Ergeren jullie je wel eens aan niet gebruikers als je aan de drugs zit? Ik zag bij een ander topic staan dat ze om de tien seconde vragen of je je al apart voelt, of wat je allemaal ziet enzo...
Gelukkig zelf niet meegemaakt, maar lijkt me idd erg irritant.
Zelf vind ik vooral kerels die tegen me gaan praten op de dansvloer irritant. En dan serieus met vragen als: hoe heet je, en wat studeer je.
Dat haalt je zo gigantisch uit je trip. Ben je net met je ogen dicht compleet in de muziek, kun je over je naam gaan nadenken. Het zijn ook altijd van die lompe biergebruikers... Aan de andere kant is t voor mij moeilijk mensen te kwetsen als ik aan de x zit...
Iedereen zou gewoon moeten gebruiken, dat zou alles een stuk makkelijker maken.
Andere irritante verhalen over niet drugsgebruikers?
Zelf vind ik vooral kerels die tegen me gaan praten op de dansvloer irritant. En dan serieus met vragen als: hoe heet je, en wat studeer je.
Dat haalt je zo gigantisch uit je trip. Ben je net met je ogen dicht compleet in de muziek, kun je over je naam gaan nadenken. Het zijn ook altijd van die lompe biergebruikers... Aan de andere kant is t voor mij moeilijk mensen te kwetsen als ik aan de x zit... Andere irritante verhalen over niet drugsgebruikers?
Hou 'm maar te vriend, maar ik heb zo'n vermoeden dat dat wel goed komt.