Irritant aan jointen roken .

Lycergic

Belezen gebruiker
1 keer iets echt te rot meegemaakt , we hadden nog 1 jointje over , vriend van me aan het rollen , mooi , klaar , hij steekt hem op , en hij niest ... HIJ NIEST !!! Wat had hij over , een mooie cone en een kamer vol met tabak en hier en daar weed :tongueout: echt kut
...

ZI09

Bewuste gebruiker
barry zei:
wanner je parranoia wordt vann je joint.
Wanneer je muziek luistert, deze muziek afzet maar toch nog steeds de muziek hoort en deze dan afbuigt naar stemmen van de buren die precies over jouw roddelen of precies op de deur bonken.

Hoort er hier niemand geluidjes wnnr hij stoned is?
Geluid is het gaafste wat er is als je stoned bent.

En muziek maakt de wereld altijd "compleet" ofzo, in mijn belevenis.
Alsof alles dan ineens "vol" is, zoals het hoort.

neti

Badass junkie
MetaalKonijn zei:
De dayafter, wanneer ik m'n nest uit donder en d'r uitzie als een zombie met roze ogen. :P

raadselachtig :mrgreen:

BMS

Newbie
Die krenge gaan zo snel op ..
Droge mond heb k nooit last van ..daar hebbe we drinke voor ..
Ik vind Aquarius Blue Ice zeer goed tegen een droge mond ..
Tis ook kut als je scherpe wiet hebt ..waar je keel egt na de tiefus van gaat ..de hele tijd hoeste is nix voor mij ..
Als k met meer man blow ..dat er 1tje tusse zit die um heet hijst met 5 hijsjes ..dat haat ik ..dan is die joint gewoon verneukt vind ik ..

jcp

Bewuste gebruiker
Hmm ik vind ranja altijd het lekkerste wanneer ik blow, drink echt hele kannen met ranja leeg 's avonds :rock:

troebadoer

Bewuste gebruiker
Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......

Vrije Geest

Belezen gebruiker
troebadoer zei:
Zuchtige meerokers die geen weed hebben en je dan opbellen en vragen 'wat ga je doen' .. dan weet je al hoe laat het is......

Zo herkenbaar...maarjah ik antwoord altijd gewoon "niets" en dan ga ik in m'n eentje smoken :stoned:

nicolai

Wijs gebruiker
gelukkig heb ik niet van dat soort "vrienden". ik ben bij al mijn vrienden welkom...wel of geen wiet. de meeste blowden al voordat ik dat deed, en zijn dus wat wiet betreft sowieso niet afhankelijk van mij.

verder is het tussen mij en mijn vrienden normaal dat je deelt. vaak heeft iedereen wel wiet hoor. maar het komt weleens voor dat dat niet zo is, en dan wordt ik ook weleens gebeld met de vraag of ik zin heb om langs te komen om lekker te blowen. maar dit is vice versa hetzelfde. als ik even zonder zit en ik heb echt zin kan ik ook altijd gratis meeblowen.

komt voor ons op hetzelfde neer als een rondje geven in een club of bar. de ene keer betaal jij een drankje en de andere keer betaal ik.

over het algemeen delen wij trouwens geen jointjes in onze groep. iedereen heeft meestal gewoon zelf een joint in zijn klauwen....ongeacht of hij of zij zelf wiet heeft meegebracht.

als ik trouwens zeg dat ik geen zin heb om langs te komen dan krijg ik ook geen trieste of boze blikken de volgende keer dat we elkaar zien...het is toch normaal dat je niet altijd zin hebt in je vrienden. er wordt dan ook niet moeilijk gedaan in de trant van; jij wilde vorige keer niet delen, dus nu ik ook niet.

ken je vrienden zou ik zeggen...mensen die jou alleen maar bellen als ze iets nodig hebben zijn niet je vrienden. ban die mensen uit je leven...geloof me, heb ik ook een keertje gedaan en ik ben er een stuk beter van geworden. ben te vaak genaaid om niet te weten wie mijn echte vrienden zijn en vooral hoe ik zelf een goede vriend moet zijn.

Hype

Bewuste gebruiker
irritant tijdens blowen heb ik laatst mee gemaakt. Was op een housewarming en 't was wel gezellig enzo, dus ik dacht laat ik eens een lekker puur jointje draaien. Ik HIGH as a kite alleen de sfeer bleek totaal niet relaxt te zijn om knettershigh te zijn,om de eoa reden was 't toen helemaal niet chill meer ofzo. Denk dat het verkeerde vibes waren dus ik redelijk vroeg naar huis. Wel jammer opzich =/

DTFTW

Newbie
in gesprek gaan met je ouders naardat je net 1/2 joints hebt zitten te paffen.

Of dat de telefoon gaat wanneer je al aardig stoned bent en nog steeds aan het paffende bent.

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
Net na een stevige joint gerookt te hebben de telefoon gaat...
Anoniem je denkt ik waag het erop, blijkt het werk te zijn die je dringend nodig hebben vanwege een zieke :wave:

toooz

Belezen gebruiker
wanneer er een vriend heelemaal parra komt aangelopen en dan net zoals snoopdoggydogg aan je joint trekt

toooz

Belezen gebruiker
of wanneer ik vroeger tijdens de middag pauze een paar dikke jointe pafte, en daarna heelemaal parra in de les zat net zoals een getemde wolf

Bscw

Belezen gebruiker
Wat ik echt TE erg vind, is als je tijdens of net na het
smoken, word opgebeld door je pa/ma en zo nuchter
mogelijk moet doen. Lukt wel maar 't is gewoon verneukt.

