Je eigen pillen labaratorium.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Als ik in mijn high zit, fantaseer ik wel eens met vrienden over een eigen labaratorium.
Dit is sowieso onhaalbaar gezien mijn kennis van scheikunde.
Nu heb ik laatst de serie breaking bad gezien. (Alle afleveringen)
En dit maakte mij toch een beetje nieuwsgierig.

Zou het in theorie haalbaar zijn om in je kelder een kleine drugs labaratorium op te zetten?
Afgezien van het feit waar je je grondstoffen enzovoort gaat halen.

En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen. :rock:

Fool

Badass junkie
Ja, dat is prima mogelijk, over manieren waarop mag hier (denk ik) niet gesproken worden. 't zal je verbazen hoe makkelijk bepaalde soorten drugs te produceren zijn. :P

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Fool zei:
Ja, dat is prima mogelijk, over manieren waarop mag hier (denk ik) niet gesproken worden. 't zal je verbazen hoe makkelijk bepaalde soorten drugs te produceren zijn. :P
Neem nu GHB. Nahja, laten we zeggen dat een vriend van een vriend dit heeft geprobeerd te maken. Dit was aardig gelukt. Nooit getest geweest. :wink:

Maar pillen, nu heb ik het specifiek over pillen, je kan toch moeilijk de gamma binnenstappen en vragen voor een pildrukmachine?

Alhoewel ik in mijn droomwereld alles tot op de details heb uitgewerkt. een eigen merk! :hearteyes:

EDIT; zojuist wat rond gekeken op een ander forum, het blijkt nu dat ze een mal hebben van metaal, waar je een X aantal pillen in kan maken. Je kunt je eigen mal maken uit metaal, met je eigen logo enzovoort.. je smeert er ''XTC-pap'' op en neemt een plaat om erop te leggen. dan wacht je tot het droogt.

Nou weet ik niet als dit correcte informatie is, maar zag er wel een beetje logica in. :hearteyes:

EDIT2;

Na nog een beetje rondgekeken te hebben sta ik ervan verbaast dat je het gehele proces, waar je die grondstoffen haalt, etc.. gewoon tot op de details uitgewerkt staat online.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
MentalFucked zei:
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.

Nederland was altijd het grootste XTC productieland ter wereld, tegenwoordig Canada volgens mij.

Uiteraard is het mogelijk om zelf een XTC lab op te zetten, echter is de vraag of je gaat slagen en niet gepakt wordt. Je vraagt op een forum hoe dat in zijn werk gaat, reken maar dat de politie hier wel eens meeleest :wink:

Het is makkelijker om wiet te kweken dan om een XTC lab op te zetten.. Ik zou er nooit aan beginnen :P

Skirre

Bewuste gebruiker
En zijn er eigenlijk XTC labs in Nederland/België, die snoepjes moeten toch ergens vandaan komen.

Als je het lokale Limburgse nieuws zou volgen komt er toch nog redelijk vaak voorbij dat er een lab is gevonden of dat er bijvoorbeeld bergen afvalstoffen in een of ander bos zijn gedumpt. Dat heeft natuurlijk te maken met de aanvoer van de benodigde grondstoffen vanuit Duitsland (of België).

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Maar verder: nah te veel moeite.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
ZERO- zei:
Het enige wat me enigszins aantrekt aan het maken van eigen xtc-pillen is LEUKE BLIJE LEUKE LIEVE LOGOOTJES JAAAA KLEURTJES EN VORMPJES JOEHOEEE.

Ik had uitval op school dus had besloten om een eigen logo te designen in studie.
Klasgenoten zijn immers op de hoogte van mijn gebruik.

