arie_b zei:Was een erg gezellige middag...
Hebbe ze een plakkie meegegeten dan
arie_b zei:Was een erg gezellige middag...

mrflame zei:Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch!
Paperplane. zei:Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).
Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,
Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...
Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc.![]()
Had gewoon een beetje veel genomen, op een lege maag, met weinig tolerantie. Dan klapt hij er wel in jaClubbin zei:Paperplane. zei:Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).
Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,
Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...
Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc.![]()
Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!
Jaa die is kinda herkenbaar.RavenStylez zei:XTC, tijdsbesef kwijt.
Vlak voor vertrek droppen.
Spacen onderweg naar huis & thuis![]()
Gelukkig was thuis 't licht uit en lag moeders op bed![]()
Madcat zei:ja, je helemaal vergist in de tijd. na een beetje ket, dacht ik om 20:00in slaap te zijn gevallen, en om 10:00 wakker te zijn geworden maar het was nog 22:00 Dezelfde dag en ik verbaasde me dat het niet lichter werd. gelukkig was mijn accu leeg en ging ik op de fiets brood halenmaar de supermarkt was dicht, dus dacht ik dat het zondag was. en ging bij de mc donalds langs. en verbaasde me dat er zo veel mensen op zondag 11:00 mc donalds aten. Toen ging ineens een lampje branden, en stond ik daar bij de mac. hahaha. Niemand had wat door gelukkig behalve ik.

Nibiru zei:Samen met een vriend (N) een nachtje gewaust op Mephedrone..
Gesnoven en geslikt.
Toen rond 5 uur snachts naar zijn huis gegaan, kwamen zijn moeder binnen tegen, gesprek tegen gehad. Gingen daarna de kamer in van N, kwamen erachter dat onze hele neus wit was.. En dat zn moeder NIKS gezien had!
Daarna wilde we gaan slapen, en toen zei ik nee w8 eerst nog me pep opmaken.
Dat gedaan, daarna realiseerde we pas dat eerst pep nemen, en dan gaan slapen geen goed ideee was![]()
![]()

, moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.mandragora zei:idd, moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.
OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)
Scaffas zei:Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.
En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
Cosmic Controler zei:Scaffas zei:Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.
En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD
flinke blunders zeg![]()
![]()

LytseTerror zei:Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!
Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!

Rufftodacore zei:LytseTerror zei:Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!
Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!
Sans Soucci![]()