Je ergste drugsblunder

_SG_

Experimenterende gebruiker
mijn grootste blunder was in renesse in zomervakantie.
ik kom een club uit gelopen helemaal van ut padje (dronken).
ik ging roken en toen moest ik pissen dus ik loop een hoekje om ga pissen, ik draai me om komt er een gast naar me toe: wil je een pilletje kopen.
had eerder die week ook al een halfje op mar die was getest en van een maat van me.
maja ik met me dronken kop meelopen ik was wel beetje wantrouw maja met me lompe dronke kop toch een pilletje en ingenomen in me eentje buiten terwijl iedereen binnen was en niemand die wist waar ik was.
gelukkig kwam ik echt 5 min. later een maat van me tegen en bleef gelukkig bij me en het pilletje viel wel goed was gelukkig geen troep ik heb geluk gehad die avond zoiets doms doe ik nooit meer :xtc:

Clubbin

mrflame zei:
Maak eigenlijk alleen blunders als ik dronken ben. Ik heb me op vakantie in Spanje met vrienden nogal misdragen. Ik scheen heel goed te kunnen paaldansen, dit heb ik ook een uur lang gedaan, terwijl de bewaking constant maar zei: 'get off it, it's only for girls.' waarop ik met mijn dronken kop telkens weer zei: 'but I am a girl!' Uiteindelijk de club uitgezet. En eenmaal buiten ging ik met een groep Duitsers mee die ik aanzag voor mijn vriendengroep. Ik kan namelijk redelijk goed Duits en had dus niet eens door dat ik Duits praatte. Het volgende moment (wat ik me kan herinneren) was ik opeens op mijn kamer. Toen ben ik op zoek gegaan naar mijn kamergenootje, die dus onder de douche in slaap was gevallen. Dus ik hem wakker gemaakt, met de vraag wat the fuck ik gedaan had. Maar hij wist niet eens meer DAT we uit waren gegaan. Vanaf dit moment ging ik alles filmen met mijn mobiel (vandaar dat ik het weet). Mijn kamergenoot en ik vonden het wel leuk om geintjes uit te halen, dus ik ging naakt op de gang op deuren kloppen. Maar toen ik weer bij mijn kamer aan kwam had de bastaard de deur dicht gedaan. Dus moest ik naar de receptie gaan om de extra sleutel te halen... Ben uiteindelijk met mijn pet (die ik op had) voor mijn kleine japie naar de receptie gegaan. Heb hun gezichten nog op film, hilarisch!

Hahahahaha wat een verhalen!!!
Vooral die paaldansact zie ik al voor me :grin:

Paperplane.

Wijs gebruiker
Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.
Ik een uur voordat hij komt er alvast de helft eten(+/- 3g wiet).

Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,

Ik: Yo waarom had je gebeld?
Hij: Doe nou maar niet alsof, met wie heb je gechillt?
Ik: Waar heb je het over? *Ondertussen hard aan het nadenken*
Hij: Ik zou gister komen chillen cakjes eten!
Ik: Oohhh fuck...

Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. :tearsofjoy:

Clubbin

Paperplane. zei:
Spacecakjes gebakken, zou samen met een vriend bij mij thuis chillen, die dingen eten.

Volgende dag word ik wakker, telefoon met miljard gemiste oproepen. Ik hem zo bellen, nog in afterspace,

Bleek hij een uur voor de deur te hebben gestaan, aanbellend, bellend etc. :tearsofjoy:

Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!

Paperplane.

Wijs gebruiker
Clubbin zei:
Paperplane. zei:

Haha pffff spacecake is troep!! Heb je alleen maar geslapen..saai!
Had gewoon een beetje veel genomen, op een lege maag, met weinig tolerantie. Dan klapt hij er wel in ja :tongueout:

Perrydiculous

XTC, tijdsbesef kwijt.
Vlak voor vertrek droppen.
Spacen onderweg naar huis & thuis :xtc:
Gelukkig was thuis 't licht uit en lag moeders op bed :)

blowfish

Newbie
ik weet nog mijn eerste joint die ik had gerold een paar jaar geleden ik was toch wel wat nerveus om één of andere reden nou ik lik hem toe en ik had er toch aardig wat ingedaan ik ga naar de badkamer want van mun ouwkes mag ik niet blowen binnen we hebben namelijk een brandallarm dus moet ik altijd in de badkamer blowen nou brand ik het resterend papier aan mijn filterweg tik hem nog wat aan steek hem in mijn mond steek ik hem aan bam alles dirrect aan één kant verbrand.tot op heden weet ik nog altijd niet wat er mis is gelopen :confused: nou gelukkig dat het maar éénmalig is gebeurt