PEACE :stoned:

toooz

Belezen gebruiker
owja vorig jaar heb ik me is een keer zwaar begaait @ the coffeeshop in roosendaal, toen moest ik terug naar het station, twas al laat, en wachte op de belgische trein, toen kwam er een trein aan die heeeel hard op de belgische lijkte en op het zelfde spoor, ben er in gesprongen, en was gewoon te stoned om te merken dat het totaal geen belgische trein was, stoeltjes waren anders enzo, toen begon die trein te rijden en merkte ik het pas toen roepte ik STOPP STOPPP IK ZIT VERKEERD!! toen antwoorde de conductrice: PECH HOOR!!! en moest ik ook nog een boete van 40euro betalen omdat ik geen kaartje had, en de trein is niet gestopt voor ongeveer 30min, kvoelde mij verdwaald

ibra_is_imba

Belezen gebruiker
Mr.jiho zei:
de boefkick/vreetkick, echt veel te hatelijk, dat zou toch een grote reden zijn voor mij om te stoppen.
Ik blijf gewoon eten, en ik blijf honger hebben
heel irritant :(
+1
heel heeeeel irritant
ik ben verplicht aan m'n ma te vragen de sleutel van de (snoep) kast te verbergen, om er niet in te gaan

onmogelijk om niet te eten, , ik rook alleen via waterpijpje, zelf al heb ik laten we zeggen, in de dag speed genomen, na enkele trekjes, eet ik alles op, heel heel irritant voor de andere die nooit wat (lekkers) te eten hebben ... :mrgreen:

Als er net een stukje teer van ene sigaret voor een grote tip van een dikke joint zit en dat in je luchtpijp schiet en vervolgens voelt het net of dat stukje nog de hele avond in je strot zit dat haat ik.

W0ut

Newbie
Ik heb meestal hele rare dromen na een avondje stoned zijn. Soms niet zo leuk wakker worden als het een negatieve droom was.

Ben ik de enige die dit heeft? :)

Lord Herbal

Belezen gebruiker
Irritaties aan blowen... hier een 10-lijstje dan maar:

1. Te grote hijs is alsof je hete as inademd...
2. Mijn ma vraagt altijd of ik bier op heb als ik geblowd heb...
3. Waarom kijkt iedereen altijd zo irritant boos als je stoned bent?
4. Als er mensen langskomen (in het bos) die je dan vervolgens ziet denken: De jeugd van tegenwoordig...
5. Bejaarden aan de kassa zijn nóg irritanter dan normaal...
6. Wéér vergeten drinken mee te nemen...
7. Waarom wil iedereen mij altijd een shot geven?
8. Kut... mijn vloei is natgeregend...
9. Mensen die normaal meegaan, maar dan ineens zonodig moeten minderen, terwijl we al alleen in het weekend blowen...
10. Fietsen... Na het blowen heb je altíjd wind tegen...

waarom doe je het dan, zul je vragen?
het is gewoon te lekker :grin: :stoned:

Suntablet

Bewuste gebruiker
vrienden die de joint toeknijpen

hebt ge dus een mooi jointje gerold, ge geeft hem door en als ge hem terug krijgt ziet ge dat hij ongeveer ne centimeter achter de tip gewoon toegeknepen is. Is het dan zo moeilijk om een joint wat losser vast te houden, of met de tip (is toch iets steviger)?

door da toeknijpen trekt uwe joint nimeer goed en wordt die ook slapper, achter de tip is al zo een gevoelig punt...

maarja, eigenlijk neem ik alle "nadelen" er wel graag bij hoor :wink:

Lord Herbal

Belezen gebruiker
ja... das net zoiets als die maat van mij die verschrikkelijk nat rookt....
als je dan een vuurtje bij de tip houd, dan krijgt dat ding niet eens de neiging in de fik te vliegen, zo nat als ie is...
maar idd, de nadelen zijn allemaal het verdragen waard :grin: :stoned:

noname

Newbie
Dat je wakker wordt en zin hebt in een jointje en dan de kick van ze hele dag in 1 uurtje voorbij is vind ik irritant. En als je een goed gesprek hebt en dan ff een jointje rookt en er daarna een groote stilte valt ook irritant en als je een leuke v rouw ziet en je bent gaar super KUT.

gr.

Snuifdoos

Belezen gebruiker
- de geur die mijn niet-rokende huisgenoten niet weten te appreciëren.

- As belandt zelden in de asbak.

- De soms lange zoektochten naar iets bruikbaars om een filtertipje van te maken. Op de koop toe ALTIJD vergeten tipjes te kopen in de coffee - of nightshop. Mijn kast ligt vol kapotgescheurde semi-belangrijke folders en documenten.

- Het in één nacht opvreten van de hele inhoud van de kast, en daar lag dan net een weekvoorraad snoep en koeken in voor het hele gezin.

- Geen lange vloeitjes hebben en moeten puzzelen met korte.

- straatwiet met zand of stof op gestrooid om m zwaarder te maken en m er beter te laten uitzien, dodelijk zwaar op de longen.

Detroit303

Bewuste gebruiker
-Ik zie er nooit uit als ik gesmoord heb: rode ogen en redelijk bleek. Dan voel ik me altijd wat bekeken als ik rond mensen zit die nuchter zijn(zoals op school). Op die momenten probeer ik me 'normaal' te gedragen en niet stoned te lijken. Dit is alles behalve chill natuurlijk :) .

-Soms word ik er overdreven sloom van. Geen joint voor een feesje voor mij dus :).

Bovenaan