fneawognfkgln zei:gedaan:
hallucinerende middelen:
wiet
hasj
dxm
ketamine
xtc/mdma
lsa
stimulanten:
speed/amfetamine
ritalin
cocaïne
crack
verdovende middelen:
opiaten:
heroïne
codeïne
fentanyl
methadon
buprenorfine
benzodiazepines:
alprazolam/Xanax
bromazepam/Lexotanil
clonazepam/Rivotril
diazepam/Valium
flunitrazepam/Rohypnol
lormetazepam/Loramet
midazolam/Dormicum
nitrazepam/Mogadon
oxazepam/Seresta
temazepam/Normison
alcohol
fenobarbital
medicijnen ook op voorschrift (gehad):
risperidon/Risperdal
levomepromazine/Nozinan
diazepam/Valium
oxazepam/Seresta
lormetazepam/Loramet
buprenorfine/Temgesic
methylfenidaat/Ritalin en Concerta (beide)
nog te doen:
nee bedankt![]()
uhh.. nee :P komt niet echt daardoor, maar het heeft t wel versterkt,Chimera zei:![]()
En je functioneerd nog prima???![]()
illustreert het perfect, je kan altijd stoppen maar het blijft je altijd bij, Kim zei:CRACK
basecoke
XTC
Cocaine
Speed
Heroine
fneawognfkgln zei:wordt vaak door elkaar gehaald
cocaïne HCl roken kan je ook basen noemen, maar dan base je geen cocaïne base.
crack is eigenlijk alleen in amerika, dat wordt op een andere manier gemaakt daar, hier is het basecoke alleen. althans zo heb ik het me laten vertellen.
chinezen en basen worden ook vaak door elkaar gehaald.
dus voor de duidelijkheid:
1) je hebt cocaïne hydrochloride; snuifcoke, kan je ook roken maar heeft weinig effect ivm snuiven. en cocaïne base; crack, dit is cocaïne die meestal zeer zuiver is (>90%), in blokjes komt die een beetje wit-gele kleur hebben, vooral geschikt om te roken. als je hersenschade wilt is cocaïne base roken de ideale keuze
2) je kan drugs roken door chinezen of basen, chinezen: het op aluminiumfolie leggen, onderkant folie verhitten, rook door een buisje inhaleren. basen: de drug verbranden met een directe vlam, zoals in een crackpijpje of omgebouwd hasjpijpje (sigaretten-as bijvoorbeeld)
Moeilijk om te zeggen wie er nou gelijk heeftCrack is onzuivere basecoke met restanten natriumbicarbonaat.
Bal0n zei:fneawognfkgln zei:wordt vaak door elkaar gehaald
cocaïne HCl roken kan je ook basen noemen, maar dan base je geen cocaïne base.
crack is eigenlijk alleen in amerika, dat wordt op een andere manier gemaakt daar, hier is het basecoke alleen. althans zo heb ik het me laten vertellen.
chinezen en basen worden ook vaak door elkaar gehaald.
dus voor de duidelijkheid:
1) je hebt cocaïne hydrochloride; snuifcoke, kan je ook roken maar heeft weinig effect ivm snuiven. en cocaïne base; crack, dit is cocaïne die meestal zeer zuiver is (>90%), in blokjes komt die een beetje wit-gele kleur hebben, vooral geschikt om te roken. als je hersenschade wilt is cocaïne base roken de ideale keuze
2) je kan drugs roken door chinezen of basen, chinezen: het op aluminiumfolie leggen, onderkant folie verhitten, rook door een buisje inhaleren. basen: de drug verbranden met een directe vlam, zoals in een crackpijpje of omgebouwd hasjpijpje (sigaretten-as bijvoorbeeld)
Leuk leuk dat het anders wordt gemaakt in Amerika, maar het is hetzelfde stofje. Uitgekookte coke/base coke/crack of wat dan ook, is allemaal freebase cocaïne.

Kim zei:Mwa basen doe ik elke dag wel.
Kim zei:Mwa basen doe ik elke dag wel.Soms meer soms minder
Zit ook niet meer op school maar dat begreep je denk ik al
Maar het is wel raar want ik heb ook soms gewoon genoeg en dan doe ik niks.Het doorgaan is omdat die crash gewoon zo vreselijk aanvoelt
ik heb wel meer dan 25 x bruin gerookt denk ik maar das over een half jaar. want voor bruin betaal ik wel de volle prijs en de coke krijg ik goedkoop tot gratis soms dus qua geld valt het wel mee al heb ik wel een schuld staan bij een dealer. maar ik ga nu maar eens slapen anders word je helemaal geregeerd door de coke en een kliniek lijkt me ook niet fijn
ookal zullen vele niet begrijpen hoe het zit dat merk je pas als je er zelf aan begint deenige nadelen die ik heb zijn de paranoia vooral als ik buiten gebruik .zit je op een bankje denk je dat dr overal mesnen zijn of als je in een steeg staat dat er iemand achter je staat .trillende handen maar ja das nie echt erg ofzo de obsessie weet niet wie dat ook heefd
maar zoals nu denk ik aleen maar aan een pijpje en dan natuurlijk dat kut gevoel dat je denkt dat je wat laat vallen maar ja ga nu echt stoppen doei iedereen