Ik had toen eens veel te veel gedronken en daarna ook nog een joint opgerookt, en het blijkt dus (uit filmpjes) dat ik in het chinees dingen liep te lullen over paarden op het dak en frieten tafel en, en ik had een boom gebeten... toen ik de filmpjes zag schaamde ik me echt vol kapot...
Maarja, mijn vrienden hadden de beste tijd van hun leven gehad, want op de filmpjes hoorden je ze alleen maar kapot gaan van het lachen haha
(nee ik ben geen chinees, en ik kan geen chinees en ik heb niks weg van chinezen)

foreverinspace

Belezen gebruiker
Was een joint aan het rollen op de wc , hij was net klaar en toen men moeder op de deur kloppen 'WAT DOE JIJ DAAR ZOLANG' , 'Ma , ik heb last aan me darme wacht effe , was namelijk zo geschrokken dat ik de joint in de wc heb laten vallen ...

dit is inmiddels al 2 jaar geleden

Maddog

Bewuste gebruiker
ja, je helemaal vergist in de tijd. na een beetje ket, dacht ik om 20:00in slaap te zijn gevallen, en om 10:00 wakker te zijn geworden maar het was nog 22:00 Dezelfde dag en ik verbaasde me dat het niet lichter werd. gelukkig was mijn accu leeg en ging ik op de fiets brood halen :grin: maar de supermarkt was dicht, dus dacht ik dat het zondag was. en ging bij de mc donalds langs. en verbaasde me dat er zo veel mensen op zondag 11:00 mc donalds aten. Toen ging ineens een lampje branden, en stond ik daar bij de mac. hahaha. Niemand had wat door gelukkig behalve ik.

Slowburn

Madcat zei:
ja, je helemaal vergist in de tijd. na een beetje ket, dacht ik om 20:00in slaap te zijn gevallen, en om 10:00 wakker te zijn geworden maar het was nog 22:00 Dezelfde dag en ik verbaasde me dat het niet lichter werd. gelukkig was mijn accu leeg en ging ik op de fiets brood halen :grin: maar de supermarkt was dicht, dus dacht ik dat het zondag was. en ging bij de mc donalds langs. en verbaasde me dat er zo veel mensen op zondag 11:00 mc donalds aten. Toen ging ineens een lampje branden, en stond ik daar bij de mac. hahaha. Niemand had wat door gelukkig behalve ik.

Hahaha, dit verhaaltje heeft me wel even goed laten lachen :tearsofjoy:
Zie het al helemaal voor me :tongueout:

Nibiru

Bewuste gebruiker
Samen met een vriend (N) een nachtje gewaust op Mephedrone..

Gesnoven en geslikt.
Toen rond 5 uur snachts naar zijn huis gegaan, kwamen zijn moeder binnen tegen, gesprek tegen gehad. Gingen daarna de kamer in van N, kwamen erachter dat onze hele neus wit was.. En dat zn moeder NIKS gezien had!

Daarna wilde we gaan slapen, en toen zei ik nee w8 eerst nog me pep opmaken.
Dat gedaan, daarna realiseerde we pas dat eerst pep nemen, en dan gaan slapen geen goed ideee was :rolleyes: :rolleyes:

Levitate

Newbie
Aan de LSD thuiskomen, en je schoen niet uitkrijgen..
Zo lang bezig geweest dat me moeder op een gegeven moment naar beneden kwam en mijn schoen uit heeft getrokken, terwijl ik een beetje op die bank lag. Niks gemerkt. Daarna lag ik in bed echt heel lang bij te komen, helemaal gestresst etc.
En natuurlijk een keertje Speed weggeblazen. Per ongeluk. en dan alles weer bij elkaar zoeken en dan is het altijd minder he.

GoedeWiet

Nibiru zei:
Samen met een vriend (N) een nachtje gewaust op Mephedrone..

