Irritante niet-gebruikers

deadlock zei:
wat ik vooral irritant vind is dat mensen snel zeggen; Ieuw!!! Drugs doe ik niet want van blowen word ik al zo raar.

Je vergelijkt toch ook geen tomaten met bankstellen ofwel dan.

En de vraag: "Wat voor kleur ben ik!!!" vind ik irritant
hahah mooie vergelijking ;) maar is wel zo inderdaad!

Ik kan me soms wel ergeren aan vrienden die niets gebruikt hebben terwijl ik zelf wel wat heb gebruikt. Ik kan dan in een lome toestand heel erg gaan letten op de betreffende persoon waardoor bepaalde eigenaardigheden duidelijker naar voren komen. Het "voel je al wat" blijft bij DMT, omdat ik daar altijd een sitter bij heb. Dat is wel heel erg irritant, want je bent dan niet in staat om te antwoorden waardoor meestal de vraag continue herhaald wordt (ja joh, waarom niet :evil: )

Anne zei:
ik snap wat je bedoelt, veel mensen vinden dit kinderachteg, overbeschermend, obsessief...
maar wij zijn samen opgegroeit en hebben heel veel doorgemaakt met zen tweeen, vaak was hij de enige op heel de wereld die naar me luisterde en omgekeerd. de laaste tijd is het wat geminderd maar hij wil me blijven beschermen. en nee, dat neem ik hem niet kwalijk, soms ben ik zelfs blij dat ik iemand heb die zoveel om me geeft. soms uit hij dat mss op een verkeerde manier, ja dat geef ik toe. maar ik ben er toch oprecht blij mee

Klinkt als de film "Afblijven"..

Je hebt irritante gebruikers en irritante niet gerbuikers

de eerste soort is de lastigste imo, ze scheppen op om hun gebruik en zorgen ervoor dat je in de problemen komt. deze gebruikers kunnen ook roekeloos gedrag veroorzaken doordat ze niet beseffen waar ze mee bezig zijn.

dan heb je de irritante niet gebruikers die meestal onwetend zijn en vooroordelen hebben tov gebruikers en u bekijken als een stuk stront omdat je gebruikt.

Obscurax zei:

de eerste soort is de lastigste imo, ze scheppen op om hun gebruik en zorgen ervoor dat je in de problemen komt. deze gebruikers kunnen ook roekeloos gedrag veroorzaken doordat ze niet beseffen waar ze mee bezig zijn.

Grappig is wel dat ik onder drugs nooit domme dingen doe, terwijl met veel alcohol op ik vaak echt niet meer weet wat ik doe, en later spijt krijg enz enz. En dat doen meer alcoholgebruikers, gezien al die vechtpartijen, en lompe acties enzo. Daarbij maak ik me onder drugs juist eerder zorgen over mijn omgeving, en maak ik me zorgen of iedereen t wel leuk heeft enzo... Niet echt van toepassing dus op mij (en de drugsgebruikers die ik ken)

Of van die irritante kereltjes, die naar je toe komen als je bij mensen staat en zeggen van '' je voelt je precies wel goed, wat heb je binnen ?"" :x :x

TechNora zei:
Obscurax zei:

Grappig is wel dat ik onder drugs nooit domme dingen doe, terwijl met veel alcohol op ik vaak echt niet meer weet wat ik doe, en later spijt krijg enz enz. En dat doen meer alcoholgebruikers, gezien al die vechtpartijen, en lompe acties enzo. Daarbij maak ik me onder drugs juist eerder zorgen over mijn omgeving, en maak ik me zorgen of iedereen t wel leuk heeft enzo... Niet echt van toepassing dus op mij (en de drugsgebruikers die ik ken)

Dan kun je van jou zeggen dat je enigzins verstandig bent, en redelijk intelligent en verantwoordelijk, in tegenstelling tot de bijwijzevanspreken ziek verneukte pepjunk die 5 gram per dag z'n neus injaagt, dan is 't wel begrijpelijk dat verstandig gedrag ver te zoeken is, wat mij vaak een luguber gevoel meegeeft..

TechNora zei:
Obscurax zei:

Ik ga ( tegenwoordig ) verstandig om met drugs, hoewel ik om de maand wel eens een combi ghb en mdma doe waardoor ik toch wel dingen kan doen waar ik spijt van heb...

Flugeltje zei:
Ik ga ( tegenwoordig ) verstandig om met drugs, hoewel ik om de maand wel eens een combi ghb en mdma doe waardoor ik toch wel dingen kan doen waar ik spijt van heb...
contradictie anyone?

:p

Solidius zei:
Ik heb alleen een hekel aan orthodoxe niet-gebruikers die hun oordeel over <vul hier een drug in> al klaar hebben liggen zonder het zelf ooit gebruikt te hebben, en dus ook niet weten wat het is en hoe het voelt.

/clap voor Solidius. Ik erger me meestal aan mense die zagen dat je kunt overdosis krijge en dat je dan alss "junk" wordt beschouwt terwijl ze het zelf nooit hebben gedaan of iets over drugs weten punt.

of mensen die beweren dat 'een vriend kabouters zag rondrennen op de paddo's' en het daarom niet doen.

het kabouter verhaal is zo cliché

of dat ze een vriend kennen die iemand kent die nog iemand kent dat een overdosis paddo's of lsd nam en dacht dat ie een appelsien was en ze hem wouden schellen en dat ie daarom in afkickcentrum zit...

Al die niet reastlische trip verhalen zijn vreselijk ja, en iedereen heeft wel een oom die op lsd van het dak sprong... zeggen ze..

hypersnap zei:
of dat ze een vriend kennen die iemand kent die nog iemand kent dat een overdosis paddo's of lsd nam en dacht dat ie een appelsien was en ze hem wouden schellen en dat ie daarom in afkickcentrum zit...

Jaaa dat is ook een klassieker!

Haha jaa herkenbaar! Hier in de omstreken zitten de gekkenhuizen schijnbaar ook vol met lui die in hun trip zijn blijven hangen en tot op de dag van vandaag, nog steeds overal kabouters zien..

Terug
Bovenaan