Ja coke o coke

pilsbaas

Newbie
Wat is het toch met coke. Altijd coke coke coke. Ik zou zeggen: lekker rustig leven en lekker aan het pils (zit ik nu ook aan) en een dikke staak erbij eventueel.

En voor alle mensen, een oprecht leuke avond gewenst.

X pilsbaas

Dutchy

Experimenterende gebruiker
De enige manier om te weten wat het nou met coke is is als je het zelf hebt geprobeerd. Niet dat ik je dat aanraadt maar toch.

Voor sommige mensen is een pils en een joint het recept voor een mooie avond, andere mensen willen wat afwisseling en doen af en toe coke.

Judas

Wijs gebruiker
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar' :rolleyes:
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken :(

Dutchy

Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen zonder er gelijk door in de goot te belanden.

linke

yeti zei:
coca is een dwerg die op je schouders meelift en ondertussen onafgebroken in je oren fluistert: 'snuif, snuif, snuiven maar' :rolleyes:
eenmaal overstag groeit dwergmans uit tot een loodzware reus
een reus die je ruggegraad laat knakken :(

mooi gezegd en het klopt helemaal

PaRa[NL]

Bewuste gebruiker
Dutchy zei:
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.

maar er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen.. :openmouth:

Dutchy

PaRa[NL] zei:
Dutchy zei:
Waarom denkt iedereen dat coca zo'n hels spul is. Er zijn echt genoeg mensen die het met mate kunnen gebruiken en kunnen genieten van de keer dat ze het doen, zonder er gelijk door in de goot te belanden.

Er zijn ook genoeg mensen die dat niet kunnen met speed, pillen, hero, alcohol, wiet whatever noem maar op. Maar toch is het altijd coke die owh zo verslavend is.

Oom Klaas

Badass junkie
'k doe zelf af en toe coke (dan ook echt miss 1 tot 3 keer in 't jaar) en ik vind het best aangenaam zo af en toe, pils hou ik sowieso niet van en wiet is voor mij moeilijker in de hand te houden kwa gebruik dus dat doe ik helemaal niet meer...

Gemini

Badass junkie
PaRa[NL] zei:
Dutchy zei:

Je haalt de woorden uit m'n mond. De een staat steviger in zijn schoenen dan andere. De een begint meteen met veelvuldig gebruik en stapt al gauw over op basen en de ander neemt het zo' n 2 keer per jaar en raakt nooit verslaafd.

Ieder heeft zo z'n eigen verhaal met coke, maar feit is dat als je eenmaal verslaafd bent aan coke, het een nasty verslaving is waar je moeilijk vanaf komt.

Bovenaan