Gesnoven en geslikt.
Toen rond 5 uur snachts naar zijn huis gegaan, kwamen zijn moeder binnen tegen, gesprek tegen gehad. Gingen daarna de kamer in van N, kwamen erachter dat onze hele neus wit was.. En dat zn moeder NIKS gezien had!

Daarna wilde we gaan slapen, en toen zei ik nee w8 eerst nog me pep opmaken.
Dat gedaan, daarna realiseerde we pas dat eerst pep nemen, en dan gaan slapen geen goed ideee was :rolleyes: :rolleyes:

Ja dat dacht ik vroeger ook altijd, dat mijn ouders het niet zagen..

Blijkt achteraf dat je ouders toch vrij snel subtiele verschillen bij hun kroost wat ze 18 jaar dag in dag uit hebben kunnen bestuderen..

boenkeng

Bewuste gebruiker
en het vaak gewoon niet eens laten merken... die zien echt wel dat je hebt geblowd, gedronken, gesnoven of gesnoept...

Alleen GHB merken ze denk ik niet, lijkt meer op iemand die gedronken heeft

mijn ergste blunder en eigenlijk ook de eerste..

Afgelopen nieuwjaar was ik naar qountdown gegaan in de HMH. Daar aangekomen een likje MDMA genomen en afwachten.... 3 kwartier later voor mijn gevoel nog geen werking dus nemen we (lekker slim) een wat grotere lik erbij :grin:

10 min later slaat de eerste lik in en begin lekker te springen en te doen! Opeens komt mijn verstand opzetten: dit was de eerste lik... oh ooohhhh de 2e komt nog!

Mijn maten moesten naar de wc dus ik ging gezellig mee :grin: onderweg van onze plek naar de wc klapte die in.. en hard!
Ik liep vooraan en sprong/ren meer dan dat ik loop :grin: ik hoefde niet naar de wc dus dacht: hey bij de deur staat een hekje (zon drankhekje) ik draai me om zeg tegen me maten dat ik bij dat hekje op hun wacht, sprint vooruit met de gedachte er lekker tegenaan te gaan hangen...
in mijn sprint kom ik bij het hekje aan, steek mijn arm uit, pak naar mijn mening het hekje stevig vast en.........

JUIST!! er staat alleen een gehallucineerd hekje! vol op me plaat, head first uiteraard.... :rock:
vrienden keihard lachen en ong 50 man mij heel vragend aankijken.

Man oh man wat heb ik me geschaamd :tearsofjoy:

Ewie

Belezen gebruiker
Eén van de leukste topics op DF! :grin:

Drugsblunders, genoeg meegemaakt om wel voorzichtiger met drugs om te gaan..
Op alcohol de bij bijna iedereen wel bekende kotspartijen (laatste jaren kan ik alcohol gewoon veel beter verdragen geloof ik, misschien een slecht teken.. Of het is omdat ik het voornamelijk bij bier houd nu :) ) Midden op de dansvloer in een grote volle discotheek, gelukkig herinner ik me er nauwelijks iets van. Politie die me aanhoud, nacht moeten zitten wegens openbaar dronkenschap, zakken leegmaken en daar nog een pil tegenkomen (had die avond alleen wiet/alcohol gehad).. Erop kunnen gooien dat het een vitaminepil was, die werd weggegooid en ook niks meer over gehoord. Misschien omdat ik zo rustig/netjes overkom :P

Op GHB toch wel een hele vage dag/avond/nacht/morgen gehad, ergens tegen 5 uur in de middag gepakt (was tevens de eerste keer, ook de laatste) maar geen idee hebben wanneer het ging werken o.i.d.. Het was vrij milt, dus wat bijpakken.. Even siroop halen in de winkel met een vriend, toen begon het wel te werken.. Eenmaal thuis constant in slaapvallen, beetje angstig hierdoor en alles op alles om wakker te blijven (wat gelukkig ook werkte). Weer wat later bijpakken, erg vage acties uitgehaald, vaag in Duitsland over straat lopen, gaan pinnen etc.. Weer thuis een grote kotspartij, volgens mij alle kamers wel gehad :( toch in combinatie met andere drugs de lange nacht volgehouden..

