Angramar Temenos
Badass junkie
Zoals je kan zien aan de titel, wat was jouw ergste drugsblunder, stomste actie/idee. Wat voor belachelijke capriolen heb jij uitgehaald met drugs?
. Mijne:
Ik had een avond MDMA geplanned bij wat vrienden. Dus ik neem thuis de pillen (2 stuks van 85 mg) en neem er nog eentje mee. Ik wacht even tot ze inslaan, en als ik me licht waus begin te voelen ga ik snel weg (om thuis niet rond te lopen met dikke pupillen en xtckaakjes XD).
Echter op weg daarheen belt een vriendin dat het niet doorgaat omdat 2 mensen op het laatste moment door problemen niet konden, dus ik chill daar 10 minuten of zo met alleen die vriendin, maar dan ga ik echt weg omdat ik me best kan indenken dat ik fucking irritant ben met m'n leipe kop terwijl zij nuchter is. Ik ga weer terug naar huis, en zit een tijdje op MSN en DF, maar ik heb te veel drang om met mensen te lullen en sociaal te doen, ik ga richting de stad, loop recht in m'n vaders stamkroeg binnen (Ja, hij was daar).
Gaat ongeveer zo:
Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al
Pa>> ...
Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..
Ik had een avond MDMA geplanned bij wat vrienden. Dus ik neem thuis de pillen (2 stuks van 85 mg) en neem er nog eentje mee. Ik wacht even tot ze inslaan, en als ik me licht waus begin te voelen ga ik snel weg (om thuis niet rond te lopen met dikke pupillen en xtckaakjes XD).
Echter op weg daarheen belt een vriendin dat het niet doorgaat omdat 2 mensen op het laatste moment door problemen niet konden, dus ik chill daar 10 minuten of zo met alleen die vriendin, maar dan ga ik echt weg omdat ik me best kan indenken dat ik fucking irritant ben met m'n leipe kop terwijl zij nuchter is. Ik ga weer terug naar huis, en zit een tijdje op MSN en DF, maar ik heb te veel drang om met mensen te lullen en sociaal te doen, ik ga richting de stad, loop recht in m'n vaders stamkroeg binnen (Ja, hij was daar).
Gaat ongeveer zo:
Ik>> Hey pa! Alles goed!? Kom, feestje kan beginnen!
Pa>> ...wat doe jij hier?
Ik>> Maakt het uit? Kom, biertje erbij (ik drink normaal niet), is leuk!
Pa>> ..gaat het wel?
Ik>> *lult met 100 km/uur tegen vriend van pa over rashonden*
Pa>> ...
Ik>> PA! Jij bent tof weet je, best aardig voor een vader *knuffel* we maken der een feestje van
Pa>> Heb jij drugs op of zo?
Ik>> Nee hoor XD *lach*
Pa>> Je kijkt gestoord uit je ogen.. Ga naar huis, we praten hier morgen over
Ik>> Awwhh.. maar tis hier leuk
Pa>> *boze blik*
Ik>> Ik ga al ik ga al
Pa>> ...
Is gelukkig nog met een sisser afgelopen..