Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Wat is het toch met coke. Altijd coke coke coke. Ik zou zeggen: lekker rustig leven en lekker aan het pils (zit ik nu ook aan) en een dikke staak erbij eventueel.
En voor alle mensen, een oprecht leuke avond gewenst.
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar'
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen zonder er gelijk door in de goot te belanden.
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar'
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.
Er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen met speed, pillen, hero, alcohol, wiet whatever noem maar op. Maar toch is het altijd coke die owh zo verslavend is.
'k doe zelf af en toe coke (dan ook echt miss 1 tot 3 keer in 't jaar) en ik vind het best aangenaam zo af en toe, pils hou ik sowieso niet van en wiet is voor mij moeilijker in de hand te houden kwa gebruik dus dat doe ik helemaal niet meer...
Je haalt de woorden uit m'n mond. De een staat steviger in zijn schoenen dan andere. De een begint meteen met veelvuldig gebruik en stapt al gauw over op basen en de ander neemt het zo' n 2 keer per jaar en raakt nooit verslaafd.
Ieder heeft zo z'n eigen verhaal met coke, maar feit is dat als je eenmaal verslaafd bent aan coke, het een nasty verslaving is waar je moeilijk vanaf komt.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.