Je eerste hallucinatie !

Post hier de eerste drug geintroduceerde hallucinatie, en wat je toen op had.

Mijne: Was bij een vriendin thuis, ik liep langs een tas die ik bij me had, en ik zie een jas ernaast liggen, met mijn telefoon erop. terwijl ik zeker wist dat ik mijn tellefoon in die tas had gedaan. stap ik er omheen om bij het goede vakje te komen, zie ik die jas en tellefoon ineens niet meer liggen o.O
En ja hoor, mn tellefoon zat gewoon op de plek waar hij hoorde :tongueout:

ik had een paar dagen achter elkaar flink geblowed. (meestal en vrij onregelmatige blower)

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Uhhhhhh op Soenda Festival vorig jaar, xtc op, zag ik midden op het veld een beekje waardoor ik helemaal naar links ging lopen om over een brugje te gaan, want die was aan de linkerkant. De logica van een beek midden op het veld voor de supervolle mainstage, het is me een raadsel hoe ik daar op gekomen ben. Twee seconden later dacht ik: why the fuck ben ik naar links aan het lopen?

Hallucineren leek me altijd eng, tot ik met xtc merkte dat het eigenlijk hilarisch is. En qua echt hallucinerende drugs, dan had ik met 2cb m'n eerste ervaring. Het eerste wat ik toen echt zag bewegen waren de concertkaartjes op mijn deur, die vet mooi aan het golven waren.

Hendroid

Experimenterende gebruiker
Was met xtc ik zag mijn spijkerbroek een beetje opgefrommeld op een tafel liggen thuis en in een keer leek het een slang die steeds een ander hoofd kreeg zoals een aap of een olifant haha fucking vage shit

jramusch

Newbie
Hallucinaties is in mijn opinie niet voor iedereen weggelegd. Ervoor openstaan is belangrijk. Ik was in de Gashouder voor een welbekend feest dat met een A begint en eindigt op Wakenings. We hadden niks bij ons, maar een vriend van me kwam naar me toe om te melden dat hij voor mij had meegenomen. Ten eerste koningsvent dat hij daar aan denkt. Toevallig ook zijn verjaardag, dus trakteren mag altijd.
Alleen die avond was het mijn eerste hallucinatie. Het begon ermee dat ik voor een podium stond los te gaan die er niet stond, waar ik achter kwam nadat ik 3 keer met mijn ogen knipperde. Het was eigenlijk per dranghek, zonnebril, masker of baard steeds grappiger. Mijn eerste was ook echt mijn leukste.

Jovanovic

Belezen gebruiker
hawaiiaanse paddo's
gewoon, alles veranderde in een sprookje, het eerste zeg maar wat ik zag was hoe de wolken van vorm veranderden en hoe het leek alsof iemand ze getekend had met een potlood of zo..

polderpassie

Met mijn beste vriend K toen ik 16 was.

Zijn gezicht leek op een leeuw.

Ik weet nog dat ik tijdens de hallucinatie op een papiertje schreef;

alles is zo mooi - het lijkt een schilderijtje - ik wou dat het altijd zo kon blijven

(het is niet zo gebleven want K is verdronken tijdens zijn laatste trip 20 jaar later)

derpson90

Newbie
Was met me eerste keer xtc.

We waren op een festival en toen zweerde ik dat ik 2 mensen op een fiets zag zitte de ene achter op. Toen ging ik van wat dichter bij kijken en toen bleek er geen fiets te bekkennen. Ik vind die hallucinaties van xtc altijd zo levensecht enzo mindfuck

WhiteWidow

Mijn eerste keer was op XTC

Ik lag in mijn bed rond 1 uur 's nachts, ik was met iemand aan het praten op m'n mobiel.
Ik keek eventjes weg van m'n telefoon en opeens stond een goede vriend van mij in m'n kamer in precies dezelfde kleding waarin ik hem de dag ervoor had gezien. Ik was best geschrokken toen haha :openmouth:

Zoari

Mijn eerste hallucinatie kwam denk ik toch door lachgas.
Alles stond stil en op de telefoon camera bewoog wel alles.
Later kwam ik erachter dat ik half out ging maar het was te gek!

[nog een leuke] Met wiet en een vriend van mij. We keken 30 minuten naar een meer [het waaide hard] er waren dus allemaal vogels en opeens kreeg alles een grijs tintje en het leek echt op een schilderij :grin:

Pandan

Wijs gebruiker
Emeritus Mod
Mijn eerste keer hallucineren was toch wel met Xtc, allemaal vage shit, stond in een kelder, maar het werd een festivalterrein, mensen hadden schmink op(als een clown geschminkt) en verbrande gezichten. Het leek net alsof iedereen een masker op had.

Was in de avond, in de middag had een vriend van me een blouse gekocht met allemaal aparte patronen erop. Toen hadden we in de avond een portie truffels gegeten. Uurtje later zag ik de patronen op de blouse bewegen, het was wel een mild effect dus dat was wel jammer. Ik was erg teleurgesteld.