Zal morgen blaadje meenemen van school en hier posten!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
ZERO- zei:

Hahahahaha nailed it!! Ik heb ook echt wel iets beters te doen, pilletjes kosten bijna niks en ik doe het 2x per jaar. Daar ga ik geen moeite voor doen

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Lees een artikel van een week terug, blijkt gewoon dat er chemische stoffen van een nog niet gevonden drugslabo in de buurt in de bossen gedropt zijn. Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:
Er waren 4 kinderen met de fiets in gevallen deze hebben brandwonden opgelopen.

Verdomme man... wat kan ik daar boos om worden

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Dayum... Drugs produceren vind ik helemaal top, maar mensen die chemicaliën in bossen dumpen... daar kan ik echt zo slecht tegen..

MentalFucked zei:

+1

Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Tijdloos zei:
Ik zou (LSD) microdots gaan fabriceren en aan de farma industrie verkopen als therapeutisch middel. Het word toch alweer (deels) gezien als medicijn , ben je nog 'legaal' bezig ook :)

:hearteyes:
"Dokter, ik voel me de laatste tijd zo neerslachtig."

"Hier jongen, ik schrijf je een receptje voor een velletje blotters. Dan ben je zo weer over dat dipje heen."

Ideale wereld :hearteyes:

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
Nou ja, de medische wereld is ook maar een groot complot.
Kanker patiënten vergiftigen door chemo te geven met een 3% slagingskans voor ontelbare euro's.
Iemand in mijn familie is dokter (Weet niet wat hij van mij is, is eigenlijk geen familie meer, maar wel van mijn oma, daar is het de neef van.)

En nou had zijn eigen kind kanker gekregen.
Hij deed de behandeling van kanker patiënten.
Hij verbad de behandelende arts om chemo te geven aan zijn eigen zoon.
Zijn zoon was toen denk ik 21, is ongeveer 6 jaar geleden. Ik was toen nog maar 11. Kan me daar niet echt veel herinneren, gelukkig vertellen mijn ouders dit nog wel eens tegen andere mensen die iemand kennen die momenteel kanker heeft.

I.P.V chemo therapie, zette hij zijn zoon op een suikervrij dieet en diende hem iets van wiet toe, of hasj.. wet niet meer wat het precies was. En vertelde ons dat zijn zoon nu 90% kans heeft om de kanker te overwinnen.

Hij heeft de kanker ook overwonnen.

Ik lees hier vaker iets over op internet, maar vraag mezelf af is dit gewoon puur toeval of echt zo?

Het zou maar een zieke maatschappij zijn moesten de dokters het zwijgen opgelegd krijgen door de farmaceutische industrie?

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:

MentalFucked zei:

Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.

Snowblind

Belezen gebruiker
MentalFucked zei:
Als jullie willen stuur ik jullie de kranten artikelen door via PB.
Ik zet ze liever niet hier neer I.V.M anominiteit.

Dan zou ik de betreffende post deleten. Als ik zou willen, ben ik daarmee in combinatie met de mediabeelden binnen no time achter je verblijfplaats.
Er is de laatste weken maar 1 incident met deze strekking in de media geweest. :wink:

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Fool zei:
Ik kan er ook heel slecht tegen, maar dit is helaas het logische gevolg van het huidige systeem. Hoe meer voorraad aan afvalstoffen ze hebben staan hoe hoger hun productie en dus straf geschat zal worden indien ze gepakt worden. En als ze het naar een chemisch afval punt brengen worden ze gelijk gepakt, helaas.

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Tsja, maar dat praat 't nog niet goed. Hopelijk komen er betere mogelijkheden...

Gewoon in grote tonnen ergens langs de kant van de weg droppen, zorgen dat deze compleet afgesloten zijn en niet geopend kunnen worden!

Daarna anoniem een belletje plegen naar het noodnummer en zeggen dat je daar je spul hebt gedropt. Doe dit met een telefoontje van 10 euro en gooi hem dan erbij zou ik zeggen! :)

Wel even opletten met welke locatie I.V.M camera beelden enzovoort.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SmartieAndMe zei:
Da's een mooie optie inderdaad, maar dat gaat niemand doen. Waarom zou je bij het maken van zulke grote overtredingen de politie zelf bellen en ze meer wijs maken dan ze waren met het risico op jaren celstraf...