Het vervelendste waren/zijn (zo heel af en toe) toch die bus/treinreizen.. Vooral met pep en geen slaap behoorlijk paranoïa kunnen zijn, bang dat iedereen het doorheeft.. Niet weg kunnen, bah!

Hmm misschien nog niet echt blunders te noemen, zal misschien morgen wat meer typen :wink:

LytseTerror

Ik had eens een ongelovelijke praatkick op een hardcore-feestje.
Ik was al aardig leip, dus ik liep rondjes en maakte gesprekken met verschillende mensen.
Ik kwam een onbekend meisje tegen, waarvan het me wel leuk leek om tegen te praten.
Het gesprek ging als volgt:

Ik: Hallo! =D.
Meisje: Hee. :)
Ik: Heb je het naar je zin?
Meisje: Ja hoor, en jij?
Ik: Ja, ik vermaak me prima!

...

Ik: Weetje?
Meisje: Nou? ..
Ik: Soms stoppen ze cafeïne in plaats van speed in pillen!
Meisje: Okee.. ?
Ik: Nou en dan denken de mensen witte te hebben terwijl ze bruin brood eten!
Meisje: De wat?
Ik: Oke, sorry dat sloeg nergens op.
Meisje: ...

Toen ben ik maar weggelopen, ik weet nog steeds niet waarom ik dat zei haha.

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Tijd terug een behoorlijke blunder met truffels gehad. Had toen sowieso pas 2 keer truffels gehad en dat was een ander soort als deze. Thee van gemaakt, laten weken en na een kwartiertje een slokje genomen. Was het me toch smerig! Verschrikkelijk zuur, ging bijna over m'n nek na twee slokjes. Maar kende deze truffels niet dus dacht, zal er wel bij horen die smaak, dus toch met pijn en moeite wat weggewerkt. Daarna super misselijk.
Vriend lag na te denken over hoe het kwam dat het deze keer zo smerig was. En toen na een uur ofzo viel bij hem het kwartje... we waren die dag ervoor op pad geweest, maar voor we weggingen had m'n vriend nog even azijn in de waterkoker gegooid en dat laten koken, om hem op die manier te reinigen. In alle haast weggegaan en de volgende dag opnieuw de waterkoker aangezet. Hadden we dus een kop azijn met truffels weg zitten werken... :grin: :kots:

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
idd :kots: , moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.

OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)

OldskoolStoner

Enkele maanden terug was ik een pure XL joint aan het rollen ( had hiervoor 1.5 gram White Widow afgewogen). Tijdens het rollen heb ik de hele inhoud gewoon 'weggezucht'... :tearsofjoy:

Mused

Newbie
Bijna elke verjaardag zelf ook flink mee willen genieten van de sterke drank en ik eindig altijd als eerste in bed.

Paperplane.

Wijs gebruiker
mandragora zei:
idd :kots: , moet al walgen als ze azijn op tomaten en ajuin doen.

OT Laatst ging ik paddo's doen bij een vriendin, paddo's werkten al aardig.
Toen kwam die vriendin daar met een klein wit koffertje aan en haarband, ze ging haar ontsminken(maar dat zei ze niet). Ben ik in een extreme lachbui uitgebarsten omdat het leek dat ze speciaal voor mij een showtje opvoerde van gestoorde verpleegster dacht ik, zei vroeg wat er aan de hand was waarop ik zei 'heb je ze nog wel allemaal'?, ze begreep er niets van waarom ik dat zo grappig vond, dat probeerde ik dan uit te legge maar me woorden kwamen telkens iets te 'grof' uit me mond zo van: jou kop, jou gestoorde blik, gewoon hoe je bent,.... tsss laat maar. Was best wel irritant omdat zei het grappige er niet van inzag.
Heb het dikwijls als ik paddo's gebruik dat het lijkt alsof ik iemand uitlach tot het erge aan toe,maar dat komt natuurlijk door de paddos' en niet door de persoon. zelfs al weten ze dat je onder invloed bent van paddo's dan nog kunnen de meeste er niet om lachen.
(was ook de enige die paddo's had gebruikt)

Haha ja dat heb ik ook vaak als ik met iemand trip, ben uit mezelf redelijk narcistisch maar paddo's versterken dat enorm bij mij, en voel mezelf altijd beter dan de persoon met wie ik trip, maar dat zeg ik dan altijd heel lomp:

Ik: "Dude"
Hij "Ja?"
Ik: "Wij zijn het, maar ik ben het."

