Je ergste drugsblunder

Angramar Temenos

Badass junkie
Zoals je kan zien aan de titel, wat was jouw ergste drugsblunder, stomste actie/idee. Wat voor belachelijke capriolen heb jij uitgehaald met drugs? :tearsofjoy: . Mijne:

Ik had een avond MDMA geplanned bij wat vrienden. Dus ik neem thuis de pillen (2 stuks van 85 mg) en neem er nog eentje mee. Ik wacht even tot ze inslaan, en als ik me licht waus begin te voelen ga ik snel weg (om thuis niet rond te lopen met dikke pupillen en xtckaakjes XD).

Echter op weg daarheen belt een vriendin dat het niet doorgaat omdat 2 mensen op het laatste moment door problemen niet konden, dus ik chill daar 10 minuten of zo met alleen die vriendin, maar dan ga ik echt weg omdat ik me best kan indenken dat ik fucking irritant ben met m'n leipe kop terwijl zij nuchter is. Ik ga weer terug naar huis, en zit een tijdje op MSN en DF, maar ik heb te veel drang om met mensen te lullen en sociaal te doen, ik ga richting de stad, loop recht in m'n vaders stamkroeg binnen (Ja, hij was daar).

Gaat ongeveer zo:

Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al :(
Pa>> ...

Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..

cropp

Badass junkie
ik heb me ooit verslikt in een pilletje en die vervolgens op het spoor uit staan te hoesten, waren pillen van 5 euro per stuk, en een vriend van mij maar schreeuwen, ``hand er onder``

pilletje weg

en ik heb ooit een joint gedraait in de trein, dicht gelikt, en toen bleef hij niet plakken, toen wou ik hem aan tikken en vloog mijn joint door de trein

Echelon

Belezen gebruiker
cropp zei:
en ik heb ooit een joint gedraait in de trein, dicht gelikt, en toen bleef hij niet plakken, toen wou ik hem aan tikken en vloog mijn joint door de trein
:tearsofjoy: classy

Ik kon maar niet echt wakker worden voor een belangrijke toets (simulatie van een gesprek) op school. Dus dacht ik dat het slim was om wat guarana pillen te nemen bij de koffie... Dat heb ik dus geweten, ik zat zo te stuiteren in me kop dat ik niks van het hele gesprek heb meegekregen, en al me energie moest steken in geen rare bewegingen maken. Aan het einde van het gesprek toch maar 'opgebiecht' dat ik veels te veel koffie had gedronken, want uiteindelijk viel ik dus keihard door de mand.

Martijn.

Belezen gebruiker
Angramar Temenos zei:
Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al :(
Pa>> ...

Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..
Ik zie 't al helemaal voor me. Geniaal gewoon! :P

Als ik dat zou flikken... damn... volgens mij slaat 'ie me morsdood als 'ie thuis komt. :tearsofjoy:

Ik heb geen erge blunders ofzo (ook niet zo gek veel ervaring met drugs). Alleen een black-out gehad op 't 25-jarig jubileumfeest van m'n ouders. Ik had die hele dag niks gegeten, dus ben op nuchtere maag gaan drinken. En op een gegeven moment was ik onverwachts helemaal lam. Mijn pa was in paniek geraakt, en had na afloop van 't feest thuis 112 gebeld. :tearsofjoy: Het enige wat ik me kan herinneren is zo'n pijnprikkel die ze me toen hebben gegeven om te controleren of 't wel goed met me ging. M'n ouders waren toen gelukkig niet kwaad. Ze begrepen 't wel, en mensen hadden ook gezegd dat ik niet zo veel op had.

Verder een keer een hele strip 2,5 mg lorazepam geslikt (eerst 10 mg, en later nog 15 mg bijgeslikt, vraag me niet waarom). Ook hiervan kan ik me verder weinig herinneren. Het was op een avond dat m'n ouders naar een trouwfeest van iemand waren. Ook de hele volgende dag is niet in mijn geheugen blijven hangen. Twee dagen later had m'n ma het allemaal over filmpjes van het feest die ze had laten zien. Dus dat ging zo:
'Huh... filmpjes? Welke filmpjes?'
'Van dat feest!!'
'Ik heb geen filmpjes gezien hoor...?'
'Da's wel waar. Die filmpjes waarop......... (heel verhaal)'
'Oooh! Die filmpjes... ja!' *Wist dus nog steeds niet waar ze 't over had*

