Intoxication
Bewuste gebruiker
ik heb een vraagje voor moest het helemaal fout gaan met je
stel nu je gaat keihard bad en ineens zie je een monster verschijne heel groot angstaanjagend enz, ..
kun je dit dan gewoon negeren door bvb ervoor niet te gaan lopen als het achter je aanrend?
of moet je echt gaan lope voor die hallucinatie omdat je anders zou kapotgaan vd pijn als ie jou te pakke krijgt?
nuja ik heb ook wel al eens snachts gedroomd nzo en ook al gehad dat monsters achter me zate en me dan te pakke krege toen voelde ik ook echt virtuele pijn, iedereen zal dit wel al eens gehad hebbe in een nachtmerrie door bvb eens neergeschote te worde enz,
dus mijn vraag is
kun je er dezelfde pijn van krijgen als in een nachtmerrie als van een bad trip
of is het gewoonweg nog veel erger?
ik zou het gewoon wille wete moest ikzelf fout gaan, voor te wete wat ik kan doen, niet doen..
grtz
stel nu je gaat keihard bad en ineens zie je een monster verschijne heel groot angstaanjagend enz, ..
kun je dit dan gewoon negeren door bvb ervoor niet te gaan lopen als het achter je aanrend?
of moet je echt gaan lope voor die hallucinatie omdat je anders zou kapotgaan vd pijn als ie jou te pakke krijgt?
nuja ik heb ook wel al eens snachts gedroomd nzo en ook al gehad dat monsters achter me zate en me dan te pakke krege toen voelde ik ook echt virtuele pijn, iedereen zal dit wel al eens gehad hebbe in een nachtmerrie door bvb eens neergeschote te worde enz,
dus mijn vraag is
kun je er dezelfde pijn van krijgen als in een nachtmerrie als van een bad trip
of is het gewoonweg nog veel erger?
ik zou het gewoon wille wete moest ikzelf fout gaan, voor te wete wat ik kan doen, niet doen..
grtz

