Frisko zei:
Angramar Temenos zei:
Ja, maar meth moet je sowieso niet mee kutten.. is "erger" dan crack en bruin bij elkaar.
bron????
je moet niet alles geloven van wat je op tv of internet ziet
Ik heb ook geen directe bron hiervoor, maar het zijn mijn eigen bevindingen gebaseerd op feiten; Zowel crack als bruin hebben de eigenschap zeer verslavend te zijn. MAAR crack is heel snel uitgewerkt, en redelijk slecht voor je lichaam, maar ook vooral duur. Sowiso is het volgens gebruikers "minder heftig" als meth. Mede omdat het zo duur is, en snel uitgewerkt, zullen mensen het waarschijnlijk minder snel opnieuw kopen als meth. Nou bruin, is ook heel verslavend, maar niet heel erg funest voor je lichaam.
Meth daartegen, is langwerkend, héél slecht, en een van de verslavendste stoffen die er is als ik me niet vergis. Daarbij ook nog eens heel makkelijk te maken, goedkoop, en vooral in bijvoorbeeld amerika makkelijk verkrijgbaar. Bovendien kun je "high on meth" nog veel dingen doen in een dagelijks leven. Met heroine zie je toch vaak dat mensen liever de hele dag liggen ofzo, en crack is zo snel uitgewerkt dat als ze binnenkomen de rush alweer voorbij is. Dus meth is om meerdere redenen denk ik verslavender, en slechter.
Tenslotte is het allemaal puur hypothetisch, en ik baseer dit verhaal puur op dingen die ik gelezen / gehoord heb, want ik heb alle 3 die drugs nog nooit gebruikt, en dat wens ik ook zo te houden
Maar ik ben het wel met hem eens