gooi je dan je batch weg of consumeer je het nog wel [...] ?
Een goede want confronterende vraag,
@Rubrix ! Vooral confronterend omdat ik die keuze nauwelijks verder voor me uit kan schuiven, bij gebrek aan het "echte spul". (~3 gram nog over)
Weg gooien is zonde vind ik
Helemaal mee eens, mede ook omdat ik weggooien van iets wat ooit nog eens van pas kan komen bijzonder moeilijk vind. Met als gevolg een nijpend gebrek aan kastruimte.
Van de geteste batches kocht ik (of een vriend) steeds 1, 2 of 3 gram: daarvan is dan 100 mg+ gebruikt voor de test. De rest ligt er nog.
Van één batch kocht ik aanzienlijk meer omdat uit diezelfde bron voorgaande leveranties (2023) wel OK waren. De nieuwe aankoop bleek overwegend 2-mmc met ook wat 3-mmc bijgemengd. Werkt wel, maar duidelijk minder dan beoogd. Die batch is er nu vrijwel doorheen, ook door ruimhartig weggeven: als mensen hiervan een naar mijn idee te grote dosis wilden (dik 300 of 400 mg per dosis), kon ik dat makkelijker aanvaarden. Immers toch niet het "echte spul". Dat schrijf ik dan wel weer met wat schuldgevoel op

.
Na het 3-mmc verbod heb ik 3-cmc gekocht en gebruikt: oraal of rectaal. Vlak voor het verbod daarop zelfs nog een 25 gram bijgekocht, mede ook om te kunnen weggeven. Mijn aarzeling om de van dealers verkregen 3-cmc te bruiken is dus misplaatst. Zodra ik tweede helft 2023 even aan echte 3-mmc kon komen heb ik geen cmc meer gebruikt.
Voor 2-mmc geldt hetzelfde: minder onaangenaam in gebruik dan 3-cmc, want minder prikkend bij een booty, maar wel om een hogere dosis vragend.