hasj.

En dat laatste is makkelijk te verhelpen met drinken/kauwgom, neem altijd wat limo mee als ik een jointje ga roken :)

HTID

Bewuste gebruiker
Het vervelendst vind ik dat ik heel slecht uit mn woorden kom na een J, waardoor iedereen doorheeft dat ik stoned ben :openmouth:

Lana

Wijs gebruiker
Irritant dat ik dan niet naar bed te branden ben. Ik blijf maar bezig achter die pc. En het vreten, vind ik op het moment zelf lekker, maar achteraf heb ik dan spijt.

Chronix

Dat je in een gesprek zit, en in het midden van je zin plots niet meer weet waarover je aan het babbelen bent :P

let come

Belezen gebruiker
- mensen die schrik hebben dat ze niets gaan krijgen en daarom de hele tijd zeggen dat je moet doorgeven (als niet iedereen gehad heeft draait ge toch gewoon een nieuwe, of als ge zelf geen wiet hebt moet ge nie melken)

- mensen die zeggen dat ze niets voelen (om stoer te doen ofzo) terwijl ze eigenlijk toch heel gaar zijn

- droge bek heb ik ook wel dikwijls last van, drinken is dan een tijdelijke oplossing. Als het glas leeg is wordt mijn mond onmiddellijk opnieuw droog... :rolleyes:

- mensen die onmiddellijk opstaan nadat de joint op is en dan heel actief willen doen, soms is dit plezant maar als je te stoned bent kan dit heel vervelend zijn

- als de joint verkeerd valt, je wordt misselijk en voelt je niet goed in je vel

- heel moe worden

een heel lijstje eigenlijk en toch zou ik niet willen stoppen :grin: (tenminste als ik niet meer misselijk wordt ervan)

Osi`

Bewuste gebruiker
Mensen die grote leuren trekken aan een joint als er +4 man daar in de kamer zit. Wrm zitten ze dan te trekken alsof er maar 3 man in de kamer zit :/ Zeer irri.

Droge mond valt op te lossen met wat water of drank

En die irritante tabak smaak aan uw joint is soms ook irritant. Maar ook da valt op te lossen, meesta komt da door het overvloedig papiertje aan de tip, de tabak sijpelt daarheen. Gewoon weg branden met een vuurtje :wink:

Dat uw joint te snel opgaat :(

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Ik rook altijd puur , weet niet of het daar aan ligt.. maar als ik dan een boer laat krijg je zon hele ranzige wietsmaak in je mond.. echt heel vies :P

maxim99

Newbie
als je snachts goed hebt zitten paffen :stoned:
en dan heel veel eet
en de dag erna kom je wakker met raar gevoel in je maag
waarna alles wat je snachts hebt gegetn
er weer uitligt :flushed:

Dinaatjuh

Belezen gebruiker
- Als ik hem bijna dicht heb en de helft flikkert eruit.
- Wanneer ik een joint al eens overnieuw gedraaid heb maar hij smaakt nog steeds rot of rookt voor geen meter.
- Rode vloe en gaten in mn joint.
- Als iemand je joint oprookt zonder dat je het door hebt.
- Nog erger, als je zelf je eigen joint hebt opgerookt zonder het te merken.
- Perongeluk kutwiet kopen en roken.
- Wiet of hash kwijt raken.
- Iemand die zich met mijn joint bemoeit terwijl ik hem draai.
- Iemand die zelf niet heeft maar wel kritisch is over mijn stuff of joints.
- Als ik hem dicht heb, of beter denk te hebben. En hij gaat perongeluk zo ondersteboven dat alles eruit flikkert en je een perfecte lege joint over hebt.
- Wachten totdat het speeksel droog is. (ooit vertelde iemand mij, hoe meer spuug, hoe beter het plakt, vandaar)
- Als er vloe over is (daar waar je 'm suckt) en ik probeer het eraf te branden maar het word helemaal zwart en vies.
- Slappe joints.
- Draaien op een winderige plek.
- Als ik mn joint aan het vullen ben en het vulsel blijft aan mn nagel hangen waardoor de joint vaak geruïneerd is.
- Mensen die tegen blowen zijn.
- Van de 4 essentials (tip, vloe, tabak, stuff) er ééntje missen.
- En die droge bek waar iedereen het over heeft, zeer irritant idd.
- Het laatste trekje.

Bovenaan