tomz0r

Badass junkie
Voor de neus van mijn vriendin gesnoven toen ik wat biertjes op had en toen ze zei dat ze met me wou praten en moest huilen zei ik dat ze zich aanstelde en schold ik haar uit.
Niet een van mijn beste acties... :rolleyes:

cropp

Badass junkie
okee okee, na dat verhaal van tomzor schiet het me weer te binnen

ik had net een nieuw vriendinnetje, en ze bleef voor het eerst bij mij slapen, ze rookte en blowde heel af en toe, maar we hadden nog nooit met elkaar geblowd, dus had ik als verassing een joint gedraait en niets gezegt.
na 3 uur ballen dacht ik`heei ik heb nog een joint liggen``, dus ik die joint op gestoken in bed, op mijn slaapkamer. werd ze me toch een partij shagarijnig. kutjunk hier kutjunk daar en ik weet het allemaal niet wat ze zei, en ik zag het probleem niet.

het is nooit meer iets geworden

nicolai

Wijs gebruiker
vorig jaar 14 juli of juni...ging naar het concert van justin timberlake en had mezelf voorgenomen dat ik sowieso dronken aan wilde komen. was gewoon in een gekke bui. toendertijd blowde ik nog niet. maar goed, de gene met wie ik was blowde wel, en hij had een hasjjointje gedraaid die hij voor de coffeeshop op het terrasje oprookte. toen hij naar binnen ging om te pissen pakte ik de joint en begon er aan te trekken...waarom? geen idee, was gewoon benieuwd en dronken. in de metro op weg naar de arena heb ik mezelf en 3 andere mensen compleet ondegekotst. stond ik daar op station nog wat in amsterdam met me nieuwe outfit compleet onder de zwarte kots op weg naar een concert waar veel mooie dames rondlopen. geweldig natuurlijk. heb me kleding op het station weggegooid en in de arena een roze timberlake vest gekocht... :grin:

Chris Pontius

Badass junkie
ik weet het niet zo goed meer maar een aardige domme was toen ik dronken was om 2x in de zelfde drol te gaan staan met beide voeten en er daarna met me fiets weer door heen te rijden.

Immo

Badass junkie
Ongeveer een halve gram speed in een bommetje gooien met m'n half dronken kop waarvan ik de kwaliteit niet weet.

Dit gebeurde met de jaarwisselling 2007/2008. Pfff hier heb ik wel van geleerd, nooit drugs doseren als je niet nuchter bent. Ik was na de jaarwisseling gelijk een week doodziek. :(

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Toen ik voor het eerst speed had gebruikt was ik 16/17 ofzoiets..
Direct een hele gram per persoon.

Ik was de hele nacht aan het feesten geweest en had 2 kameraden mee naar huis genomen om bij me te "slapen". We kwamen pas om half 8 s' ochtends aan en dat was best wel laat voor hoe oud ik toen was.

Hoor ik om 9 uur in een keer de voordeur van ons huis. Ik denk " SHIT das m'n moeder" dus ik ren snel naar beneden toe aangezien er 2 in de warre mafkezen op m'n kamer lagen, zonder er bij na te denken dat ik net zo in de warre eruit zag.

Ik kom de kamer binnen lopen richten de keuken en roep " Hoi!" staat m'n moeder ontbijt te maken en zegt "Goedemorgen zoon waarom was jij zo laat.... WAT HEB JIJ IN VREDESNAAM GEDAAN!!!" dus ik zo "hoezo?" Zij: "Nou je kijkt nogal verbaasd en wat heb je een rare blik in je ogen je zit onder de blauwe plekken kijk maar eens in de spiegel!"

Ik keek in de spiegel en constateerde een vreselijk verward pep gezicht. " Mam ik ga naar boven slapen, doei!". Zei mams: " JA MAAR JE HELP WEL VANMIDDAG MEE VERHUIZEN EN JE IKEA KAST IN ELKAAR ZETTEN, DAT HEB JE IMMERS BELOOFT!!!"