Drokz

Dat was met mijn eerste keer xtc, überhaupt mijn eerste keer harddrugs.
Ik was op een hardstyle/hardcore festival en ik zag plotseling een klasgenoot staan die helemaal niet van die muziek houdt. Dus ik kei enthousiast erheen rennen: "Yooooo Arno wat de fuck doe jij hier dan weer man!"
Was het een volledig onbekende :grin:

Pandan zei:
mensen hadden schmink op(als een clown geschminkt) en verbrande gezichten. Het leek net alsof iedereen een masker op had.
Precies hetzelfde had ik met nieuwjaar, toevallig!

Inzk

Newbie
Re: mijn eerste ervaring van hallucinaties

Bij Awakenings in het Klokgebouw in Eindhoven (echt top locatie overigens). Ik had tussen de 3 en 4 xtc pillen op (weet niet meer hoeveel ik er op had, op het moment van de verschillende hallucinaties die ik had).

- Ik dacht steeds dat de ijsjes (raketjes) die mensen aten, citroenen waren en vroeg me af waarom ze daar citroenen zouden hebben. Rond half 6 kreeg ik nog een aantal muntjes van iemand die ik kende en naar huis ging, daar ging ik ook een ijsje van kopen en vanaf dat moment heb ik wel 6 of 7 ijsjes gegeten, die waren echt heeerlijk!!

- We liepen naar de lockers en eet ruimte toe om geen idee wat te gaan doen, en daar stond iemand iets te eten, waarop ik naar hem toe liep en zei: Ben jij nou een stuk lamsvlees aan het eten!? Maar het was gewoon een broodje ..

- Laatste was dat ik een tijdje steeds dacht dat er vlonders op de grond lagen, waar ik op moest gaan staan, waardoor ik dus heel raar ging lopen.

Ik vind hallucinaties wel grappig, maar heb andere keren ook wel eens gehad dat ik steeds dacht dat ik mensen in mijn ooghoeken zag (waren meer zwarte schaduwen, waarvan ik dacht dat het mensen waren). Dat vond ik op dat moment maar irritant en soms zelf een beetje eng.

Ciaoo

Vorig jaar ergens op een feestje, had toen geloof ik 1,5 blauwe defqon op.
Ik stond richting de DJ te kijken en opeens dacht ik 'Laat ik eens kijken hoe laat de trein komt', want voor mijn gevoel stond ik naar zo'n bord op het station te kijken ofzo. Een halve seconde later snel opzij moeten springen want het was toch de trein zelf die recht op me af kwam.
Ik voelde me toch wel erg verdwaasd toen ik het doorhad, had ook nog nooit soortgelijk gehallucineerd van XTC (verder dan overal bekenden van school of iets denken te zien kwam het daarvoor nooit). Vind die dwaze XTC 'hallucinaties' toch wel altijd grappig omdat je zelf ook doorhebt dat het helemaal nergens op slaat.

^Dat is best grappig, heb van het weekend voor het eerst X op, ik heb VRESENLIJK hard gelucineert. Ik zag een spin op mijn vriends rechter oog, en kwam rood zand achtig poeder uit mn shag stromen, en ik zag de hele avond vage insecten *die er niet waren :tongueout:*

Na een nachtje xtc thuis beelde ik mij in dat er duitse soldaten achter mij zaten,
Heb ze gelukkig doodgeschoten (gehoord van vriend) :)

niels00o

Newbie
MIjn eerste hallucinatie was met 2-CB, 30-35MG.

Was echt heel erg leuk :rock:

Ik kon mijn hallucinatie heel goed beinvloeden, als ik dacht aan molens dan zag ik molens op de muur, als ik aan teddy beren dacht zag ik teddy beren op de muur :P

echt vage shit 2CB, 2CB lijkt me niet verstandig om te gebruiken wanneer je niet lekker in je vel zit , dan kun je misschien wel is enge hallucinaties krijgen.

mick swagger

Belezen gebruiker
1 van mijn eerste hallucinaties waren dat ik samen met een maat van mij tijdens een xtc trip in de spiegel keek en dat wat erachter kwamen dat als je wat langer bleef kijken onze huis helemaal zwart werd.

1 van mijn meest favoriete hallucinaties was een paar maand later ook aan de xtc, toen liep ik samen met een maat erg leip door het dorp en plotseling stond ik ook in oog met een zwarte panther! Ik verstijfde gewoon van angst want, op het moment dat ik dat beest zag, keek het mij ook recht in de ogen. Toen besefte ik na 20 seconden, gelukkig dat het een hallucinatie was! Mijn hart voelde ik echt wel in mijn keel kloppen. Het leek allemaal echt levensecht! Supervet, van die MDA -achtige hallucinaties!

Secoo

Newbie
Mijn eerste hallucinatie die ik me nog kan herinneren is toch wel die na m'n tweede keer XTC.

Om 5 uur 's morgens 12km naar huis op de scooter. Vanaf dat ik de stad uit was en dus op een lang fietspad met hier en daar wat bochtjes terecht kwam, begonnen de eerste schimmen het fietspad over te steken. Het werden er steeds meer, schimmen van mensen, soms met honden, soms met een kind aan hun hand. Ze haalden me in of ze renden van me weg. Ik besefte wel dat het niet echt was, maar toch ontweek ik ze maar. Want stel is dat er echt iemand zou lopen.

Bovenaan