Als je dat doet sluiten ze gelijk de omgeving af in de hoop je te pakken

Dan heb je nog de optie 200km te reizen.
Bij je lospunt alles neerdroppen.
50km verderop onderweg naar huis belletje plegen & telefoon weggooien.
150km verderop ben je terug bij je drugslab :tongueout:

Die 50 euro aan benzine & 10 euro voor een telefoon is niks vergeleken met wat ze verdiend hebben aan het gene waardoor dat afval is ontstaan.

Moestuinier

DF-koning
Tripreporter
200 km reizen met wat drugsafval in de lading? Goed bezig zo, als er dan een controle aan te pas komt mag die persoon wat tijd gaan zitten. Denk dat meestal wel iemand betaald word om dat afval te lozen die weinig te zien heeft met de productie zelf. De manier waarop het gebeurd is te erg voor woorden...

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Inderdaad. Logischerwijs kiest iedereen voor de weg met de minste risico's aangezien ze iets doen waar ze jaren voor moeten brommen. Niemand gaat 200km rijden met illegaal drugsafval. Het is maar goed dat jij niet illegale drugs produceert want dan had je waarschijnlijk al in de bak gezeten haha

Fool

Badass junkie
SmartieAndMe zei:
Fool zei:

Zeker waar, dit praat het absoluut niet goed. Een betere mogelijkheid lijkt mij de productie gewoonweg legaliseren. :)

Haardroger

Belezen gebruiker
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet.
Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa...

SirErick

Wijs gebruiker
Haardroger zei:
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet. Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa.
Dat is een feit, want die lui willen alleen geld verdienen en het maakt hen niet uit hoe.

LiveFastDieYoung

Wijs gebruiker
SirErick zei:
Haardroger zei:
Een ander punt is dat iemand die eenmaal de wet heeft overtreden door een aantal kilo pillen te produceren zich ook niet heel direct zal bekommeren over het schenden van een milieuwet. Ondanks dat producenten niet helemaal aan het al-capone plaatje voldoen dat vaak wordt geschetst denk ik toch echt niet dat ze het moreel kompas hebben van moeder Theresa.
Dat is een feit, want die lui willen alleen geld verdienen en het maakt hen niet uit hoe.

Kan zelfs een vader zijn van 2 kinderen met een vrouw.
Die gelukkig leven maar geen geld hebben om hun kinderen op te voeden.

Zie je daar een wat eest een hard werkende man was pillen produceren in een lab.

MeejheM

Badass junkie
tsjah, je hebt weinig keus dan het ergens achteraf langs de weg te dumpen. natuurlijk dumpen mensen het liever snachts voor het hek van de milieustraat, maar lantaarnpalen en camera's hangen voortaan ook bijna overal.

en de schade aan het milieu valt ook wel mee als je gewoon de juiste containers gebruikt. daar deden ze een tijdje geleden nogal zielig over, dat de kosten om het gedumpte afval op te ruimen de pan uit rezen. net of ze de grond in een straal van 20 meter rondom 2 meter afgraven...

als mensen gewoon zo netjes mogelijk hun afval correct verpakt dumpen was er niet zo veel aan de hand, busje pakken, paar mannetjes in witte pakken, en een paar uur later is het gevaar geweken.

soms zei ik beelden in de media van lukraak neergepleurde vaten die in een willekeurige sloot gedumpt zijn. als je ja afval zo uitlaadt ben je ook niet heel bewust met je eigen veiligheid bezig.

je eigen labo hebben klinkt leuk, maar ik denk dat de fantasie mooier is als je hem zo houdt. als je kijkt wat ik hier thuis allemaal gesloopt heb met chemicalien enzo. omdat ik alles wat ze op youtube doen toch wel zelf ga proberen...

Bovenaan