Nooit geen minuut geslapen, en die kast is nu nog steeds een bouwval :sunglasses:

cropp

Badass junkie
dat heb ik wel eens gehad, een nachtje doorgehaald en dan beloofd om de dag erna bij mijn oma het gras te maaien, terwijl mijn oma woont op 3 hectare, en het 30 graden buiten is

Taat

Bewuste gebruiker
Toen ik een jaar of 17 was en ik nog maar vrij weinig speed gebruikte..
Ik was een heerlijke lijn aan het bereiden en hij was klaar om genuttigd te worden..
Toen ik de snuifbuis aan mijn neus zette hoorde ik de deur open gaan en ik sprong minstens 6 meter omhoog vd schrik..Het was mijn vader..
PA:''Wat ben je aan het doen? ''
IK:''Niks hoor, hoezo, ik schrok alleen''
PA:''Wat is dat voor poeder''
*Helemaal in paniek en stotterend*
IK:''Ja dat is vitamine C, is voor een projectje natuurkunde op school''
PA:''En wat moet je ermee doen dan?''
IK:''Niks eigenlijk, gewoon meegekregen om te kijken, we hadden er op school verder niks aan''
PA:''O oke'' *verlaat kamer*

Damn mijn hart sloeg wel 600x per minuut toen volgens mij..
Ben toen toch maar even naar de badkamer gelopen en de lijn daar opgesnoven :grin:
Gelukkig is mijn vader vrij naïef en denkt dat ik volledig op het rechte pad blijf, dus hij dacht er verder ook niet meer aan

Angramar Temenos

Badass junkie
Taat zei:
Toen ik een jaar of 17 was en ik nog maar vrij weinig speed gebruikte..
Ik was een heerlijke lijn aan het bereiden en hij was klaar om genuttigd te worden..
Toen ik de snuifbuis aan mijn neus zette hoorde ik de deur open gaan en ik sprong minstens 6 meter omhoog vd schrik..Het was mijn vader..
PA:''Wat ben je aan het doen? ''
IK:''Niks hoor, hoezo, ik schrok alleen''
PA:''Wat is dat voor poeder''
*Helemaal in paniek en stotterend*
IK:''Ja dat is vitamine C, is voor een projectje natuurkunde op school''
PA:''En wat moet je ermee doen dan?''
IK:''Niks eigenlijk, gewoon meegekregen om te kijken, we hadden er op school verder niks aan''
PA:''O oke'' *verlaat kamer*

Damn mijn hart sloeg wel 600x per minuut toen volgens mij..
Ben toen toch maar even naar de badkamer gelopen en de lijn daar opgesnoven :grin:
Gelukkig is mijn vader vrij naïef en denkt dat ik volledig op het rechte pad blijf, dus hij dacht er verder ook niet meer aan

:tearsofjoy: :tearsofjoy: Dat zou ik dus echt niet kunnen flikken. M'n pa wordt al achterdochtig als er een spiegeltje in m'n kamer zit.

Deranged

Badass junkie
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald. Overigens kunnen spiegels niet zitten.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik had voor biologiepractikum altijd een mapje met, scheermesjes(voor ontleden kleine dieren) scalpel, voor de grote onderdelen(pootjes), diverse glazen buisjes, die gebruikt worden om vloeisoffen op helderheid te controleren. En een scheikunde kist, met kolfen, pipetten reageerbuisjes, maatbekers, druppelaars... niemand heeft ooit geweten, dat je die dus niet alleen voor school kan gebruiken. hihi.

tot Ma een keertje de garagezolder op kwam en ineens een werkende opstelling zag.. in de vakantie. Vertelde dus maar dat het ging om een verslag die ik over twee weken moest inleveren. Tot ze een paar dagen later heel erg entausiast het labje liet zien aan een oud kennis, die bleek dus bij een arrestatieteam te werken, en zag meteen wat er werd geproduceerd...

:flushed:

tomz0r

Badass junkie
loadrunner zei:
Ik had voor biologiepractikum altijd een mapje met, scheermesjes(voor ontleden kleine dieren) scalpel, voor de grote onderdelen(pootjes), diverse glazen buisjes, die gebruikt worden om vloeisoffen op helderheid te controleren. En een scheikunde kist, met kolfen, pipetten reageerbuisjes, maatbekers, druppelaars... niemand heeft ooit geweten, dat je die dus niet alleen voor school kan gebruiken. hihi.

tot Ma een keertje de garagezolder op kwam en ineens een werkende opstelling zag.. in de vakantie. Vertelde dus maar dat het ging om een verslag die ik over twee weken moest inleveren. Tot ze een paar dagen later heel erg entausiast het labje liet zien aan een oud kennis, die bleek dus bij een arrestatieteam te werken, en zag meteen wat er werd geproduceerd...