Reden genoeg om uitsluitend alleen te trippen, heb al eens iemand in een negatieve mindloop geholpen door dat soort opmerkingen.

MisterD

Ik had al anderhalf jaar niet meer geknalt ik er ram veel zin in ik pillen gehaald uitgedeeld en een groot deel van die jongens had dat nog nooit gedaan dus ik dacht dat wordt lachen wij bij een jongen thuis die gegooid en wij lekker aan het gaan na een tijdje begon het uit te werken en ik had er nog 2 en we zaten met 6 man dus ik dacht die snuiven we op. ik die pillen tot poeder gemaakt en wat denk je ik neem net de lijn komt de moeder van de vriend binnen waar we zaten en ik dacht die ziet mij hier met de lijnen op shoot en zei was toch al geen fan van mij dus ik dacht al fack maar nee dat wijf was zo zat dat dat ze dat niet gezien. komt zei daarna bij ons zitten, die andere jongens naar huis gegaan en ik met haar zoon daar nog zitten spacen, maar hij ging egt te ver was zijn eerste keer en had er 2 gegooid wij die 2 pillen die ik klein gemaakt nog met 2en opgesnoven op de wc dus ik dacht dat komt goed, effe later merkte ik al t begon in te slaan dus ik weer ram hard aan het gaan maar die vriend van mij ging egt te ver zat hij ondersteboven te gamen waar zijn moeder bij zat ik dikke lul kick aan het bouwen en die moeder snapte het maar niet die dacht die haar zoon te veel energy gedronken had. geniaal heb me nog zo bescheten en lekker te gelijk gevoelt.

en een keer was ik bij mijn broer slapen had me een lekker jointje gedraaid en was gaan shijten was ondertussen mijn moeder onverwachts langsgekomen mijn tel oplader brengen
kom ik terug van die wc met die joint half op dus ik lekker aan het teugen loop de kamer binnen met die joint zat mijn moeder daar op de bank en die is helemaal antidrugs die kop van haar onbetaalbaar die is meteen gegaan en heeft 2 weken moeilijk gedaan tegen mij

en dat ik een keer was uitgeweest en ik had afgesproken dat ik bij mijn oma ging slapen het laatste wat ik zelf weet is dta 3 wouten auto's langreden en ik egt flink naar de koten op het moment dat die langsreden ging ik op mijn gezicht maar ik had geluk ik was er al bijna en ik mocht doorfietsen daarna is wat mij verteld is dat ik bij mijn oma aan kwam om 4 uur snachts en daar nog uitgebreid soep heb staan maken(dat doe ik altijd als ik zat ben) en dat ik helemaal geflipt was omdat er geen prei meer was. Oma was niet egt blij volgende dag want die was wel 5x naar beneden gekomen omdat ik shit liet vallen en zelf wist ik het niet meer

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
Ooit een joint onder gezweet, tijdens een flinke MDMA trip. De druppels vielen gewoon van mijn kin af. En de wiet die er in zat was nogal duur en was niet van mij. was mijn maat niet zo blij me :(

Scaffas

Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..
2e keer spacecake was overigens wel heel leuk.

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD

Cosmic Controler

Bewuste gebruiker
Scaffas zei:
Eerste keer spacecake.. Ik had het op, na 3 kwartier tot een uur sloeg hij in.. 10 min voor me uit zitten staren en toen ging ik bad dus ben ik maar gaan slapen..

En we gebruiken een potje als asbak.. was ik een joint aan het roken, maar ik moest heel nodig naar de wc.. dus had ik hem op het potje gelegd (ik was al een klein beetje stoned) en toen is hij erin gevallen.. Ook niet echt handig want het was mijn laatste en ik voelde niet genoeg.. hele avond verpest xD

flinke blunders zeg :rolleyes: :)

Scaffas

Cosmic Controler zei:
Scaffas zei:

flinke blunders zeg :rolleyes: :)

Is het sarcastisch? :wink:
In dat geval.. I'm sorry, maar ik maak niet vaak blunders xD

Paperplane.