En? Wat waren de consequenties? :beer:
En wat was je eigenlijk aan het maken?

Angramar Temenos

Badass junkie
tomz0r zei:
loadrunner zei:

En? Wat waren de consequenties? :beer:
En wat was je eigenlijk aan het maken?

Dat wil ik ook best weten! DMT?

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik had reeds 86 gram kanariegele bloemvormige kristalletjes op een stukje vloeipapier liggen.

waar er in het koelkastje al 20 liter terpentijn klaar stond, en had ik ook nog ens een zak met 9 kilo "boomschors"

Helaas pindakaas. Meneer speurneus had er echt een neusje voor...

de GT

Bewuste gebruiker
loadrunner zei:
Ik had reeds 86 gram kanariegele bloemvormige kristalletjes op een stukje vloeipapier liggen.

waar er in het koelkastje al 20 liter terpentijn klaar stond, en had ik ook nog ens een zak met 9 kilo "boomschors"

Helaas pindakaas. Meneer speurneus had er echt een neusje voor...

kun/wil je dit alsnog nader verklaren? i'm a noob.

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Ik zal er niet te veel over vertellen, maar ben er al voor veroordeeld, en heb er al voor gezeten. dus dat gedeelte is afgesloten.

* dmt .... kuch.....*

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Helaas hoort elke ambtenaar zijn beroep uit te oefenen. Gelukkig is alleen het hebben van de kristallen strafbaar, en niet een vat vol met de gemixtre plantenschors in water. want die ingredienten zijn allebei legaal... hij zou t maar een week later hebben ontdenkt. hihi. had ik nu nog vast gezeten( volgens de tabel)

Finesse*

Belezen gebruiker
dirtbag zei:
Deranged zei:
Je vader heeft het er gewoon moeilijk mee dat hij zo heeft gefaald. Overigens kunnen spiegels niet zitten.

haha WIN :P
And sadly it's the truth, vaders hebben de nare gewoonte zich zorgen over de toekomst van hun wild groeiende kroost te maken. Erg vervelend. :rolleyes:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
als je een zoon bent dan valt het nog mee

o wee als je een dochter bent. Dan heb je een probleem. dan kom je tot je 18e niet zonder begeleiding het huis uit.

Angramar Temenos

Badass junkie
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..

tomz0r

Badass junkie
Angramar Temenos zei:
loadrunner zei:
Angramar Temenos zei:
Hoe de fuck kan een vriend van je moeder je zoiets maken..?

het is dat ma er kwaad om werd, toen ze erachterkwam wat t nu werkelijk was.

Ik denk dat mijn moeder eerder die vriend zou vermoorden als ze erachter kwam dat die haar zoon aangaf bij de politie :P . En daarna zou ze mij vermoorden omdat ik drugs in haar huis aan het maken was..

Wat zou je moeder doen als ze zou horen dat je naar sexrobot muziek luistert?

candise

Experimenterende gebruiker
ik zat in cherry moon en had pillen op, cccp's, en gast naast mij probeert gesprek aan te knopen en vraagt mij of ik op pillen zit ... waarop ik recht sta en heel serieus zit te kijken in dat zeteltje of er mss pillen liggen of zo :grin: neen hoor , zei ik hem dan nog, denk dat je aan het flippen bent :tearsofjoy:

Kigh

Bewuste gebruiker
candise zei:
ik zat in cherry moon en had pillen op, cccp's, en gast naast mij probeert gesprek aan te knopen en vraagt mij of ik op pillen zit ... waarop ik recht sta en heel serieus zit te kijken in dat zeteltje of er mss pillen liggen of zo :grin: neen hoor , zei ik hem dan nog, denk dat je aan het flippen bent :tearsofjoy:
Hahaha :grin:

darklord667

Experimenterende gebruiker
Thuis lsd genomen, omdat ik ruzie had met mijn ouders. ( woonde toen nog thuis ). Toen het begon te werken heb ik het ze verteld, en ze hebben beide geen ervaring met drugs. ( ze wisten wel dat ik blowde en keer paddo's had gehad. En toen kwam ineens ook de rest naar boven wat ik gebruikt had. Mijn ouders vinden het nu "prima" in de zin van dat ik het allemaal zelf moet weten, omdat ik niet meer thuis woon. Op dat moment waren ze helemaal in paniek, hadden psychiater gebeld om informatie etc..

Bovenaan