Wijs gebruiker
Keta avondje met de kennis dat ouders pas de volgende ochtend thuis zouden komen, 300mg afgewogen, nog even gedoucht en neus leeggesnoten, 300mg in die näse, alles ging goed, lekker in bed randje k-hole gelegen met tripmuziek in mn koptelefoon. Bleek mn moeder thuis gekomen te zijn en mn kamer binnen te zijn gekomen, ze kreeg amper contact met me, uiteindelijk kreeg ze me uit mn trance, ik tripte nog überhard, kon voor mn gevoel amper houding geven, met mn warrige ketahoofd moeder probwren wijs te maken dat ik echt niet gedronken heb, terwijl haar gezocht helemaal aan het vervormen was, en het "keta-geluid" enorm aanwezig was en ik dus amper verstond wat ik zei, laat staan wat zij zei. Overal maar random "nee" en "nee, echt niet!" op geantwoord.

De lol is nog, dat ik nadat ze had gezegd ga maar slapen, we praten morgen wel even, al niet meer snapte of het echt gebeurd was of ik het tripte, en na een paar minuten zat ik alweer met mn mind ergens anders. Gelukkig de ochtend erna te weten overtuigen dat ik in een fase tussen slaap en wakker zijn was, dat mn ogen daarom raar stonden en ik zo dromerig praatte. Wat een nacht zeg.

Loop je aangeschoten naar je fiets, schreeuwt er een kerel naar je uit het raam, keihard: "Ey, verkoop je wiet??" Alle shops waren al uren dicht want het was 4 uur 's ochtends. Ik denk, nah doorlopen. Maar een vriend zegt: "Ja hij heeft een hele zak vol thuis liggen". Naja, die kerel stond al echt 4 dagen heel strak en was daarom uit zijn raam aan het schreeuwen, hij had nu wiet nodig voor zijn comedown. Ik wordt opgehaald door de vriendin van die dude, die ook mij helemaal vercrackt aan loopt te turen. Kom maar naar boven, chille party zegt ze. Nja, prima dacht ik, wilde opzich wel wat verkopen.

"Yo welkom, zeiden ze", ik stond binnen. 4 lijpe mensen. Ik ben echt verbaasd hoe chill ze het hadden, want ze waren echt verneukt. Het was al zeker meer dan een half jaar terug dat ik iets anders dan jointjes gebruikt had. Ze leggen een dikke lijn voor me neer. Ik neem wat van die shit, en het brand alsof ik een combinatie van sambal & spiritus in mijn neus pleur, het stonk naar dooie vis. 20 seconden later, was ik op hetzelfde nivo. Ik zei: "chill jah, mag ik de rest?" rest opgesnoven. En toen kwam het euvel, die aap van een vent die het pand bewoonde nam een bommetje van één gram, en zei dat hij snel wiet nodig had. Ik werd dus leip naar buiten geflikkerd met 2 party dudes die wiet moesten halen bij mij, ik helemaal happy en everybody-loving, ging akkoord.

Eind fietsen, met van twee echt complete lieve lieve mensen, ik ook helemaal happy. Een maal aangekomen zeg dat ze buiten moeten blijven staan. Loop naar mijn stash, denk van.. nee dit is niet genoeg. Pak een complete gedroogde TAK! en kom daar mee naar buiten, ik super happy - van "YO DIT IS EEN MOOI KADO". Ze pakken het echt aan alsof ze een porseleinen kunstwerkje aanpakken, helemaal flabbergasted. Ok, en toen ben ik gaan slapen. En godverdomme wat ik voelde ik mij de volgende dag verkloot, blijkbaar had ik een of andere Meow-variant gesnoven, en ik was een tak wiet lichter, WTF. :wave:

Stroopwafel

Bewuste gebruiker
Wow, Paperplane. DAT is dus een blunder. Ketamine moet je wel zien lijkt me, maar denk dat menig ouder dit niet eens kent... of zit ik er nou compleet naast? Is ketamine bekend onder ouders?

Paperplane.

Wijs gebruiker
@L123
Ze zal het vast wel herkend hebben. Ze was zelf puber in de jaren 70'.Weet niet of je wel eens iemand hebt gezien aan een hoge dosis keta, maar dat valt echt wel op. Zeker 300mg.

Peace,

LytseTerror

Mijn ergste drugsblunder, ja die weet ik nog wel!

Het was in november 2011 geloof ik, toen de eekhoorntjes helemaal in waren.
Ik moest altijd overgeven van die dingen, vandaar ook mijn blunder.
Normaal voelde ik het aankomen, maar deze keer verliep anders..

Ik stond in de snackbar van het evenement om een ijsje te bestellen.
Ik krijg m'n ijsje, draai me om, en; bleeeh. Alles er uit, op de grond nog wel.
Er werd een prullenbak naar me toe geschoven waarin ik de rest heb uitgegooid.
Daarna wou ik weg lopen met mijn blije hoofd, want iedereen weet dat je na kotsen nóg vager wordt.
Er kwam een meisje naar me toe met wat papier. 'Zou je je mond niet afvegen?' Ik; Ja, dankje!
Daarna gaf ze me een kauwgompje.

Wat heb ik me (achteraf) geschaamd zeg.. iedereen stond daar met zijn patatje!
En dan ook nog eens niet te vergeten hoe ik er bij liep.
Een paar weken laten kwam er nog een meisje naar me toe, 'Hé! Jij was dat meisje in de snackbar, ik gaf je nog een kauwgompje haha.'

Oeh, wat heb ik daar van geleerd zeg!

Herbalisme

Bewuste gebruiker
Iemand de film Fear and Loathing in Las Vegas gezien? Waarbij het hoofdpersonage wat acid pakt en daarna helemaal begint te flippen in de bar van het hotel en hij overal dinosaurussen zag?

Heb gelijkaardige ervaring gehad maar niet zo erg, het gaat als volgende:

Vorig jaar mei zaten ik en wat van m'n beste vrienden lekker een woensdagnamiddagje te blowen terwijl we films keken en wat game'den. H. kwam van z'n werk en had 2cb weten te bemachtigen, hij vertelde me ( want hij weet dat ik dol ben op hallucugenen) dat hij 5 porties 2cb had weten te regelen, ik had het nog nooit geprobeerd en hij ook niet. Hij zei tegen me: Ik heb je een gunst bewezen, nu bewijs jij mij een gunst: We pakken nu elk anderhalve portie en dan krijg je nog een portie voor later voor me, ik stemde toe maar vertelde hem dat we het niet bij de anderen zouden nemen. ( Sommige waren tegen chemische drugs en zouden er constant over zagen en ik wou m'n trip niet verpesten ) Daarom besloten we het buiten te nemen, m'n vriend vertelde dat eent trip maar anderhalf uur duurde, we snoven het goedje en begonnen te effecten af te wachten.

Ik voelde me opeens wat verdoofd en gaat een soort ongemakkelijk gevoel in m'n maag, daarom ging ik eerst een plasje doen en ging daarna in het gras gaan liggen, ik vond het effect fantastisch, het was echt lekker hallucugeenachtig en ik voelde m'n gehele lichaam bijna niet meer, m'n vriend wou wat gaan wandelen dus deden we dat. Dit bleek een onverstandig idee geweest te zijn, het was net of iedereen ons raar aankeek en ik had het gevoel of ik een alien was, ik was emotieloos en erg paranoia, het ergste moest nog komen, ik kwam wat mensen tegen uit m'n school die tegen me te begonnen praten, ik probeerde zo goed mogelijk terug te praten maar het was echt belachelijk, ik had een mindfuck en zei echt halve zinnen met een raar dialect en ze keken me echt raar aan en dit gaf me een erg ongemakkelijk gevoel en ik heb dan moeten overgeven, ben nooit zo beschaamd geweest, heel m'n t-shirt onder het braaksel, heb vervolgens dan een rare zin gebrabbeld en ben daarna gewoon weggewandelt, m'n vriend zat te gieren van het lachen en eigenlijk vond ik het ook best grappig.

De dag erna heb ik die personen verteld dat ik aan de 2cb had gezeten en dat m'n trip wat zwaarder was uitgepakt dan dat ik had verwacht.

Greets Herbalisme

StiiYl

Newbie
eerste keer snuiven van een maatje pony pack gehad met genoeg coke er in voor 2 lijntjes
ik houd het rietje bij me neus ik was me mentaal aan het voor bereiden blaas ik ipv snuiven
alles door me auto

Bovenaan